Gå til innhold

Din største tabbe i fylla?

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner (?)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner (?)
Skrevet

Her er min:

Etter alt for mange øl på danskebåten, våknet jeg på natten og trodde at båten sank..

Og så hadde jeg bare tisset meg ut..

*blush*

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

5

• ariadne

4

• ShitDiddelyDo

4

• keinstein

4

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-D

Jeg falt ned av taket engang, der jeg gikk naken, fornøyd og blid og sang "mark hur vår skugga" og balanserte..Det var både vondt og dumt.

Telefonkastingen min i sommer er heller ikke fin å tenke på..:-o

Jeg har også klart å befinne meg plutselig alene i en helt fremmed by engang ikledd kun slangeskinnsbukser og rosa boa, men den historien er så lang og komplisert i sin helhet at jeg dropper den.

Men jeg har gjort _mye_ som er både rart & dumt! :-o

Gjest anonym for øyeblikket av forståelige grunner(?)
Skrevet

Jeg falt ned av taket engang, der jeg gikk naken, fornøyd og blid og sang "mark hur vår skugga" og balanserte..Det var både vondt og dumt.

Jeg har også klart å befinne meg plutselig alene i en helt fremmed by engang ikledd kun slangeskinnsbukser og rosa boa, men den historien er så lang og komplisert i sin helhet at jeg dropper den.

Hvorfor var du naken på taket?

:)

Gjest studina med raude kinn
Skrevet

Var på innmatrikuleringsfest på universitetet, og _råklina_ med en ganske kjekk kar.

Vedkommende skulle vise seg å være en av foreleserne mine....

*rødmer*

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor var du naken på taket?

Fordi jeg hadde lyst til å være naken på taket, derfor..;-P

Og som tenkt, så gjort.

Skrevet

Jeg lå med buksa nedpå knea i en jordbæråker i Moelven og skrek at jeg var en muldvarp (!) - til jeg vekket en gammel dame som kjeftet på meg ut av vinduet sitt. Jeg har blitt meg dette fortalt :) det var på slutten av 70-tallet - så de har kanskje glemt det på Moelven nå. hehe

Skrevet

Jeg lå med buksa nedpå knea i en jordbæråker i Moelven og skrek at jeg var en muldvarp (!) - til jeg vekket en gammel dame som kjeftet på meg ut av vinduet sitt. Jeg har blitt meg dette fortalt :) det var på slutten av 70-tallet - så de har kanskje glemt det på Moelven nå. hehe

Dama er sikker dau for lengst! ;-)

Ingen grunn tilbekymring *S*

Skrevet

Jeg slåss med en kompis en gang. Vi lå og sov oppå hverandre i en sofa på en hyttetur etter fire dagers herjinger ingen av oss husker noe av, da vi oppdaget at vi var nedsmurt med krem. Jeg trodde det var min kompis som hadde lekt seg med kremflaska, han trodde det var jeg.

Vi fløy på hverandre og ødela deler av stua.

Har sett et bilde av oss før vi våknet. Det ser helt jævlig ut. Jeg sover oppå kompisen, begge smurt inn med krem, og foran oss på sofaen sitter en annen kompis med hue i en søplebøtte.

Ellers spøy jeg på en eks en natt. Men hun hadde vært seriøst bitch kvelden i forveien, så det var egentlig fortjent. :)

For mange år siden våkna jeg også opp med et troll i en ukjent verden jeg var uhyre liten kjent i, løp ut på gata - fatta ikke hvor jeg var, men var rutinert nok til å spørre den første personen jeg møtte om korteste veien til toget. Det viste seg at jeg var på Stovner.

Men jeg har fortrengt mye. Det over er sannsynligvis ikke i nærheten av å være noe av det verste.

Ingen (virkelig) pinlige episoder de siste årene.

Gjest den gamle damen i moelv
Skrevet

Var det deg?

*skrattler*

Skrevet

Og du er nå 110? hehe

Holder meg godt:-)

Ellers er jeg tilhenger av regelen om at det man ikke husker, det har ei skjedd.

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner(?)
Skrevet

Jeg slåss med en kompis en gang. Vi lå og sov oppå hverandre i en sofa på en hyttetur etter fire dagers herjinger ingen av oss husker noe av, da vi oppdaget at vi var nedsmurt med krem. Jeg trodde det var min kompis som hadde lekt seg med kremflaska, han trodde det var jeg.

Vi fløy på hverandre og ødela deler av stua.

Har sett et bilde av oss før vi våknet. Det ser helt jævlig ut. Jeg sover oppå kompisen, begge smurt inn med krem, og foran oss på sofaen sitter en annen kompis med hue i en søplebøtte.

Ellers spøy jeg på en eks en natt. Men hun hadde vært seriøst bitch kvelden i forveien, så det var egentlig fortjent. :)

For mange år siden våkna jeg også opp med et troll i en ukjent verden jeg var uhyre liten kjent i, løp ut på gata - fatta ikke hvor jeg var, men var rutinert nok til å spørre den første personen jeg møtte om korteste veien til toget. Det viste seg at jeg var på Stovner.

Men jeg har fortrengt mye. Det over er sannsynligvis ikke i nærheten av å være noe av det verste.

Ingen (virkelig) pinlige episoder de siste årene.

Herregud!

Stakkars deg..

Men det hadde vært morro å vært flua på veggen, i den episoden med kremen.

Skrevet

Jeg må nok si en runde klespoker som jeg i ettertid har mislyktes i å fortrenge.. Æææææ..

Skrevet

Herregud!

Stakkars deg..

Men det hadde vært morro å vært flua på veggen, i den episoden med kremen.

Akkurat den episoden var ganske ille, og jeg har aldri følt meg så dårlig som dagen derpå. Jeg hadde fyllenerver av en sånn type at jeg var seriøst sikkert på at jeg skulle klikke. Total angst. Men jeg tror det var noe galt i druespriten vi drakk på den turen. Det var flere andre som klikka også. En så ikke klart på en uke. :)

Skrevet

Tja, det må være den gangen jeg kastet opp i gjestesenga hos svigerforeldrene mine og en del traff lakenet. I stedet for å putte sengetøyet i vaskemaskinen neste dag, fortalte kjæresten min moren hva som hadde hendt. Han sa: "hvis ikke kunne hun jo trodd vi hadde drevet på med noe annet der nede". Hun tok det heldigvis pent.

Skrevet

Jeg glemte igjen noen ølkorker, to Nøkken, en sigarstump og en gardintrapp inne i pasienten.

Gjest Anonym for øyeblikket av forståelige grunner(?)
Skrevet

Jeg glemte igjen noen ølkorker, to Nøkken, en sigarstump og en gardintrapp inne i pasienten.

De første tingene du nevner høres forståelig ut, men _gardintrappen_? Hva bedrev de med _den_ inne i pasienten?

*Rister på hodet*

;)

Skrevet

Det er en risikosport å bli operert i julebordssesongen...

*lol*

Skrevet

Telefonkasting? Er du Russel Crowe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...