Gå til innhold

pakke til gutt som har forandret...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..status fra kjæreste til eks, men som alltid har fått fine pakker og som dessuten fyller tretti? Hmmmm!

Vi er venner som bare det, men full kjæreste pakke, det er vel ikke kosher? Men han blir tredve da.

Jeg har kjøpt: tøft, smådyrt askebeger til ny hybel, dusjsåpe fra bodyshop, og to pocketbøker (en Bulgakov & Hunter S Thompson Hells Angels), samt morsom kjøleskapsmagnet fra pus(!).

Er jeg gjerrig da om jeg ikke løper å kjøper noe sånn derre PS2 greier som han EGENTLIG ønsker seg veit jeg?

Han får dessuten drink på byen, og jeg har vin til nachspiel, som han kan få ha hos meg.

Kan ikke dere si at jeg ikke trenger å kjøpe spill i morra a? ;-P

Skrevet

Det der hadde vel holdt lenge selv om han fortsatt var kjæresten din. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes det du har kjøpt er mer enn nok allerede. :)

Skrevet

Jeg syns det holder lenge med det du har kjøpt + alt du arrangerer i tillegg. Du må la det bli igjen noen ting som de andre vennene hans kan kjøpe også, ikke sant?

laguna1365380434
Skrevet

Det der hadde vel holdt lenge selv om han fortsatt var kjæresten din. :)

Kult! Takk, det var hyggelig å høre, jeg har pakkeprestasjonsangst! :-o

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Synes det du har kjøpt er mer enn nok allerede. :)

Kult, da blir det IKKE spill! For ikke har jeg egentlig råd, og jeg har ikke lyst til å reise til sentrum! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg syns det holder lenge med det du har kjøpt + alt du arrangerer i tillegg. Du må la det bli igjen noen ting som de andre vennene hans kan kjøpe også, ikke sant?

Jupp, men jeg regner med at ingen kommer til å kjøpe det playstationspillet, det er det jeg har litt øm samvittighet for...Men..Det kan han kjøpe senere..ja! :-)

Skrevet

Etter å ha lest dette innlegget og diverse andre gaveinnlegg av deg, så tror jeg gavebudsjettet ditt overstiger min årslønn:)

laguna1365380434
Skrevet

Det der holder i lange, lange baner til en eks!

Kult! :-) Da får han neggu kke noe spill!

Skrevet

*lydig*

Du trenger absolutt ikke kjøpe spill til ham. Og det mener jeg også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kult, da blir det IKKE spill! For ikke har jeg egentlig råd, og jeg har ikke lyst til å reise til sentrum! ;-)

Nei, da synes jeg du kan slippe. :)

laguna1365380434
Skrevet

Etter å ha lest dette innlegget og diverse andre gaveinnlegg av deg, så tror jeg gavebudsjettet ditt overstiger min årslønn:)

Hehe..nuh vel, SÅ dyrt var det slett ikke, og det er fortsatt et par hundringser unna de spilla han ønska seg trur eg, men jeg LIKER å kjøpe fine presanger, og er alltid litt redd for at folk ikke skal bli glade..:-o

Men han får IKKE spill nå. Jeg har ikke råd, og vil ikke til byen..;-P

laguna1365380434
Skrevet

*lydig*

Du trenger absolutt ikke kjøpe spill til ham. Og det mener jeg også.

Takk Dorthe:-) Da gjør jeg ikke det. Men han ønsket seg veldig, nemlig..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Nei, da synes jeg du kan slippe. :)

Han får få PS-spill til jul istedet, om han er grei..;-P

Skrevet

Kult! Takk, det var hyggelig å høre, jeg har pakkeprestasjonsangst! :-o

Ingen grunn til det. Har lyst til å lese noe av Hunter-alkisen jeg også, så jeg hadde i hvert fall blitt kjempeglad. :)

Skrevet

Synes du har kjøpt mer enn nok som det er. Med alle disse gjennomtenkte gavene kan det nok synes som du ikke er helt ferdig med ham...

Skrevet

Takk Dorthe:-) Da gjør jeg ikke det. Men han ønsket seg veldig, nemlig..:-o

Glem det. Noen andre kan kjøpe det. Du er blitt exen, han får seg sikkert snart en ny dame og så kan hun kjøpe til ham til jul :o)

laguna1365380434
Skrevet

Glem det. Noen andre kan kjøpe det. Du er blitt exen, han får seg sikkert snart en ny dame og så kan hun kjøpe til ham til jul :o)

Jupp..Det får være kjærestepakke! Nemlig! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Synes du har kjøpt mer enn nok som det er. Med alle disse gjennomtenkte gavene kan det nok synes som du ikke er helt ferdig med ham...

Joda, vi er ferdige som kjærester, men han er jo en utrolig hyggelig fyr og min gode venn..Men jeg tror svinedyre PS-spill må være kjæreste-pakke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...