Gjest Kunstinteressert Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Skulle gjerne fått tips om kunstnere som maler og lager litografier av kystlandskap. Helst i litt moderne stil. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Ørnulf Oppdahl, ufattelig flotte bilder fra Vestlandet. Så er det han med de blå bildene fra Sørvestlandet, fanken, kommer ikke på ... men han er jo svær, da. Du kan jo prøve å søke på Billedkunstforeningene rundt i landet. Her jeg sitter nå har jeg ikke tilgang il noe, men du kan jo lete sjøl. 0 Siter
Gjest let og finn Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 http://www.startsiden.no/kunst_og_kultur/kunst/billedkunst/index.html 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det var Kjell Nupen jeg mente, med de blå bildene, så klart. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Ørnulf Oppdahl, ufattelig flotte bilder fra Vestlandet. Så er det han med de blå bildene fra Sørvestlandet, fanken, kommer ikke på ... men han er jo svær, da. Du kan jo prøve å søke på Billedkunstforeningene rundt i landet. Her jeg sitter nå har jeg ikke tilgang il noe, men du kan jo lete sjøl. Ja, Ørnulf Opdahl er flott! Skulle gjerne hatt et maleri av ham, bare synd de koster fra 50 lapper... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.