Gå til innhold

Din største tabbe i fylla?

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner (?)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Telefonkasting? Er du Russel Crowe?

Hehehe! jupp! ;-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

5

• ariadne

4

• ShitDiddelyDo

4

• keinstein

4

Skrevet

Det er en risikosport å bli operert i julebordssesongen...

*lol*

Nettopp fikk jeg en lapp: du amputerte feil bein i morges, har julebordene begynt alt?

Skrevet

Tja, det må være den gangen jeg kastet opp i gjestesenga hos svigerforeldrene mine og en del traff lakenet. I stedet for å putte sengetøyet i vaskemaskinen neste dag, fortalte kjæresten min moren hva som hadde hendt. Han sa: "hvis ikke kunne hun jo trodd vi hadde drevet på med noe annet der nede". Hun tok det heldigvis pent.

Hadde han vært en riktig gentleman hadde han sagt det var han som hadde spydd! ;)

Skrevet

De første tingene du nevner høres forståelig ut, men _gardintrappen_? Hva bedrev de med _den_ inne i pasienten?

*Rister på hodet*

;)

Det var en totrinns som vi bruker for å hente vorspielsakene vi har oppå skapet med kompressene.

Gjest Anonym for øyeblikket av forståelige grunner(?)
Skrevet

Det var en totrinns som vi bruker for å hente vorspielsakene vi har oppå skapet med kompressene.

Åh, da så! Da var det ikke merkelig. Jeg tenkte det var av den lengste typen.

:)

Skrevet

Åh, da så! Da var det ikke merkelig. Jeg tenkte det var av den lengste typen.

:)

Og han svenske homsen av en anestesisykepleier er så liten av vekst, så senere måtte trappa tas i bruk. I kaoset som fulgte så bare forsvant trappa. Det er ikke så lett å stå på ei trapp med buksa på knærne.

Skrevet

Og han svenske homsen av en anestesisykepleier er så liten av vekst, så senere måtte trappa tas i bruk. I kaoset som fulgte så bare forsvant trappa. Det er ikke så lett å stå på ei trapp med buksa på knærne.

*LOL*

;)

Gjest anonym nå!
Skrevet

Jeg slåss med en kompis en gang. Vi lå og sov oppå hverandre i en sofa på en hyttetur etter fire dagers herjinger ingen av oss husker noe av, da vi oppdaget at vi var nedsmurt med krem. Jeg trodde det var min kompis som hadde lekt seg med kremflaska, han trodde det var jeg.

Vi fløy på hverandre og ødela deler av stua.

Har sett et bilde av oss før vi våknet. Det ser helt jævlig ut. Jeg sover oppå kompisen, begge smurt inn med krem, og foran oss på sofaen sitter en annen kompis med hue i en søplebøtte.

Ellers spøy jeg på en eks en natt. Men hun hadde vært seriøst bitch kvelden i forveien, så det var egentlig fortjent. :)

For mange år siden våkna jeg også opp med et troll i en ukjent verden jeg var uhyre liten kjent i, løp ut på gata - fatta ikke hvor jeg var, men var rutinert nok til å spørre den første personen jeg møtte om korteste veien til toget. Det viste seg at jeg var på Stovner.

Men jeg har fortrengt mye. Det over er sannsynligvis ikke i nærheten av å være noe av det verste.

Ingen (virkelig) pinlige episoder de siste årene.

Jeg var med en fyr hjem en gang og han forsvant i huset... Jeg ante ikke hvor han ble av, og da jeg skulle hjem visste jeg ikke hvor jeg var. Jeg prøvde å få tak i en taxi og det tok sin tid....

Skrevet

Jeg var med en fyr hjem en gang og han forsvant i huset... Jeg ante ikke hvor han ble av, og da jeg skulle hjem visste jeg ikke hvor jeg var. Jeg prøvde å få tak i en taxi og det tok sin tid....

Å?

Sånn flaks at vi skulle møtes igjen her, da!

(Nei, da. Bare kødda :))

Skrevet

Det var mitt problem også. Men jeg var klar nok i hodet til å forstå at det måtte finnes tog eller bane i nærheten (antok jo at jeg var i Oslo omegn), og gikk derfor ut på gata og spurte om veien til toget. :)

Gjest anonym nå!
Skrevet

Det var mitt problem også. Men jeg var klar nok i hodet til å forstå at det måtte finnes tog eller bane i nærheten (antok jo at jeg var i Oslo omegn), og gikk derfor ut på gata og spurte om veien til toget. :)

Jeg har også valset naken rundt i et fremmed hus. Vi var i kjelleren og toalettet var oppe. Senere fant jeg ut at en dame på jobben bodde i dette huset, og jeg hadde altså vært med sønnen hennes. Vel, vært og vært. Vi var så fulle at vi gjorde nok heller lite.

Skrevet

Jeg har våknet opp på Corcovado i Rio, med den Jesus-statuen nærmest stirrende på meg. Ikke spesielt flaut ettersom ingen kjente meg, men neppe særlig populært.

