Gå til innhold

Nye valg:

Gjest EnLitenKattepus

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

* Springe naken opp og ned trappene i eiffeltårnet, mens seansen blir sendt direkte på tv 2

* Ri på et villsvin

*Gjørmebryting med Carl I Hagen

(Jeg tror jeg avstår fra å velge, trekker meg feigt tilbake..)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Marsj i seng lille pike !!

nattaklem :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Marsj i seng lille pike !!

nattaklem :)

Nattaklem!

Hva velger du?

:)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Nattaklem!

Hva velger du?

En varm jente med armene sine rundt meg, men må nøye meg med en dyne... :o

"poof, and just like that, he was gone.."

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

En varm jente med armene sine rundt meg, men må nøye meg med en dyne... :o

"poof, and just like that, he was gone.."

Godklem til deg, jeg og må nøye meg med dyna..

:) sov søtt

Skrevet

Det første alternativet ville jo være en sann fryd. Tenk å få komme på teve! ;-)

For å være ærlig og om jeg måtte velge, så kunne jeg vel alltids ha karra meg opp på et villsvin ...

Carl I Hagen hadde jeg ikke orka sett på bryte mot andre en gang.

Skrevet

jeg velger gjørmebrytinga (selv om det er en forferdelig ekkel tanke), endelig en sjanse til å gi den fyren en på trynet;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg hadde valgt å gjørmebryte med CIH

Stiiilig!

Hi,hi!

Ha en fin dag!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det første alternativet ville jo være en sann fryd. Tenk å få komme på teve! ;-)

For å være ærlig og om jeg måtte velge, så kunne jeg vel alltids ha karra meg opp på et villsvin ...

Carl I Hagen hadde jeg ikke orka sett på bryte mot andre en gang.

Ha,ha!

Bra!

Ha en fgin dag!

Skrevet

Stiiilig!

Hi,hi!

Ha en fin dag!

Jeg syns du gjorde det helt riktig. Jeg har ikke barn selv,men jeg håper jeg kommer til å reagere som deg,om det en gang blir min tur. Sånn som du forteller det så høres det ikke ut som du var sint i det hele tatt,men satte grenser. Som er helt nødvendig.

Syns også det var unødvendig av din venninne å kommentere dette.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

jeg velger gjørmebrytinga (selv om det er en forferdelig ekkel tanke), endelig en sjanse til å gi den fyren en på trynet;)

Ha, ha!

Bra sagt!

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg syns du gjorde det helt riktig. Jeg har ikke barn selv,men jeg håper jeg kommer til å reagere som deg,om det en gang blir min tur. Sånn som du forteller det så høres det ikke ut som du var sint i det hele tatt,men satte grenser. Som er helt nødvendig.

hmm.dette ble feil

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nå tror jeg det har skjedd noe krøll med postgangen.

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg velger selvfølgelig det første. Hvis det blir sendt live på tv, så regner jeg med at jeg har dates for hver eneste kveld i lang tid fremover, etter at tusenvis av kvinner har sklidd av stolen foran tv-en.

Imidlertid har jeg dårlig kondis, så det å løpe opp OG ned trappene blir i seg selv vanskelig. Aner du forresten hvor langt det er opp det tårnet, og hvor få som klarer å løpe opp hele veien? Holder det å løpe opp og ned mellom to avsatser helt øverst, f.eks.? :-)

"........................................"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg velger selvfølgelig det første. Hvis det blir sendt live på tv, så regner jeg med at jeg har dates for hver eneste kveld i lang tid fremover, etter at tusenvis av kvinner har sklidd av stolen foran tv-en.

Imidlertid har jeg dårlig kondis, så det å løpe opp OG ned trappene blir i seg selv vanskelig. Aner du forresten hvor langt det er opp det tårnet, og hvor få som klarer å løpe opp hele veien? Holder det å løpe opp og ned mellom to avsatser helt øverst, f.eks.? :-)

Jo, det hadde holdt med et par avsatser.

Det hadde vært et lystig syn, ja.

Skrevet

Jo, det hadde holdt med et par avsatser.

Det hadde vært et lystig syn, ja.

Det hadde ikke vært en tørr truse innen en radius av 50 meter fra en tv-skjerm, skal jeg si deg :-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det hadde ikke vært en tørr truse innen en radius av 50 meter fra en tv-skjerm, skal jeg si deg :-)

Tviler ikke!

*sikler* ved tanken..

Skrevet

Godklem til deg, jeg og må nøye meg med dyna..

:) sov søtt

Definitivt gjørmebryting med CI, sette fyren på plass en gang for alle!

For en vidunderlig følelse.....

Han ville blitt en slagen mann.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Definitivt gjørmebryting med CI, sette fyren på plass en gang for alle!

For en vidunderlig følelse.....

Han ville blitt en slagen mann.

Du fikk det jammen til å høres deilig ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...