nicknick4 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei! Jeg er en mann i begynnelsen av 20-årene. Jeg har i mange år hatt diverse fordøyelsesplager, og har i den forbindelse utviklet angst/panikkangst. Jeg mener det kom av dette siden jeg fikk angst i situasjoner jeg ikke taklet pga disse plagene. For 3-4 år siden begynte jeg å ta zoloft 100mg mot dette. Det hjalp mye, og har ikke vært spesielt plaget med angst etter det bortsett fra noen relativt milde perioder av og til. Men dette har altså blomstret nå de siste ukene på en måte som dominerer veldig i hverdagen. Føler at det nå er en slags angst for angsten. Det går mer over i panikkangst. Har du noen formening om akupunktur kan hjelpe meg? Har god erfaring med akupunktur mht fordøyelsesplagene. Setter pris på tilbakemelding og eventuelt andre råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247791-angst-og-akupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fordøyelsesproblemer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Jeg fant dette innlegget som du skrev i september, og ble litt nysgjerrig på noe du skrev der... Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, jeg heller, men du skriver at du har fått hjelp med fordøyelsesproblemer gjennom alternativ medisin... Jeg har fordøyelsesproblemer selv og skal prøve akupunktur så snart jeg har råd til det. Hva fikk du hjelp til, hva slags hjelp fikk du, hva kostet det, hvor lenge fikk du hjelp osv. Jeg spør fordi denne infoen kan være nyttig for meg. Håper du har mulighet til å svare :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247791-angst-og-akupunktur/#findComment-2125362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicknick4 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Jeg fant dette innlegget som du skrev i september, og ble litt nysgjerrig på noe du skrev der... Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, jeg heller, men du skriver at du har fått hjelp med fordøyelsesproblemer gjennom alternativ medisin... Jeg har fordøyelsesproblemer selv og skal prøve akupunktur så snart jeg har råd til det. Hva fikk du hjelp til, hva slags hjelp fikk du, hva kostet det, hvor lenge fikk du hjelp osv. Jeg spør fordi denne infoen kan være nyttig for meg. Håper du har mulighet til å svare :-) Det jeg fikk hjelp for var fordøyelsesproblemer i form av kvalme, svimmelhet, magesmerter, oppblåst mage, dårlig næringsopptak og generelt dårlig fordøyelse. Betalte 500 for konsultasjonstime med kartlegging av problemene og en behanldling. Deretter betalte jeg 250 pr. time. I starten var jeg til behandling to ganger i uken for å sette prosessen ordentlig igang, og deretter hver uke. Kan tenke meg at det var ca 12-15 behandlinger tilsammen over ca 8-10 uker. Men hvor raskt man reagerer på behandlingen og hvor lang tid det tar varierer veldig fra person til person. Mye ut ifra hvilke plager man har og hvor ille det er osv. Det er også viktig å velge en akupunktør som er medlem av NAFO, siden det er mange useriøse personer innen alternativ medisin. Jeg vil absolutt råde deg til å prøve akupunktur. Det hjalp meg utrolig mye, men som sagt kan det være forskjeller på hvor stort utbytte forskjellige personer har av behandlingen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247791-angst-og-akupunktur/#findComment-2125616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.