Gjest this is a signature
Skrevet

Å ligge med en kompis...:/

Gjest this is a signature
Skrevet

Var på innmatrikuleringsfest på universitetet, og _råklina_ med en ganske kjekk kar.

Vedkommende skulle vise seg å være en av foreleserne mine....

*rødmer*

Hehe..Fikk du god karakter da ;)?

Skrevet

Vel. En god historie kan gjerne fortelles flere ganger.

Har gjort mye rart, men den gangen jeg drakk meg så ille full at jeg gikk inn i en psykose hvor jeg trodde jeg var dørvakt er vel kanskje den beste.

I mitt hode var jeg dørvakt på et sted i Tønsberg, selv om jeg egentlig var i Sandefjord, og stilte meg opp i døra og nekta alle adgang. Men ikke i inngangsdøra. Dodøra. Det var fullt! Her kommer ingen inn! Det begynte å bli ganske ampert etterhvert, kanskje ikke så rart, det tenderte til håndgemeng, og kanskje skal jeg være glad for at stedet ringte etter politiet. Husker jeg var djupt såra og vonbråten da politiet kom og ville ha meg med i svartemarja. Jeg gjorde jo bare jobben min! Men som en god ordensvakt lot jeg meg selvfølgelig frivillig påsette håndjern, og gikk for egne bein inn i marja, alt mens jeg gikk og mumla for meg sjøl. Litt etterpå kom et par kamerater inn på politihuset for å spørre pent om jeg kunne få slippe ut fra fyllearresten, mot at de skulle ta ansvar og passe på at ikke noe mer dumt skjedde. Og det var greit. Bare at arrestanten ikke ville ut. Dagen ettert fikk jeg lese døgnrapporten, og der stod det noe sånt som: "Kunne løslates men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Fornøyd med den:-)

Skrevet

Har gjort mye rart, men den gangen jeg drakk meg så ille full at jeg gikk inn i en psykose hvor jeg trodde jeg var dørvakt er vel kanskje den beste.

I mitt hode var jeg dørvakt på et sted i Tønsberg, selv om jeg egentlig var i Sandefjord, og stilte meg opp i døra og nekta alle adgang. Men ikke i inngangsdøra. Dodøra. Det var fullt! Her kommer ingen inn! Det begynte å bli ganske ampert etterhvert, kanskje ikke så rart, det tenderte til håndgemeng, og kanskje skal jeg være glad for at stedet ringte etter politiet. Husker jeg var djupt såra og vonbråten da politiet kom og ville ha meg med i svartemarja. Jeg gjorde jo bare jobben min! Men som en god ordensvakt lot jeg meg selvfølgelig frivillig påsette håndjern, og gikk for egne bein inn i marja, alt mens jeg gikk og mumla for meg sjøl. Litt etterpå kom et par kamerater inn på politihuset for å spørre pent om jeg kunne få slippe ut fra fyllearresten, mot at de skulle ta ansvar og passe på at ikke noe mer dumt skjedde. Og det var greit. Bare at arrestanten ikke ville ut. Dagen ettert fikk jeg lese døgnrapporten, og der stod det noe sånt som: "Kunne løslates men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Ler så tårene triller..

Morsomste jeg har lest på lenge.

Kan se deg for meg der du med alvorlig fjes er oppriktig indignert over alle som vil inn (på do).

Lurer på hva kameratene tenkte når du nektet å komme ut av fyllearresten....

Skrevet

Ler så tårene triller..

Morsomste jeg har lest på lenge.

Kan se deg for meg der du med alvorlig fjes er oppriktig indignert over alle som vil inn (på do).

Lurer på hva kameratene tenkte når du nektet å komme ut av fyllearresten....

Hehe, de var sånn passe oppgitt.

Han ene ringte meg noen uker etterpå og ga seg ut for å være en politifullmektig ved Sandefjord politikammer. Stilte masse frekke og nærgående spørsmål, og lurte blant annet på hvordan det nå kom til å gå med metadon-prosjektet mitt. Og jeg har nå faktisk aldri brukt hardere stoffer enn rein whisky;-)

Den historien der kommer opp igjen med jevne mellomrom. Og vi ler like godt hver gang:-)

Skrevet

Hehe, de var sånn passe oppgitt.

Han ene ringte meg noen uker etterpå og ga seg ut for å være en politifullmektig ved Sandefjord politikammer. Stilte masse frekke og nærgående spørsmål, og lurte blant annet på hvordan det nå kom til å gå med metadon-prosjektet mitt. Og jeg har nå faktisk aldri brukt hardere stoffer enn rein whisky;-)

Den historien der kommer opp igjen med jevne mellomrom. Og vi ler like godt hver gang:-)

Herlig!

Men nå vet du ihvertfall gjennom førstehånds kunnskap hvor vanskelig og frustrerende det kan være å jobbe som en dørvakt.....

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner(?)
Skrevet

For en vanvittig morsom opplevelse!

:-) Takk for at du delte den med oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...