Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 * Springe naken opp og ned trappene i eiffeltårnet, mens seansen blir sendt direkte på tv 2 * Ri på et villsvin *Gjørmebryting med Carl I Hagen (Jeg tror jeg avstår fra å velge, trekker meg feigt tilbake..) 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Marsj i seng lille pike !! nattaklem 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Marsj i seng lille pike !! nattaklem Nattaklem! Hva velger du? 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Nattaklem! Hva velger du? En varm jente med armene sine rundt meg, men må nøye meg med en dyne... "poof, and just like that, he was gone.." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 En varm jente med armene sine rundt meg, men må nøye meg med en dyne... "poof, and just like that, he was gone.." Godklem til deg, jeg og må nøye meg med dyna.. sov søtt 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde valgt å gjørmebryte med CIH 0 Siter
Gyda Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det første alternativet ville jo være en sann fryd. Tenk å få komme på teve! ;-) For å være ærlig og om jeg måtte velge, så kunne jeg vel alltids ha karra meg opp på et villsvin ... Carl I Hagen hadde jeg ikke orka sett på bryte mot andre en gang. 0 Siter
dolores83 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 jeg velger gjørmebrytinga (selv om det er en forferdelig ekkel tanke), endelig en sjanse til å gi den fyren en på trynet;) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde valgt å gjørmebryte med CIH Stiiilig! Hi,hi! Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det første alternativet ville jo være en sann fryd. Tenk å få komme på teve! ;-) For å være ærlig og om jeg måtte velge, så kunne jeg vel alltids ha karra meg opp på et villsvin ... Carl I Hagen hadde jeg ikke orka sett på bryte mot andre en gang. Ha,ha! Bra! Ha en fgin dag! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Stiiilig! Hi,hi! Ha en fin dag! Jeg syns du gjorde det helt riktig. Jeg har ikke barn selv,men jeg håper jeg kommer til å reagere som deg,om det en gang blir min tur. Sånn som du forteller det så høres det ikke ut som du var sint i det hele tatt,men satte grenser. Som er helt nødvendig. Syns også det var unødvendig av din venninne å kommentere dette. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 jeg velger gjørmebrytinga (selv om det er en forferdelig ekkel tanke), endelig en sjanse til å gi den fyren en på trynet;) Ha, ha! Bra sagt! Ha en fin dag! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg syns du gjorde det helt riktig. Jeg har ikke barn selv,men jeg håper jeg kommer til å reagere som deg,om det en gang blir min tur. Sånn som du forteller det så høres det ikke ut som du var sint i det hele tatt,men satte grenser. Som er helt nødvendig. Syns også det var unødvendig av din venninne å kommentere dette. hmm.dette ble feil 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg syns du gjorde det helt riktig. Jeg har ikke barn selv,men jeg håper jeg kommer til å reagere som deg,om det en gang blir min tur. Sånn som du forteller det så høres det ikke ut som du var sint i det hele tatt,men satte grenser. Som er helt nødvendig. Syns også det var unødvendig av din venninne å kommentere dette. Nå tror jeg det har skjedd noe krøll med postgangen. Ha en fin dag! 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg velger selvfølgelig det første. Hvis det blir sendt live på tv, så regner jeg med at jeg har dates for hver eneste kveld i lang tid fremover, etter at tusenvis av kvinner har sklidd av stolen foran tv-en. Imidlertid har jeg dårlig kondis, så det å løpe opp OG ned trappene blir i seg selv vanskelig. Aner du forresten hvor langt det er opp det tårnet, og hvor få som klarer å løpe opp hele veien? Holder det å løpe opp og ned mellom to avsatser helt øverst, f.eks.? :-) "........................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg velger selvfølgelig det første. Hvis det blir sendt live på tv, så regner jeg med at jeg har dates for hver eneste kveld i lang tid fremover, etter at tusenvis av kvinner har sklidd av stolen foran tv-en. Imidlertid har jeg dårlig kondis, så det å løpe opp OG ned trappene blir i seg selv vanskelig. Aner du forresten hvor langt det er opp det tårnet, og hvor få som klarer å løpe opp hele veien? Holder det å løpe opp og ned mellom to avsatser helt øverst, f.eks.? :-) "........................................" Jo, det hadde holdt med et par avsatser. Det hadde vært et lystig syn, ja. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jo, det hadde holdt med et par avsatser. Det hadde vært et lystig syn, ja. Det hadde ikke vært en tørr truse innen en radius av 50 meter fra en tv-skjerm, skal jeg si deg :-) "........................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det hadde ikke vært en tørr truse innen en radius av 50 meter fra en tv-skjerm, skal jeg si deg :-) "........................................" Tviler ikke! *sikler* ved tanken.. 0 Siter
hidi Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Godklem til deg, jeg og må nøye meg med dyna.. sov søtt Definitivt gjørmebryting med CI, sette fyren på plass en gang for alle! For en vidunderlig følelse..... Han ville blitt en slagen mann. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Definitivt gjørmebryting med CI, sette fyren på plass en gang for alle! For en vidunderlig følelse..... Han ville blitt en slagen mann. Du fikk det jammen til å høres deilig ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.