Gå til innhold

Hvem er full i kveld?

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

5

• Dorthe

3

• Snorkfrøken

2

• Solsikkefrø

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke jeg heller. Drukket tre glass hvitvin og hygget meg så slapper av, men ikke full...ikke berusa heller. Spist et krabbeskjell også og litt snacks etterpå. Koselig kveld med passe mengde alkohol.

Skrevet

ikke jeg, bare overtrøtt :) Kroppen produserer faktisk promille. Det er derfor man blir så vasete når man blir trøtt..-Har jeg lest et sted.

Gjest trultemor26
Skrevet

ikke jeg, bare overtrøtt :) Kroppen produserer faktisk promille. Det er derfor man blir så vasete når man blir trøtt..-Har jeg lest et sted.

Stemmer det da? Eller er det sånn at det å være trøtt kan sammenlignes med å ha promille? Man skal jo ikke kjøre når man er veldig trøtt, fordi man da oppfører seg som om man hadde promille.

Skrevet

Jeg er full i vann... er så varmt her at jeg drikker og drikker.

Skrevet

Jeg også sitter nærmest og dupper foran maskina.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Stemmer det da? Eller er det sånn at det å være trøtt kan sammenlignes med å ha promille? Man skal jo ikke kjøre når man er veldig trøtt, fordi man da oppfører seg som om man hadde promille.

Det sies også at vi er _født_ med promille...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er full i vann... er så varmt her at jeg drikker og drikker.

Ja, deilig høstvarme vi har!

Går det bra med deg og den lille? Har du hatt kjæresten hjem på perm?

Skrevet

Det må være at det er som å ha promille, for man får ikke promille av ingenting.

Skrevet

Mener også det sto at promillegrensen ved bilkjøring ikke kan senkes mere pga den naturlige promillen.

Skrevet

Det må være at det er som å ha promille, for man får ikke promille av ingenting.

Kroppen produserer i allefall noe tilsvarende. Dumt jeg ikke husker hvor jeg leste det.. Det kommer sikkert svar fra noen glupinger her snart :)

Skrevet

Ikke jeg heller.

Har ikke vært så mye festing i det siste. men jeg gleder meg vilt til slutten av oktober, da er vi en gjeng gode venner som skal samles hos meg, da blir det en aldri så liten fest ;o)

Skrevet

Jeg har akkurat kommet fra jobb og sitter og koser meg med en Tiger. Det blir med 1 siden jeg skal jobbe i morra.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ikke jeg heller.

Har ikke vært så mye festing i det siste. men jeg gleder meg vilt til slutten av oktober, da er vi en gjeng gode venner som skal samles hos meg, da blir det en aldri så liten fest ;o)

Høres trivelig ut!

:)

Skrevet

Koser meg med en kaffe og baileys. Eller to. Det er bare så deilig. Trenger å få sove litt i natt, og med litt varmt innabords, hjelper det forhåpentligvis

Skrevet

Jeg har akkurat kommet fra jobb og sitter og koser meg med en Tiger. Det blir med 1 siden jeg skal jobbe i morra.

Har du en tiger til mann og klarer deg med en? hehe

Hva slags drink er det,har aldri hørt om den før...?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Koser meg med en kaffe og baileys. Eller to. Det er bare så deilig. Trenger å få sove litt i natt, og med litt varmt innabords, hjelper det forhåpentligvis

Hørtes kos ut!

Kos deg videre!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Den hørtes velfortjent og god ut, kos deg videre!

Skrevet

Ja, deilig høstvarme vi har!

Går det bra med deg og den lille? Har du hatt kjæresten hjem på perm?

Har hatt ham her en uke :) det var herlig! Har vennt meg mer eller mindre til det, men han har litt mer perm enn de andre siden han har baby og slikt. Var bare så fælt de første dagene... jeg trodde aldri jeg skulle holde ut at han dro i militæret :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...