Gå til innhold

Større pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare spiser piller til det passer og ta en pillefri uke.

Noen ganger hvis det går lang tid, får jeg småblødninger, det er ett tegn på at en pause kan være greitt.

Og dette har legen sagt at jeg kan gjøre.

Kult! Da skal jeg gjøre det og. :D

Bare for å være helt sikker, man trenger ikke spise hele brettet? Du bare slutter den dagen du selv vil?

Det hadde passet meg superbra! Har en kjæreste som bor et stykke unna, så det er ikke hver dag vi ser hverandre. Hadde vært greit å slippe mensen når vi først møttes ;)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

31

• Sofline

9

• meg__123!

4

• Solsikkefrø

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg også, derfor har jeg ikke bruk for så mye. :-)

Hi hi.. Da kan vi jo bare spandere på alle de kjekke guttene :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158359098' post='3293399]

Hi hi.. Da kan vi jo bare spandere på alle de kjekke guttene :D

God idé! :-)

Skrevet

God idé! :-)

Wohoo.. Vi er jammen det lure! :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158358937' post='3293385]

Sikker?

Føler de bare blir mer fyldige og fyller bh'en enda mer! He he.. Alt man skal slite med ;)

hehe, skulle ønske det var meg jeg :) men det kommer jo sikkert an på hver enkelt.. noen legger på seg masse, noen ingenting, noen får større pupper, noen ikke..

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158356870' post='3293300]

Hmm.. Hva koster de egentlig? Jeg har bare kjøpt en pakke og da dro jeg som vanlig kortet uten å tenke på prisen! *Rødme*

tror de koster 229 hvis jeg ikke husker feil..

Skrevet

tror de koster 229 hvis jeg ikke husker feil..

Takk for svar :)

Det er dyrt å ikke bli gravid :P

Skrevet

bruker annen type enn yasmin. Men de hovnet opp og ble ømme i begynnelsen så var kanskje litt større

Men de krymper og øker litt etter hormonmengden og ømheten ja

Skrevet

bruker annen type enn yasmin. Men de hovnet opp og ble ømme i begynnelsen så var kanskje litt større

Men de krymper og øker litt etter hormonmengden og ømheten ja

Da er det nok det som har skjedd med meg og. De er ikke vonde, men føles hovne. Om det går an :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158359451' post='3293417]

Takk for svar :)

Det er dyrt å ikke bli gravid :P

hehe:)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158359658' post='3293427]

Da er det nok det som har skjedd med meg og. De er ikke vonde, men føles hovne. Om det går an :P

jo, føles hovne og virker større. litt giga jur. men jeg liker det.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158359040' post='3293394]

Bare for å være helt sikker, man trenger ikke spise hele brettet? Du bare slutter den dagen du selv vil?

Det hadde passet meg superbra! Har en kjæreste som bor et stykke unna, så det er ikke hver dag vi ser hverandre. Hadde vært greit å slippe mensen når vi først møttes ;)

Jeg gjør det, og det går helt fint. Er det som er bra med slike monofase piller. Søker du her på Yasmin så har det vært flere tråder om det.

Du, ny kjæreste? Har ikke fått med meg. Grattis da, så koselig! :o)

Skrevet

jo, føles hovne og virker større. litt giga jur. men jeg liker det.

*LOL*

Giga jur er ordet (ordene)!

Skrevet

Kjenner til problemet egentlig. Jeg bruker DD cup (ikke fordi de er noe spesielt store, men de er så breie, føler puppene går under armhulen omtrent). Så det er kjedelig å lete etter 75 DD.

Så egentlig burde jeg skifte nick her inne til breipupp.

Tihihi, breipupp var liksom ikke så søtt som Solsikkefrø da ;o) Jeg burde vel het lille sprettpupp jeg da..hihihi *s - dårlig humor fordi jeg er trøtt og sliten*

Skrevet

Jeg gjør det, og det går helt fint. Er det som er bra med slike monofase piller. Søker du her på Yasmin så har det vært flere tråder om det.

Du, ny kjæreste? Har ikke fått med meg. Grattis da, så koselig! :o)

Tusen takk, du ga meg svaret jeg ville ha :D

Det er helt ferskt. Så ikke så rart du ikke har fått det med deg. Vi har egentlig kjent hverandre i seks år, men har hatt lite kontakt de siste årene. Så møttes vi tilfeldigvis igjen i sommer og da sa det pang :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158359040' post='3293394]

Gratulerer med kjæresten! :-)

Skrevet

Gratulerer med kjæresten! :-)

Takk!!

*Rødme*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158360975' post='3293486]

Tusen takk, du ga meg svaret jeg ville ha :D

Det er helt ferskt. Så ikke så rart du ikke har fått det med deg. Vi har egentlig kjent hverandre i seks år, men har hatt lite kontakt de siste årene. Så møttes vi tilfeldigvis igjen i sommer og da sa det pang :D

Så koselig og høre.

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!

Skrevet

Så koselig og høre.

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!

Tusen takk! Blei nesten rørt jeg.. He he.. Koselig at folk bryr seg :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158361310' post='3293504]

Tusen takk! Blei nesten rørt jeg.. He he.. Koselig at folk bryr seg :)

Jeg blir oppriktig glad på andre (kjente nick) doleres vegne jeg. Og du er jo en kjent og kjær en :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...