Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

4

• Gimmick

2

• Lucretia

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oj da. Da hadde jeg blitt litt stresset.

Men jeg må si at jeg digger hårfrisyren din! Hadde jeg kledd det like bra, hadde jeg klippet meg jeg også.

Takk, *blush*. :)

Ble litt stresset av den barberingen jeg også, så ikke helt at det var nødvendig heller. Grr.

Skrevet

Takk, *blush*. :)

Ble litt stresset av den barberingen jeg også, så ikke helt at det var nødvendig heller. Grr.

Du har en kul sveis som jeg er litt missunnelig på!

Det fine med hår er jo at det vokser ut igjen da, men det tar jo litt tid.

Hvis du skulle ha bandasjer på så er barbering lurt. Jeg måtte barbere alt fra under navlen... Og jeg glemmer ikke da den unge studenten stod med en slik elektrisk barberhøvel, sprutrød. He he, men jeg hadde gjort det hjemme jeg :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis du skulle ha bandasjer på så er barbering lurt. Jeg måtte barbere alt fra under navlen... Og jeg glemmer ikke da den unge studenten stod med en slik elektrisk barberhøvel, sprutrød. He he, men jeg hadde gjort det hjemme jeg :o)

Jo takk... De overlater slike "artige" oppgaver til studentene, tro du meg. ;I

De sa jo at det var pga bandasjene, men det var jo ikke antydning til bandasje der de hadde barbert! De kunne spart seg det, altså.

Skrevet

Lag på lag hår, klippet i en spiss midt bak på ryggen. Der det er lengst er det veldig langt, over halvveis ned på ryggen. Lang pannelugg som jeg tror jeg sparer for å få bak øra. Lettvindt sveis, rufser det opp med litt gelé i dann og vann, men som regel henger det rett ned, elelr jeg bruker hestehale. :)

Skrevet

Nå blei jeg litt usikker på hvilket hår dere egentlig spør hva slags sveis man har på... ;-) Jeg har ikke langt, oppklippet hår under navlen :) He, he...

Skrevet

Har rimelig langt mørkebrunt hår, like langt rundt hele, blir konstant maset på at jeg må klippe meg kort men det skjer ikke. Kanskje når jeg blir stor, dvs pensjonist.

Skrevet

Jo takk... De overlater slike "artige" oppgaver til studentene, tro du meg. ;I

De sa jo at det var pga bandasjene, men det var jo ikke antydning til bandasje der de hadde barbert! De kunne spart seg det, altså.

Ja da kunne de ha droppet det!

Skrevet

Nå blei jeg litt usikker på hvilket hår dere egentlig spør hva slags sveis man har på... ;-) Jeg har ikke langt, oppklippet hår under navlen :) He, he...

He he ;o)

Det var bare den ene gangen jeg måtte frisere under navelen, enten jeg ville eller ikke :o)

Skrevet

He he ;o)

Det var bare den ene gangen jeg måtte frisere under navelen, enten jeg ville eller ikke :o)

:) Ja, jeg har nå sjøl vært under kniven ikke så langt fra de edlere steder, så jeg har og ufrivillig, den gang, måttet barberes der nede. Bare syntes det var litt festlig å tenke på hvilke frisyrer jeg kunne valgt mellom ;-)

Skrevet

Jeg er helt barhodet (pga cellegift), men parykken er brun, oppklipt kort, med gylne striper i. Jeg har en til i nesten samme fasong, men den er helt lys.

Til vanlig har jeg hatt mørkt blondt og veldig tjukt og stritt hår. I vår da håret vokste ut igjen ble det nesten svart og krøllete. Har mistet det på nytt, så nå er jeg spent på hvordan det blir når det begynner å vokse igjen, kanskje rødt og stridt, hehe?

Skrevet

:) Ja, jeg har nå sjøl vært under kniven ikke så langt fra de edlere steder, så jeg har og ufrivillig, den gang, måttet barberes der nede. Bare syntes det var litt festlig å tenke på hvilke frisyrer jeg kunne valgt mellom ;-)

Det er mange tråder inne på seksualitet, du kan lete etter tips der ;o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158515842' post='3295779]

Lang lyst hår, midtskill

Veldig kjedelig med andre ord :)

Ja, vi er kjedelige, vi! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja da kunne de ha droppet det!

Ja, jeg ba tynt om å få slippe, men "det er bare en liten stripe rundt øret", sa de. Ja, VELDIG liten, må jeg si. Skikkelig brei barbert stripe rundt hele øret, lekkert.

"Jaja, du har jo langt hår, så det synes jo ikke," var trøsten jeg fikk. :P

Til slutt gadd jeg ikke gå med håret framover hele tiden, så da det hadde vokst ut nok, klippet jeg alt kort. *sukk*

Skrevet

Ja, jeg ba tynt om å få slippe, men "det er bare en liten stripe rundt øret", sa de. Ja, VELDIG liten, må jeg si. Skikkelig brei barbert stripe rundt hele øret, lekkert.

"Jaja, du har jo langt hår, så det synes jo ikke," var trøsten jeg fikk. :P

Til slutt gadd jeg ikke gå med håret framover hele tiden, så da det hadde vokst ut nok, klippet jeg alt kort. *sukk*

Hørtes ikke noe særlig moro ut nei!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hørtes ikke noe særlig moro ut nei!

Ja, men jeg overlever nok. *sukker tappert og bare bittelitt gråtkvalt* ;)

Skrevet

Ja, men jeg overlever nok. *sukker tappert og bare bittelitt gråtkvalt* ;)

*klapper prinsessa og trøster*

Så så, det vokser ut igjen vet du lille venn ;o) Det sa mamma til meg når jeg var alene til frisøren og kom hjem med pottesveis.

Du får se det positive i det, bedre med litt mindre hår enn at man får problem med helsa. *trøste trøste*

Skrevet

Lyst, BH-stropp-langt, tykt, oppklippet med litt fall, sideskill og ikke lugg,men litt kortere rundt ansiktet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...