Gå til innhold

Date i morgen - spist hvitløk

Anbefalte innlegg

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

Hvordan får man vekk hvitløkslukt fra en selv så fort som mulig?

Er det noe spesielt jeg bør spise eller gjøre på dagtid i morgen, for at den skal gå vekk fortest mulig?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vet at kruspersille skal hjelpe mot hvitløk, iallefall hvis du tar det samme dag som du har spist det.

Men litt vil det nok hjelpe uansett.

Skrevet

Aner ikke hva du kan gjøre bortsett fra alt som har med normal hygiene å gjøre.

Men det der burde vel ikke være noe problem. De fleste spiser hvitløk i ny og ne. Fortell daten det på en spøkefull måte hvis du plages av faren for at du skal lukte.

Eller enda bedre: Hvis dere skal ut å spise bestiller du en rett med hvitløk. :)

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

Aner ikke hva du kan gjøre bortsett fra alt som har med normal hygiene å gjøre.

Men det der burde vel ikke være noe problem. De fleste spiser hvitløk i ny og ne. Fortell daten det på en spøkefull måte hvis du plages av faren for at du skal lukte.

Eller enda bedre: Hvis dere skal ut å spise bestiller du en rett med hvitløk. :)

Vi skal ikke ut og spise :(

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

Vet at kruspersille skal hjelpe mot hvitløk, iallefall hvis du tar det samme dag som du har spist det.

Men litt vil det nok hjelpe uansett.

Hm, har sett fint lite kruspersille i butikkene her jeg bor. :(

Skrevet

Vi skal ikke ut og spise :(

Vel, du lager problemer ut av en ikke-ting.

Jeg hadde i hvert fall ikke reagert på litt hvitløkslukt. Jeg er fullstendig klar over at det er noe de fleste spiser, og det er rimelig sikkert daten din også.

Skrevet

Unngå melkeprodukter så går det bra! Hadde selv spist mat tilsatt ekstra-ekstra-ekstra hvitløk da jeg traff min kjære. Utrolig at han ikke rygget unna egentlig :-) Men heldigvis var det andre kvaliteter som var viktigere der og da.

Skrevet

Puss tenner, vask deg som vanlig og ta evt en tyggis.

Om fyren allikevel skulle finne på å steile av det, er det kanskje ikke en du har lyst til å tilbringe fremtiden med? Tenk så slitsomt! ;o)

Skrevet

Hm, har sett fint lite kruspersille i butikkene her jeg bor. :(

banan funker også ganske bra

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

Unngå melkeprodukter så går det bra! Hadde selv spist mat tilsatt ekstra-ekstra-ekstra hvitløk da jeg traff min kjære. Utrolig at han ikke rygget unna egentlig :-) Men heldigvis var det andre kvaliteter som var viktigere der og da.

Blir det ekstra ille med melkeprodukter på toppen??

Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiii

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

banan funker også ganske bra

Også dagen etter?

Har ikke banan i hus nå

Gjest hjeplhjelphjelp
Skrevet

Puss tenner, vask deg som vanlig og ta evt en tyggis.

Om fyren allikevel skulle finne på å steile av det, er det kanskje ikke en du har lyst til å tilbringe fremtiden med? Tenk så slitsomt! ;o)

Jeg spiser så sjeldent hvitløk, og liker egentlig ikke lukten selv, så om han steiler har jeg full forståelse.

Ikke bare det, men det blir også ganske anstrengende å skulle snakke på innpust hele kvelden.

Men nå har jeg funnet en krydderblanding i skapet, som inneholder blant annet persille, og gafler innpå. Bare det ikke blir enda verre !! :)

Skrevet

Jeg spiser så sjeldent hvitløk, og liker egentlig ikke lukten selv, så om han steiler har jeg full forståelse.

Ikke bare det, men det blir også ganske anstrengende å skulle snakke på innpust hele kvelden.

Men nå har jeg funnet en krydderblanding i skapet, som inneholder blant annet persille, og gafler innpå. Bare det ikke blir enda verre !! :)

God idè. Nå kommer du til å lukte som et asylmottak i stedet. :)

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

God idè. Nå kommer du til å lukte som et asylmottak i stedet. :)

Hyyl!

Tror jeg bare glemmer hele fyren først som sist.

Skrevet

Hyyl!

Tror jeg bare glemmer hele fyren først som sist.

Går nok bra, skal du se.

Ha en fin date!

Skrevet

*Hehe* Det må vel være frisk kruspersille, tror ikke en tørket krydderblanding duger nei. :o)

Gjest hvitløksånde og svette er grusomt
Skrevet

Jeg liker ikke hvitløkslukt, så du får håpe at daten ikke er som meg som skygger unna.

Kan du ikke si at du spiste mat som inneholdt hvitløk uten at du visste om det og spørre rett ut om han liker hvitløk?

Hvis han ikke liker hvitløk så sier du at det gjør ikke du heller noe særlig så du føler deg ille til mote?

Eller noe i den duren?

Skrevet

Også dagen etter?

Har ikke banan i hus nå

Vet ikke, men det skader ikke forsøke.

laguna1365380434
Skrevet

Tss..Hvitløk lukter da bare sofistikert? ;-) Mye, mye verre om daten lukter egg eller kokt skinke! ;-P

Men det sitter da vel dessuten ikke i? Om du børster tenner, duser og oprettholder normal hygiene?

Om det gjør det er nk jeg ute å kjøre i hvertfall, for jeg spiser vl hvitløk tilnærmet daglig..:-o

Skrevet

Blir det ekstra ille med melkeprodukter på toppen??

Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiii

Ja, det forsterker desverre hvitløksånden... Too late??? Men lykke til uansett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...