Gå til innhold

Din største tabbe i fylla?

Gjest Anonym for øyeblikket, av forståelige grunner (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. En god historie kan gjerne fortelles flere ganger.

Har gjort mye rart, men den gangen jeg drakk meg så ille full at jeg gikk inn i en psykose hvor jeg trodde jeg var dørvakt er vel kanskje den beste.

I mitt hode var jeg dørvakt på et sted i Tønsberg, selv om jeg egentlig var i Sandefjord, og stilte meg opp i døra og nekta alle adgang. Men ikke i inngangsdøra. Dodøra. Det var fullt! Her kommer ingen inn! Det begynte å bli ganske ampert etterhvert, kanskje ikke så rart, det tenderte til håndgemeng, og kanskje skal jeg være glad for at stedet ringte etter politiet. Husker jeg var djupt såra og vonbråten da politiet kom og ville ha meg med i svartemarja. Jeg gjorde jo bare jobben min! Men som en god ordensvakt lot jeg meg selvfølgelig frivillig påsette håndjern, og gikk for egne bein inn i marja, alt mens jeg gikk og mumla for meg sjøl. Litt etterpå kom et par kamerater inn på politihuset for å spørre pent om jeg kunne få slippe ut fra fyllearresten, mot at de skulle ta ansvar og passe på at ikke noe mer dumt skjedde. Og det var greit. Bare at arrestanten ikke ville ut. Dagen ettert fikk jeg lese døgnrapporten, og der stod det noe sånt som: "Kunne løslates men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Fornøyd med den:-)

*kremt* er denne historien en del år gammel og før fortalt på dol??

hehe fikk meg en god latter nå, men siden jeg har vært til og fra siden 96/97 (annet nick på nittitallet) så hørtes den kjent ut;)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

5

• ariadne

4

• ShitDiddelyDo

4

• keinstein

4

Skrevet

Sikkert ingen som merka det uansett (at det var deg)..:)

Hvis vi ser bort fra stakkaren som dreiv å plugga i sin, og det faktum at jeg plutselig begynte å synge og danse til alle sangene da.. =p

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvis vi ser bort fra stakkaren som dreiv å plugga i sin, og det faktum at jeg plutselig begynte å synge og danse til alle sangene da.. =p

Hehe..

Skrevet

*kremt* er denne historien en del år gammel og før fortalt på dol??

hehe fikk meg en god latter nå, men siden jeg har vært til og fra siden 96/97 (annet nick på nittitallet) så hørtes den kjent ut;)

Fortalt før ja:-) Husker det var en lik tråd for noen år siden.

Som jeg skriver: En god historie kan gjerne fortelles flere ganger. Og den må jo være litt god siden du husker den? ;-)

Skrevet

Fortalt før ja:-) Husker det var en lik tråd for noen år siden.

Som jeg skriver: En god historie kan gjerne fortelles flere ganger. Og den må jo være litt god siden du husker den? ;-)

hihi ja, den der dørvakta bet seg fast hos meg;)

husker ikke hvor lenge siden som sagt, men en del år tilbake er det.. uansett, utrolig morsomt og se deg stå dovakt!,Du var sikkert temmelig myndig og alvorlig innfor oppgaven også, hehe..

Skrevet

hihi ja, den der dørvakta bet seg fast hos meg;)

husker ikke hvor lenge siden som sagt, men en del år tilbake er det.. uansett, utrolig morsomt og se deg stå dovakt!,Du var sikkert temmelig myndig og alvorlig innfor oppgaven også, hehe..

Ja, det skal jeg love deg. Hehe. Men faktum er at hele greia var som en drøm. Jeg var helt fjern. Noe av det rareste jeg har opplevd:-)

Tror det kan være en fem, seks år siden.

Skrevet

Ja, det skal jeg love deg. Hehe. Men faktum er at hele greia var som en drøm. Jeg var helt fjern. Noe av det rareste jeg har opplevd:-)

Tror det kan være en fem, seks år siden.

snodig hva man kan finne på, hehe ;)

Du tok iallfall oppgaven alvorlig, og DET er jo bra når man er do (ØR) vakt;)

*ler ennå*

Gjest bitteannonym
Skrevet

Ikke akkurat i fylla,men rusa.

Gikk ned på Karl Johan(høy på morfin)fra RH med intravanøst slangestativ,midt på dagen.

Husker ikke så mye,annet en at en taxi-sjåfør bringte meg på plass igjen.

Personalet hadde da lett etter meg i 2 timer.Skulle holdt sengen etter en stor operasjon.

Skrevet

Gikk ned på Karl Johan(høy på morfin)fra RH med intravanøst slangestativ,midt på dagen.

Personalet hadde da lett etter meg i 2 timer.Skulle holdt sengen etter en stor operasjon.

hvordn i alle dager skal det være mulig?

Pleierne kunne ikke akkurat gjort jobben sin..

Skrevet

Kan man få morfinrus uten å være avhengig?

kan man bli morfinavhengig etter lite bruk?

Gjest bitteannonym
Skrevet

hvordn i alle dager skal det være mulig?

Pleierne kunne ikke akkurat gjort jobben sin..

Rusa blir jeg hver gang jeg ligger inne til behandling.

Det er lenge siden nå.

Jeg fikk morfinpumpe ,som jeg brukte i 2 mnd. en gang.Da måtte jeg til avvenning(nedtrapping),over en to ukers periode.

Men var allikevel dårlig lang tid etterpå.

Skrevet

Rusa blir jeg hver gang jeg ligger inne til behandling.

Det er lenge siden nå.

Jeg fikk morfinpumpe ,som jeg brukte i 2 mnd. en gang.Da måtte jeg til avvenning(nedtrapping),over en to ukers periode.

Men var allikevel dårlig lang tid etterpå.

Så jævlig det må være..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...