Gå til innhold

Større pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få større pupper av å bruke Yasmine?

Jeg føler de bare eser ut! :S

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

31

• Sofline

9

• meg__123!

4

• Solsikkefrø

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*fnis* er ikke det sexy da? Jeg har pille-fri nå.. trenger ikke det når han går rundt i grønne klær og koser seg i skog og mark. Er ikke så ofte han er hjemme, så da tar jeg en pause fra dem og bruker andre ting når han kommer hjem.

Skrevet

Mine ble ikke større :-( *lurer på å doble dosen*

Du kan få litt av mine!

Hakke no lyst på større, jeg

*S*

Skrevet

*fnis* er ikke det sexy da? Jeg har pille-fri nå.. trenger ikke det når han går rundt i grønne klær og koser seg i skog og mark. Er ikke så ofte han er hjemme, så da tar jeg en pause fra dem og bruker andre ting når han kommer hjem.

He he.. Jeg tror kanskje andre liker det bedre enn meg. Jeg synes de er mer enn store nok!

*knis*

Skrevet

Bare pass på at de ikke blir så store at du tipper over! ;)

Skrevet

Bare pass på at de ikke blir så store at du tipper over! ;)

Det er ikke lenge før!

*Tippe litt*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158355018' post='3293184]

Det er ikke lenge før!

*Tippe litt*

Hihi, som om de ikke var store nok fra før av.... *mobber angelica litt* :)

Skrevet

Hihi, som om de ikke var store nok fra før av.... *mobber angelica litt* :)

Det er derfor jeg syter. Jeg vil ikke ha større! :/

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158355262' post='3293198]

Det er derfor jeg syter. Jeg vil ikke ha større! :/

Så så. *trøster* De stopper nok å vokse snart. :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158354105' post='3293131]

He he.. Jeg tror kanskje andre liker det bedre enn meg. Jeg synes de er mer enn store nok!

*knis*

Kjenner til problemet egentlig. Jeg bruker DD cup (ikke fordi de er noe spesielt store, men de er så breie, føler puppene går under armhulen omtrent). Så det er kjedelig å lete etter 75 DD.

Så egentlig burde jeg skifte nick her inne til breipupp.

Skrevet

Så så. *trøster* De stopper nok å vokse snart. :)

Snart blir jeg som Pamela. Kan flyte rundt med muggene..

Uff

:P

Skrevet

Kjenner til problemet egentlig. Jeg bruker DD cup (ikke fordi de er noe spesielt store, men de er så breie, føler puppene går under armhulen omtrent). Så det er kjedelig å lete etter 75 DD.

Så egentlig burde jeg skifte nick her inne til breipupp.

Breipupp? *LOL*

Jeg er nede på C, men snart blir det vel D på meg og, hvis ikke dette stopper snart.

Flaks at jeg ikke har lagt på meg ellers =)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158354055' post='3293128]

Du kan få litt av mine!

Hakke no lyst på større, jeg

*S*

Takker ;o)

Tja, om ikke større så en anelse litt mer sprett i kanskje... Næ, er igrunnen fornøyd nok :o)

Skrevet

Det er bare magen min som blir mer blubbete av p-pillene synes jeg. Kanskje jeg burde bytte merke. :-)

Skrevet

Det er bare magen min som blir mer blubbete av p-pillene synes jeg. Kanskje jeg burde bytte merke. :-)

Hmm.. Jeg synes gutta kunne få p-piller. Jeg hater virkelig å stappe i meg sånt! :/

Skrevet

Takker ;o)

Tja, om ikke større så en anelse litt mer sprett i kanskje... Næ, er igrunnen fornøyd nok :o)

Men da så :P

Jeg får legge de ut for salg på QXL heller ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158355877' post='3293230]

Breipupp? *LOL*

Jeg er nede på C, men snart blir det vel D på meg og, hvis ikke dette stopper snart.

Flaks at jeg ikke har lagt på meg ellers =)

Jah det er jo positivt, er vel sikkert noe i p-pillene som øker vevet akkurat i brystene og ikke ellers på kroppen. Men pass på skuldrene og ryggen din. Hadde ei venninne med str G og H. Hun fikk operert seg til en B og er lettet :) Hun hadde store ryggplager, men er nå på bedringens vei ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158356093' post='3293246]

Hmm.. Jeg synes gutta kunne få p-piller. Jeg hater virkelig å stappe i meg sånt! :/

Jeg og. Jeg synes også jeg får PMS av dem -nesten hele tiden. Jeg gleder meg til denne resepten er over, for så slutter jeg med styret.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158356148' post='3293249]

Men da så :P

Jeg får legge de ut for salg på QXL heller ;)

He he, du kan jo prøve det! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...