Gjest Violsa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg vet om mange som har vært på bali og det er et utrolig paradis og turiststed. Eller det var. Etter terroraksjonene har det vært rimelig stille der. Jeg og en venninne har tenkt litt på det. Også fordi man kan leve der rimelig bra siden det er økonomisk nedgang. Men jeg har ikke lyst å dø enda da. Så vet ikke. Risikoen for at terroraksjoner skjer ..hmm. Det har skjedd i madrid og london. Skal det skje flere ganger på Bali. Dessuten skal vi dra i jula. Og det er ikke så lett å finne ledige plasser. Vi skal til den regionen. Muligens thailand. Men alt er nesten opptatt. 0 Siter
Gjest Mener nå jeg Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 De har jo planlagt terroraskjoner i Oslo også, så like farlig å bli her. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 De har jo planlagt terroraskjoner i Oslo også, så like farlig å bli her. Alle den tid det aldri har blitt gjennomført en terroraksjon i Oslo, så er det _selvfølgelig_ ikke like farlig som et sted hvor det har skjedd, og skjer. "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.