Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

spørs hvor mye du har i det...

Ok, jeg har jo helt pinnstritt hår, så krøllebehandling har jeg ikke peiling på. :)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

4

• Gimmick

2

• Lucretia

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok, jeg har jo helt pinnstritt hår, så krøllebehandling har jeg ikke peiling på. :)

hehe ok:)

Skrevet

Har brunt(farget) hår til litt nedenfor skuldrene. Egentlig oppklippet,men nå har det vokst litt i vilden sky :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Langt hår med sideskill og med pannelugg. Skikkelig safe. Klipper meg vel en gang i året, panneluggen tar jeg sjøl.

*pingle*

Skulle ønske jeg turte å anskaffe meg en kort og stilig sveis, men det tør jeg altså ikke.

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, det er ulempen med korte frisyrer, ser ut som et troll etter 5 uker. :) Så har jeg veldig tjukt hår også, så nå er det mer som en mopp enn en frisyre.

GLEDER MEG TIL FREDAG! :D

Frisørene får litt å gjøre etter denne tråden her.. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Frisørene får litt å gjøre etter denne tråden her.. ;)

Ja, heldigvis har jeg allerede bestilt meg time. Ser ut som det kan bli fullt på ventelistene framover. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Langt over det hele..

Mye å holde styr på, bruker mye tid på å holde det pent, men det er verdt det.

:)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

rufsette ;)

"jøss, er det morgen allerede hår"

Gjest Princess Peach
Skrevet

rufsette ;)

"jøss, er det morgen allerede hår"

Det er tøft! Kjører den stilen i dag jeg også. ;)

Skrevet

Lang lyst hår, midtskill

Veldig kjedelig med andre ord :)

Skrevet

Helt mørkt (nesten svart), delvis skulderlangt hår med skrålugg og litt "vipp" ved ørene (de dagene håret vet å oppføre seg!).

Skrevet

Herlig! :) Føler meg mer eller mindre som et lykketroll for tiden jeg også. :)

Hadde tenkt å spare litt nå, hadde jo hår til nedenfor skuldrene før jul i fjor, så måtte de skambarbere meg på sykehuset, hulk!

Oj da. Da hadde jeg blitt litt stresset.

Men jeg må si at jeg digger hårfrisyren din! Hadde jeg kledd det like bra, hadde jeg klippet meg jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...