Gå til innhold

Bli venn med kjærestens ekser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt merkelig.

Skal man fnise og snakke om hvordan han er i senga?

Skrevet

Litt merkelig.

Skal man fnise og snakke om hvordan han er i senga?

Ja, er jo litt rart da.

Har flere venner av eksen som har villet bli venn med meg, men det tror jeg er kun pga de er redd for å miste kontakta med han. Er helt greit egentlig, er jo bare koselig om både jeg og han er venner... så lenge de har glemt sine følelser og at alt er naturlig så vi ikke tenker så mye på hva de en gang hadde.

Men jeg ble litt irritert på ei som bare snakka om han hver gang vi pratet. Var liksom, har vi ikke annet felles enn han da? Er helt greit å bli venn med kjærestens eks, så lenge vi har andre ting til felles og - enn bare han.

Skrevet

Det tror jeg bare funker om man heter Lillemus. Ikke noe for meg hvertfall.

Skrevet

Jeg grøsser ved tanken på at en potensiell ny kjæreste skal bli god venn med eksen min. Det hadde i hvert fall vært ukomfortabelt for _meg_.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Skjer det så skjer det, og har de barn så er det kjempefint, men ellers er det vel ikke noe å stresse etter. Man trenger jo ikke hate hverandre heller...

Skrevet

Det tror jeg bare funker om man heter Lillemus. Ikke noe for meg hvertfall.

*he he*

Litt rart å skulle være _venner_, i den "vanlige" betydningen av det.

Men absolutt en fordel at man kan omgås på en vennlig måte, dersom man først må omgås! ;-)

Skrevet

Hadde noe på gang med en fyr en gang i tiden. Var veldig tidlig i bekjentskapet og hadde ikke fortalt noe om x'er eller noe. Så skulle jeg møte denne karen på en fest. Første han sier er: "Nå har jeg sittet lenge å prata med x'en din!"

Heh. Og ja, der var det visst en x gitt. Man får desverre lyst å synke gjennom gulvet, for man lurer jo veldig automatisk på hva de prata om...

Det varte ikke lenge med den fyren, så fikk aldri vite det nei... Noen som kan fortelle meg hva er sannsynlig at de prata om???

Skrevet

Min eks og min kjæreste er gode venner, men de kjente hverandre litt fra før.

Jeg har aldri møtt min kjærestes eks, og har ikke noe ønske om å bli venn med henne.

I studietida, da jeg skiftet kjærester flere ganger i året, kunne det forekomme, da alle involverte var rekruttert fra omtrentelig samme miljø.

Skrevet

Så jeg er ikke helt rar om jeg føler meg litt ukomfortabel med dette?

Skrevet

Jeg grøsser ved tanken på at en potensiell ny kjæreste skal bli god venn med eksen min. Det hadde i hvert fall vært ukomfortabelt for _meg_.

Da gjennstår det å prøve en buskneger?

Skrevet

*he he*

Litt rart å skulle være _venner_, i den "vanlige" betydningen av det.

Men absolutt en fordel at man kan omgås på en vennlig måte, dersom man først må omgås! ;-)

Enig =)

"Hei, hyggelig å hilse på deg!" *superstivt smil*

(damn jeg hater den kjerringa...)

Skrevet

I sommer var samboeren i Kristiansand for å dra på quarten. Og da bodde han hos min eks :P

Jeg var sammen med han (eks'en) da jeg ble kjent med han jeg er sammen med nå, så min eks og jeg har kjent min elskling like lenge (eller jeg hadde snakket lenger med ham på nettet da, noen år før vi møttes). Så de kjente jo hverandre fra før, ja. Men sambo er egentlig mer venn med dama til eks'en min. Hun ble jeg også kjent med da jeg var sammen med denne eks'en.... blir litt komplisert sånne forhold når man henger i et lite miljø som sprer seg over flere byer i vårt langstrakte land :P

Jeg har også møtt en av eks'ene til min kjære, men hun var så drita at det gikk ikke an å snakke med henne den kvelden. Men snakker gjerne med henne en annen gang om det skulle bli sånn. Jeg husker da de to var sammen, selv om jeg aldri møtte henne den gang. Møtte henne først etter at han ble min :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, er jo litt rart da.

Har flere venner av eksen som har villet bli venn med meg, men det tror jeg er kun pga de er redd for å miste kontakta med han. Er helt greit egentlig, er jo bare koselig om både jeg og han er venner... så lenge de har glemt sine følelser og at alt er naturlig så vi ikke tenker så mye på hva de en gang hadde.

Men jeg ble litt irritert på ei som bare snakka om han hver gang vi pratet. Var liksom, har vi ikke annet felles enn han da? Er helt greit å bli venn med kjærestens eks, så lenge vi har andre ting til felles og - enn bare han.

Nå så jeg at hun ene av eksene hans som ville bli venn med meg har sletta/blokket meg fra msn. jeg hadde henne på msn, men jeg sa aldri noe til henne pga hun ikke sa noe til meg- jeg har jo egentlig ikke så stor intr av å bli venn med henne, for meg føles det litt rart liksom. Eneste vi har felles er jo han... og det virker ikke som hun klarer å prate om andre ting, om hun kanskje ville bruke meg for å ha fortsatt ha kontakt med han vet jeg ikke. Men hun har vel skjønt jeg ikke er intr nå da siden hun har blokket meg. Like greit...

Skrevet

Jeg er bestevenninne med min manns eks. Men ble ikke det etter vi ble sammen.

Det kommer jo helt an på hvorfor man skulle bli venner. Med gubben som eneste felles ting hadde det vel ikke gått bra så veldig lenge, men om man har felles interesser eller bare liker hverandre som person så er det jo tåpelig å ikke gi vennskapet en sjangse bare fordi man har samme smak i mannfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...