Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Hvordan får man vekk hvitløkslukt fra en selv så fort som mulig? Er det noe spesielt jeg bør spise eller gjøre på dagtid i morgen, for at den skal gå vekk fortest mulig? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Vet at kruspersille skal hjelpe mot hvitløk, iallefall hvis du tar det samme dag som du har spist det. Men litt vil det nok hjelpe uansett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Aner ikke hva du kan gjøre bortsett fra alt som har med normal hygiene å gjøre. Men det der burde vel ikke være noe problem. De fleste spiser hvitløk i ny og ne. Fortell daten det på en spøkefull måte hvis du plages av faren for at du skal lukte. Eller enda bedre: Hvis dere skal ut å spise bestiller du en rett med hvitløk. 0 Siter
Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Aner ikke hva du kan gjøre bortsett fra alt som har med normal hygiene å gjøre. Men det der burde vel ikke være noe problem. De fleste spiser hvitløk i ny og ne. Fortell daten det på en spøkefull måte hvis du plages av faren for at du skal lukte. Eller enda bedre: Hvis dere skal ut å spise bestiller du en rett med hvitløk. Vi skal ikke ut og spise 0 Siter
Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Vet at kruspersille skal hjelpe mot hvitløk, iallefall hvis du tar det samme dag som du har spist det. Men litt vil det nok hjelpe uansett. Hm, har sett fint lite kruspersille i butikkene her jeg bor. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Vi skal ikke ut og spise Vel, du lager problemer ut av en ikke-ting. Jeg hadde i hvert fall ikke reagert på litt hvitløkslukt. Jeg er fullstendig klar over at det er noe de fleste spiser, og det er rimelig sikkert daten din også. 0 Siter
MillaMy Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Unngå melkeprodukter så går det bra! Hadde selv spist mat tilsatt ekstra-ekstra-ekstra hvitløk da jeg traff min kjære. Utrolig at han ikke rygget unna egentlig :-) Men heldigvis var det andre kvaliteter som var viktigere der og da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Puss tenner, vask deg som vanlig og ta evt en tyggis. Om fyren allikevel skulle finne på å steile av det, er det kanskje ikke en du har lyst til å tilbringe fremtiden med? Tenk så slitsomt! ;o) 0 Siter
illuminatum Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Hm, har sett fint lite kruspersille i butikkene her jeg bor. banan funker også ganske bra 0 Siter
Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Unngå melkeprodukter så går det bra! Hadde selv spist mat tilsatt ekstra-ekstra-ekstra hvitløk da jeg traff min kjære. Utrolig at han ikke rygget unna egentlig :-) Men heldigvis var det andre kvaliteter som var viktigere der og da. Blir det ekstra ille med melkeprodukter på toppen?? Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiii 0 Siter
Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 banan funker også ganske bra Også dagen etter? Har ikke banan i hus nå 0 Siter
Gjest hjeplhjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Puss tenner, vask deg som vanlig og ta evt en tyggis. Om fyren allikevel skulle finne på å steile av det, er det kanskje ikke en du har lyst til å tilbringe fremtiden med? Tenk så slitsomt! ;o) Jeg spiser så sjeldent hvitløk, og liker egentlig ikke lukten selv, så om han steiler har jeg full forståelse. Ikke bare det, men det blir også ganske anstrengende å skulle snakke på innpust hele kvelden. Men nå har jeg funnet en krydderblanding i skapet, som inneholder blant annet persille, og gafler innpå. Bare det ikke blir enda verre !! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Jeg spiser så sjeldent hvitløk, og liker egentlig ikke lukten selv, så om han steiler har jeg full forståelse. Ikke bare det, men det blir også ganske anstrengende å skulle snakke på innpust hele kvelden. Men nå har jeg funnet en krydderblanding i skapet, som inneholder blant annet persille, og gafler innpå. Bare det ikke blir enda verre !! God idè. Nå kommer du til å lukte som et asylmottak i stedet. 0 Siter
Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 God idè. Nå kommer du til å lukte som et asylmottak i stedet. Hyyl! Tror jeg bare glemmer hele fyren først som sist. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Hyyl! Tror jeg bare glemmer hele fyren først som sist. Går nok bra, skal du se. Ha en fin date! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg spiser så sjeldent hvitløk, og liker egentlig ikke lukten selv, så om han steiler har jeg full forståelse. Ikke bare det, men det blir også ganske anstrengende å skulle snakke på innpust hele kvelden. Men nå har jeg funnet en krydderblanding i skapet, som inneholder blant annet persille, og gafler innpå. Bare det ikke blir enda verre !! *Hehe* Det må vel være frisk kruspersille, tror ikke en tørket krydderblanding duger nei. ) 0 Siter
Gjest hvitløksånde og svette er grusomt Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg liker ikke hvitløkslukt, så du får håpe at daten ikke er som meg som skygger unna. Kan du ikke si at du spiste mat som inneholdt hvitløk uten at du visste om det og spørre rett ut om han liker hvitløk? Hvis han ikke liker hvitløk så sier du at det gjør ikke du heller noe særlig så du føler deg ille til mote? Eller noe i den duren? 0 Siter
illuminatum Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Også dagen etter? Har ikke banan i hus nå Vet ikke, men det skader ikke forsøke. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Tss..Hvitløk lukter da bare sofistikert? ;-) Mye, mye verre om daten lukter egg eller kokt skinke! ;-P Men det sitter da vel dessuten ikke i? Om du børster tenner, duser og oprettholder normal hygiene? Om det gjør det er nk jeg ute å kjøre i hvertfall, for jeg spiser vl hvitløk tilnærmet daglig..:-o 0 Siter
MillaMy Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Blir det ekstra ille med melkeprodukter på toppen?? Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiii Ja, det forsterker desverre hvitløksånden... Too late??? Men lykke til uansett :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.