Gå til innhold

Din største tabbe i fylla?

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner (?)

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel. En god historie kan gjerne fortelles flere ganger.

Har gjort mye rart, men den gangen jeg drakk meg så ille full at jeg gikk inn i en psykose hvor jeg trodde jeg var dørvakt er vel kanskje den beste.

I mitt hode var jeg dørvakt på et sted i Tønsberg, selv om jeg egentlig var i Sandefjord, og stilte meg opp i døra og nekta alle adgang. Men ikke i inngangsdøra. Dodøra. Det var fullt! Her kommer ingen inn! Det begynte å bli ganske ampert etterhvert, kanskje ikke så rart, det tenderte til håndgemeng, og kanskje skal jeg være glad for at stedet ringte etter politiet. Husker jeg var djupt såra og vonbråten da politiet kom og ville ha meg med i svartemarja. Jeg gjorde jo bare jobben min! Men som en god ordensvakt lot jeg meg selvfølgelig frivillig påsette håndjern, og gikk for egne bein inn i marja, alt mens jeg gikk og mumla for meg sjøl. Litt etterpå kom et par kamerater inn på politihuset for å spørre pent om jeg kunne få slippe ut fra fyllearresten, mot at de skulle ta ansvar og passe på at ikke noe mer dumt skjedde. Og det var greit. Bare at arrestanten ikke ville ut. Dagen ettert fikk jeg lese døgnrapporten, og der stod det noe sånt som: "Kunne løslates men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Fornøyd med den:-)

Haha, råbra! :)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

5

• ariadne

4

• ShitDiddelyDo

4

• keinstein

4

Skrevet

For en vanvittig morsom opplevelse!

:-) Takk for at du delte den med oss!

Vel, det var ikke morsomt der og da, det skal jeg love. Har våkna opp i fyllearresten to ganger i mitt liv, og det er en særdeles kjip opplevelse.

Desto bedre at det går an å le av det etterpå:-)

Skrevet

Kanskje ikke så stor tabbe akkurat, men jeg sovna på en do på en privatfest, hvor det var mange mennnesker til stede. Jeg husker jeg la meg ned foran doen fordi jeg var dårlig.

Det var bare et toalett i huset hvor festen ble holdt, så etterhvert som folk måtte på do, så trakk de meg ut og inn på badet over dørsvilla.

Våknet neste morgen og hadde blåmerker over hele kroppen og da særlig hofter og knær, etter sikkert 50 turer over den svilla..

Til mitt forsvar var jeg 17 år..

Skrevet

Eh.. Dette er en stund siden, men herregud så flaut. Jeg kjente denne gutten godt, jeg kjente godt til familien hans også. Vi var ikke egentlig sammen, men jeg ble med han hjem en kveld, og neste morgen ble vi tatt på fersken av faren hans i foreldrenes dobbeltseng.. OK, ikke helt på fersken da, men jeg sto og kledde på meg da faren kom inn.... *synke i gulvet*

Skrevet

Var på innmatrikuleringsfest på universitetet, og _råklina_ med en ganske kjekk kar.

Vedkommende skulle vise seg å være en av foreleserne mine....

*rødmer*

Gått på et par sånne bommerter jeg også gitt........*flau*

Skrevet

Hatt sex med et lite knippe mannfolk jeg per definisjon skulle holdt meg på en anseelig avstand unna...

Ellers bare sånne småting som å spy på folk, bomme på veien, klare å gå 2 mil på en 5 km lang vei, legge seg å slappe av i sjøkanten, osv..

Når jeg er full er det enten ingen ting å melde, eller så skjer det ting som ikke burde meldes om på MINST flere år OM noengang...

Skrevet

Hatt sex med et lite knippe mannfolk jeg per definisjon skulle holdt meg på en anseelig avstand unna...

Ellers bare sånne småting som å spy på folk, bomme på veien, klare å gå 2 mil på en 5 km lang vei, legge seg å slappe av i sjøkanten, osv..

Når jeg er full er det enten ingen ting å melde, eller så skjer det ting som ikke burde meldes om på MINST flere år OM noengang...

Hahaha. Legge seg i sjøkanten og slappe av? *flire meg ihjel*

Skrevet

Nettopp fikk jeg en lapp: du amputerte feil bein i morges, har julebordene begynt alt?

"Nettopp fikk jeg en lapp: du amputerte feil bein i morges, har julebordene begynt alt? "

Vi er så nedbemannet i julestria at vi tar julebordet på forskudd;-) Dermed må man regne med litt svin (n) på skogen nå i høstsesongen.

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg har noen skikkelige saftige tabber.

Jeg blir bare generelt en kåt, høylytt og lettrørt dørvaktbanker og musikknazi.

Gjest studina med raude kinn
Skrevet

Hehe..Fikk du god karakter da ;)?

