peddi Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 Hei,jeg leser i boken din om bruk av IpeRoxo og Misteltein i forbindelse med Leukemi. Har en far som har hatt laukemi i over ett år. Han har også vært gjennom en cellegiftkur. Han vil nå prøve IpeRoxo (kapsler) og misteltein (te) som jeg har fått tak i via en dansk helsekostbutikk. Faren min går ikke på noen medisiner for tiden og jeg lurer på hvordan han skal bruke/dosere disse to naturproduktene fremover? Kan de kombineres? Videre vet jeg at IpeRoxo finnes i teform er det bedre? Takknemlig for svar.På forhånd takk! hilsen Per Gunnar 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 16. april 2001 Skrevet 16. april 2001 Kjære peddi. Ipe Roxo, Taheebo, Peu DÁrco (kjært barn har mange navn) kan også kjøpes i Norge på apotek uten resept. Den tilberedes som te og dosen er 1 ts per desiliter som kokes i 5 minutter og drikkes tre ganger daglig. Når det gjelder misteltein kan den brukes i samme dose men uten å koke. Den kan overhelles kokende vann og trekke under lokk i 10 minutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.