Gjest catch9090 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hei, hvor finner jeg en advokat som har litt lengre erfaring i trygderett, og som kan mer enn jeg selv kan lese meg til? Hvordan kan man sjekke referanser til eventuelle personer som jobber med dette? Pris spiller ingen rolle her. mvh 0 Siter
Gjest wanja39 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Spar pengene. Du får like god (om ikke bedre) veiledning og hjelp hos sakbehandler på trygdekontoret. Sleipt av advokatende å sko seg på andres sykdom. Det er trygdekontoret og ikke advokaten som behandler trygdesaken din. 0 Siter
Gjest catch9090 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spar pengene. Du får like god (om ikke bedre) veiledning og hjelp hos sakbehandler på trygdekontoret. Sleipt av advokatende å sko seg på andres sykdom. Det er trygdekontoret og ikke advokaten som behandler trygdesaken din. Vet ikke helt det, jeg har jo minst to ganger brukt bøttevis med energi på å få omgjort feilaktige vedtak som trygdekontoret har gjort. jeg tror ikke bukken spanderer havre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.