tonie Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 Nå ble annonsene borte *lol* Detblejoinnmarikultmenkanskjelittvanskeligålesemenhvisennåirritererseggrenseløstpåreklamensågårdetjofaktoskanda 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 Detblejoinnmarikultmenkanskjelittvanskeligålesemenhvisennåirritererseggrenseløstpåreklamensågårdetjofaktoskanda deterjoegentligganskesmartdakandeikkesettedenreklamenetannetstedjegvilhabedreplassidennerutenjegharogsåmerketatnoeavteksteniinleggeneblirbortenoenganger 0 Siter
Sadisten Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 deterjoegentligganskesmartdakandeikkesettedenreklamenetannetstedjegvilhabedreplassidennerutenjegharogsåmerketatnoeavteksteniinleggeneblirbortenoenganger HvisManGjørDettePåDenneMåtenHerErDetJoEnklereÅSkilleUtDeEnkelteOrdeneEnnOmManBareBrukerSmåBokstaverIInnlegget 0 Siter
nick Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 HvisManGjørDettePåDenneMåtenHerErDetJoEnklereÅSkilleUtDeEnkelteOrdeneEnnOmManBareBrukerSmåBokstaverIInnlegget xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette er mye enklere. 0 Siter
tonie Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette er mye enklere. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Du har rett. Det er mye enklere. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Du har rett. Det er mye enklere. ************************************************************ Det finnes virkelig et hav av kreative mennesker er på dol.... *bella er imponert* 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 ************************************************************ Det finnes virkelig et hav av kreative mennesker er på dol.... *bella er imponert* xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ahhh, dette ble straks bedre! 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 HvisManGjørDettePåDenneMåtenHerErDetJoEnklereÅSkilleUtDeEnkelteOrdeneEnnOmManBareBrukerSmåBokstaverIInnlegget xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Weeeeee, dette ble bra! 0 Siter
Sadisten Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dette er mye enklere. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Med tanke på de av oss som har høy skjermoppløsning er jo dette den riktige måten. Det du skrev var fint på en lavere oppløsning, men jeg fikk med den j.... reklamen alikevel. Denne garanterer en reklamefri 1024 oppløsning. Det er 101 X er på linjen. Hvem vil vel påstå at jeg ikke har noe meningsfylt å fordrive tiden med. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Med tanke på de av oss som har høy skjermoppløsning er jo dette den riktige måten. Det du skrev var fint på en lavere oppløsning, men jeg fikk med den j.... reklamen alikevel. Denne garanterer en reklamefri 1024 oppløsning. Det er 101 X er på linjen. Hvem vil vel påstå at jeg ikke har noe meningsfylt å fordrive tiden med. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX En X til gjorde susen hos meg ;-) Det er jo sånn det BURDE har vært! 0 Siter
Sadisten Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX En X til gjorde susen hos meg ;-) Det er jo sånn det BURDE har vært! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Hvis vi bare er mange nok som gjennomfører dette så kommer de til å flytte reklamen. Vi får sette i gang en kampanje. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Hvis vi bare er mange nok som gjennomfører dette så kommer de til å flytte reklamen. Vi får sette i gang en kampanje. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jeg er med!!! 0 Siter
Gjest SNUPP Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ahhh, dette ble straks bedre! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ENIG!!! 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ENIG!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Ikke sant? :Þ 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Hvis vi bare er mange nok som gjennomfører dette så kommer de til å flytte reklamen. Vi får sette i gang en kampanje. Lykke til, Sadisten ! Vi kan jo evt. plassere reklamen i den midterste "rammen"..... :-) Som nevnt - uten reklame - ingen DOL. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 Lykke til, Sadisten ! Vi kan jo evt. plassere reklamen i den midterste "rammen"..... :-) Som nevnt - uten reklame - ingen DOL. Vennlig hilsen XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kan du ikke bare sette den et annet sted da? MÅ dere ha den har på forum? 0 Siter
Pi@ Skrevet 14. april 2001 Skrevet 14. april 2001 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Med tanke på de av oss som har høy skjermoppløsning er jo dette den riktige måten. Det du skrev var fint på en lavere oppløsning, men jeg fikk med den j.... reklamen alikevel. Denne garanterer en reklamefri 1024 oppløsning. Det er 101 X er på linjen. Hvem vil vel påstå at jeg ikke har noe meningsfylt å fordrive tiden med. Jeg kan da endnu se reklamer,selv om din test fylder hele siden nu. skal blot *rulle* siden mod højre. Vh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.