Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har kort, blondt hår. Vokser litt vilt nå, så jeg skal til frisøren på fredag. :)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

4

• Gimmick

2

• Lucretia

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har samme som deg, men har ikke bestilt time enda. Er sååå treg av meg :) Håret er "for mye" og jeg får ikke til noe frisyre lengre. Fikk sist skrå lugg og noe langt som skulle henge over ene øyet. Lite pent nå, grøss og gru!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har samme som deg, men har ikke bestilt time enda. Er sååå treg av meg :) Håret er "for mye" og jeg får ikke til noe frisyre lengre. Fikk sist skrå lugg og noe langt som skulle henge over ene øyet. Lite pent nå, grøss og gru!

Ja, det er ulempen med korte frisyrer, ser ut som et troll etter 5 uker. :) Så har jeg veldig tjukt hår også, så nå er det mer som en mopp enn en frisyre.

GLEDER MEG TIL FREDAG! :D

Skrevet

Mørkt, langt, med pannelugg. Egentlig krøller, men sletter det alltid ut. :-)

Skrevet

Ja, det er ulempen med korte frisyrer, ser ut som et troll etter 5 uker. :) Så har jeg veldig tjukt hår også, så nå er det mer som en mopp enn en frisyre.

GLEDER MEG TIL FREDAG! :D

Heldige du :) Mitt hår er babytynt og ser forferdelig ut pga all stæsj som må til. Bestiile time i morgen jeg ja :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mørkt, langt, med pannelugg. Egentlig krøller, men sletter det alltid ut. :-)

Åh... Høres nydelig ut. :)

Hadde jeg hatt krøller, ville jeg iallfall ikke slettet dem ut! Men jeg har jo alltid hatt pinnstritt hår, så.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Heldige du :) Mitt hår er babytynt og ser forferdelig ut pga all stæsj som må til. Bestiile time i morgen jeg ja :)

Kanskje vi skal fordele litt? Du kan få litt av mitt tjukke hår, og jeg kan få litt mer føyelig hår av deg? :)

Skrevet

Forholdsvis langt tykt hår, med mye fall i.

Jeg bleker det, siden at det ble endel mørkere etter fødselen.

Håret er så tykt at jeg har det langt, så har jeg litt kontroll på det. Når det er kort blir jeg seendes ut som ett lykketroll ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Forholdsvis langt tykt hår, med mye fall i.

Jeg bleker det, siden at det ble endel mørkere etter fødselen.

Håret er så tykt at jeg har det langt, så har jeg litt kontroll på det. Når det er kort blir jeg seendes ut som ett lykketroll ;o)

Herlig! :) Føler meg mer eller mindre som et lykketroll for tiden jeg også. :)

Hadde tenkt å spare litt nå, hadde jo hår til nedenfor skuldrene før jul i fjor, så måtte de skambarbere meg på sykehuset, hulk!

laguna1365380434
Skrevet

En litt merkelig en, som er enda merkeligere enn den trenger å være, fordi jeg skulle ha vært hos frisøren for lengst.

Jeg er blond, med sideskill, kort på siden og ganske langt & rufsete i nakken.

Jeg lurer på å klippe meg helt kort igjen, I dunno.

:-)

Skrevet

Åh... Høres nydelig ut. :)

Hadde jeg hatt krøller, ville jeg iallfall ikke slettet dem ut! Men jeg har jo alltid hatt pinnstritt hår, så.

Men det er jo så tyyykt, og umulig å gjøre noe med når det er krøll. Men det er heldigvis ikke tørt, da. :-) Tørt, krøllete hår som står som en såte rundt hodet, er ikke akkurat lekkert..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men det er jo så tyyykt, og umulig å gjøre noe med når det er krøll. Men det er heldigvis ikke tørt, da. :-) Tørt, krøllete hår som står som en såte rundt hodet, er ikke akkurat lekkert..

Hehe, nei. Ikke sånn Vibeke Løkkeberg-hår nei. Men jeg har en venninne/kollega som har veldig fine krøller, og de ser nesten sånn wetlook-aktige ut. Sikkert et fuktighetsprodukt hun bruker i det, men de krøllene er så fiiine. *sukk* :)

Skrevet

Hehe, nei. Ikke sånn Vibeke Løkkeberg-hår nei. Men jeg har en venninne/kollega som har veldig fine krøller, og de ser nesten sånn wetlook-aktige ut. Sikkert et fuktighetsprodukt hun bruker i det, men de krøllene er så fiiine. *sukk* :)

får litt sånn wet-look når man har skum i det..

Skrevet

Jeg har en Don King-greie gående for tida.

Tror det er lurt å ta en tur til frisøren til uka.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har en Don King-greie gående for tida.

Tror det er lurt å ta en tur til frisøren til uka.

Hahaha! Ja, sånn kan man også si det. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

får litt sånn wet-look når man har skum i det..

Ja, men blir det ikke stivt da? Håret hennes er ikke stivt.

Skrevet

skulderlangt oppklippet hår med midtskill og lang pannelugg. er nesten tilbake til min opprinnelige, mørkebrune hårfarge etter å ha farga det svart i mange år:)

Skrevet

Ja, men blir det ikke stivt da? Håret hennes er ikke stivt.

spørs hvor mye du har i det...

Skrevet

Langt, mørkt hår. Naturlig farge, ørliten tendens til fall i håret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...