Fikk ikke så super karakter i det faget, nei... Hadde store konsentrasjonsvansker av viss årsak:-)

Gjest studina med raude kinn
Skrevet

Gått på et par sånne bommerter jeg også gitt........*flau*

Var ikke det årets beste trekk, det der, nei... Satt for det meste på aller bakerste rad og skrev iherdig for å slippe øyekontakt...

*flau*

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg har noen skikkelige saftige tabber.

Jeg blir bare generelt en kåt, høylytt og lettrørt dørvaktbanker og musikknazi.

Som meg, bortsett fra at dørvaktene får være i fred.

Min indre musikknazi er utrolig usympatisk, og venninnene mine har så dårlig musikksmak, og jeg blir tydeligere og tydeligere utover kvelden!! Pinlig! Vorspiel og nachspiel bør holdes hos herrebekjentskaper, herrene har som oftest bedre musikk :o

Skrevet

Som meg, bortsett fra at dørvaktene får være i fred.

Min indre musikknazi er utrolig usympatisk, og venninnene mine har så dårlig musikksmak, og jeg blir tydeligere og tydeligere utover kvelden!! Pinlig! Vorspiel og nachspiel bør holdes hos herrebekjentskaper, herrene har som oftest bedre musikk :o

SÅ enig!

På fredag f.eks, så var jeg hos en venninne som hadde kobla mp3-spilleren til høytalerene med drittmusikk på. Så så jeg at en bytta den ut med i-poden sin da den første hadde gått rundt. "Oj, så lurt, går det an?" sa jeg (som om ikke det var dumt nok i seg selv), og fiska min i-pod opp av veska og dro resolutt ut hans og plugga i min.

Blir flau bare av å tenke på det =/

Skrevet

SÅ enig!

På fredag f.eks, så var jeg hos en venninne som hadde kobla mp3-spilleren til høytalerene med drittmusikk på. Så så jeg at en bytta den ut med i-poden sin da den første hadde gått rundt. "Oj, så lurt, går det an?" sa jeg (som om ikke det var dumt nok i seg selv), og fiska min i-pod opp av veska og dro resolutt ut hans og plugga i min.

He, he, som jeg skulle gjort det selv! ;)

Skrevet

Var ikke det årets beste trekk, det der, nei... Satt for det meste på aller bakerste rad og skrev iherdig for å slippe øyekontakt...

*flau*

Hehe. Ja, man holder kjeft og ser stort sett NED! Og priser seg lykkelig over at man aldri aksepterte alle invitasjonene til fyren...

Skrevet

Hahaha. Legge seg i sjøkanten og slappe av? *flire meg ihjel*

Alt er ikke alltid like gjennomtenkt..

Skrevet

Å blie m hjem m en halvkriminell lekker bosnier! Ikke noe å si på kvaliteten - men tenk å synke så lavt... :)

Vel og merke leeenge siden! huff...

Gjest this is a signature
Skrevet

SÅ enig!

Sikkert ingen som merka det uansett (at det var deg)..:)

Skrevet

Jeg kommer på mirakuløst vis meg hjem -alltid..Har hatt en tendens til å blacke i det siste..Husker ikke at jeg går hjem..Men jeg har ihvertfall vett nok til å begynne å gå hjem når jeg kjenner at jeg har fått nok..:)

Men det er skikkelig ekkelt å ikke huske hjemturen fra en fest..

Skrevet

Vel. En god historie kan gjerne fortelles flere ganger.

Har gjort mye rart, men den gangen jeg drakk meg så ille full at jeg gikk inn i en psykose hvor jeg trodde jeg var dørvakt er vel kanskje den beste.

I mitt hode var jeg dørvakt på et sted i Tønsberg, selv om jeg egentlig var i Sandefjord, og stilte meg opp i døra og nekta alle adgang. Men ikke i inngangsdøra. Dodøra. Det var fullt! Her kommer ingen inn! Det begynte å bli ganske ampert etterhvert, kanskje ikke så rart, det tenderte til håndgemeng, og kanskje skal jeg være glad for at stedet ringte etter politiet. Husker jeg var djupt såra og vonbråten da politiet kom og ville ha meg med i svartemarja. Jeg gjorde jo bare jobben min! Men som en god ordensvakt lot jeg meg selvfølgelig frivillig påsette håndjern, og gikk for egne bein inn i marja, alt mens jeg gikk og mumla for meg sjøl. Litt etterpå kom et par kamerater inn på politihuset for å spørre pent om jeg kunne få slippe ut fra fyllearresten, mot at de skulle ta ansvar og passe på at ikke noe mer dumt skjedde. Og det var greit. Bare at arrestanten ikke ville ut. Dagen ettert fikk jeg lese døgnrapporten, og der stod det noe sånt som: "Kunne løslates men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Fornøyd med den:-)

Jævlig bra..:)

Kanskje glad for at du ikke ville ut idag..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...