Gjest kaffiavveninng? Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 En venn av meg drikker ca. 2 liter kaffi, eller skrives det kaffe?, hver dag. Jeg synest ikke det hørest sunt ut, men han sier han vil ikke trappe ned eler slutte før han får en melding om at det er skadelig... Noen som har noen gode argument jeg kan servere? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det finnes verre ting enn kaffe Bare få din venn til å drikke masse vann også, så ordner det seg nok... 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Tja, sunt er det ikke. Det må jo være en grunn til at gravide skal drikke kaffe. 0 Siter
Gjest hurf Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 2 LITER? Det er mye. Kaffe er jo vanndrivende, så hun burde drikke flere liter med vann også. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 To liter er ganske mye, vil jeg si. Selv om jeg vet om de som sikkert drikker mer enn det. I utgangspunktet er ikke kaffe sundt, fordi koffein er en sentralstimulerende gift. Men det er i en så svak grad at det skal mye til før man tar direkte skade av det. Men, som andre sier her, det er veldig uttørkende. "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.