Gå til innhold

Yndlingsfrokost

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

På en fyllesyk/ikke fyllesyk , (valgfritt) lørdag?

Min er egg og bacon!

Nammis!

:)

Skrevet

Jeg kan spise egg og bacon når som helst! Det er så godt!

På en god annen plass kommer godt pålegg, medium kokte egg og baguetter.

Det spiller liten rolle om jeg har drukket dagen før eller ikke, jeg hiver innpå med stor appetitt.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg kan spise egg og bacon når som helst! Det er så godt!

På en god annen plass kommer godt pålegg, medium kokte egg og baguetter.

Det spiller liten rolle om jeg har drukket dagen før eller ikke, jeg hiver innpå med stor appetitt.

mmm..Nå ble jeg sulten!

Skrevet

Grove rundstykker, gjerne med havregryn og masse helkorn/frø - med smøreost, rent kjøttpålegg (gjerne spekeskinke), og masse frisk garnityr (agurk, tomater, avocado, ruccola, frisee etc). Og jalapenos. Friskpresset appelsinjuice.

Og masse kaffe! Espresso!! :D

Skrevet

Skive med egg og ansjos, eller egg og skinke. Eller krotakake med kanel/fruktose(eller Splenda)/vaniljesukker/prim/cottageCheese/margarin som jeg rører sammen. Har ikke alltid alt dette i fyllet!

Skrevet

Grove rundstykker. Kokt egg. Nyinnkjøpt pålegg (handler fredag), denne uke sildesalat, roasbiff, pepperskinke og gulost. Avslutter gjerne med en skonerokk eller to med appelsinmarmelade. Go'smør i helgen, vita ellers i uka. Appelsinjuice til drikke. Alltid i forbinelse med frokost: Spektro (multivitamin med mineraler) og omega 3.

Skrevet

Grove rundstykker. Kokt egg. Nyinnkjøpt pålegg (handler fredag), denne uke sildesalat, roasbiff, pepperskinke og gulost. Avslutter gjerne med en skonerokk eller to med appelsinmarmelade. Go'smør i helgen, vita ellers i uka. Appelsinjuice til drikke. Alltid i forbinelse med frokost: Spektro (multivitamin med mineraler) og omega 3.

Du, jeg må spørre, hva er skonerokk *uvitendes* :o)

Skrevet

Fyllesyk: sjokolade

Ikke fyllesyk: Eggehakk med skinke eller morgenbord med "alt: nybakte rundstykker, pålegg, juice, kaffe/te, smilende egg og frisk frukt.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Fyllesyk: sjokolade

Ikke fyllesyk: Eggehakk med skinke eller morgenbord med "alt: nybakte rundstykker, pålegg, juice, kaffe/te, smilende egg og frisk frukt.

Nam, du har god smak..

Skrevet

Nam, du har god smak..

Det synes jeg også. :-) Eneste problemet er at det kan bli for mye godt pålegg og vanskelig å velge.

Skrevet

Du, jeg må spørre, hva er skonerokk *uvitendes* :o)

Het kanskje det i "gamle dager", kavring er vel mere kjent, men forbinder kavring med en finere type. Skorpor står det på de posene jeg kjøper, er svensk. Fullkorn og uten sukker. Veldig gode med brunost og litt å tygge på.

Skrevet

Het kanskje det i "gamle dager", kavring er vel mere kjent, men forbinder kavring med en finere type. Skorpor står det på de posene jeg kjøper, er svensk. Fullkorn og uten sukker. Veldig gode med brunost og litt å tygge på.

Ah, da skjønner jeg hva det er.

Fikk det av besteforeldrene mine når jeg var liten :o)

Skrevet

Ja, jeg husker også jeg fikk dem hos mine besteforeldre.

Skrevet

Ja, jeg husker også jeg fikk dem hos mine besteforeldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...