Gå til innhold

Det skjer så mye rart med meg....

Anbefalte innlegg

Gjest noen råd?

Jeg har tre barn, den yngste er 6 mndr. Etter den siste fødselen, et keisersnitt, opplever jeg at jeg forandrer meg. Jeg har gått opp 15 kilo i vekt de siste 4 mnd, og har veldig mye vann i kroppen. Har vanvittig søthunger. Jeg har mistet tålmodigheten og eksploderer for det minste. Jeg har vært plaget med depresjoner tidligere, men dette er annerledes. Jeg begynner å lure på om det kan ha med stoffskifte eller hormonubalanse å gjøre, diabetes, eller hva? Noen alternative midler til en ammende mor som snart går opp i sømmene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24729-det-skjer-s%C3%A5-mye-rart-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære deg,

Det forekommer ikke sjelden at stoffskiftet kommer ut av lage etter svangerskap og fødsel og dine symptomer kan godt passe med dette. Anbefaler derfor å få tatt en blodprøve hos legen av TSH, Thyroxin og Trijodthyronin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...