Gjest skal Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hva er vakkert, spesiellt, godt (mat) osv? Skal ha fire dager i Paris alene, aldri vært der før. Gleder meg som et barn men aner ikke hva jeg skal gjøre der. Eller jo, litt. Har tenkt å gå langs Seinen, kanskje noen av parkene. Har tenkt meg ut på den øyen der Notre dame ligger samt sachre cæur (VET det ikke staves sånn, men finner det ikke nå..) og picassomuseet. Har ingen planer om show eller store konserter, det er jeg for sliten til. Dere som har vært der - noen anbefalinger? Noen gode steder for crepes og croissinter? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Tror kanskje jeg ville unngått Hilton ;-) 0 Siter
Gjest skal Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Tror kanskje jeg ville unngått Hilton ;-) Takk for tips.. Tips på hva jeg ikke behøver unngå? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Mont martre og musée d´Orsay hvis du liker Edgar Degas 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Takk for tips.. Tips på hva jeg ikke behøver unngå? Heh, prøvde bare å være litt morsom ;-) Paris....Hilton...get it? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Mont martre Skal bo ikke så langt unna mont martre, så der kommer jeg nok til å vandre litt. Vet du om noen koselige kaféer eller er er de liksom overalt der? 0 Siter
Gjest god natt folkens Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Tror kanskje jeg ville unngått Hilton ;-) LOL Jeg tenkte på det samme..... 0 Siter
Gjest skal Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Heh, prøvde bare å være litt morsom ;-) Paris....Hilton...get it? Aha.. Ikke utfordre hjernen min om natten er du snill! *geiper* 0 Siter
cathlin Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Skal bo ikke så langt unna mont martre, så der kommer jeg nok til å vandre litt. Vet du om noen koselige kaféer eller er er de liksom overalt der? Jeg husker ikke. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 For verdens beste pizza bør du gå på en restaurant som heter Mezza Luna. Den ligger på hjørnet mellom Boulevard St.Michel og Rue de Buci. Anbefales på det sterkeste, nammenam. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 For verdens beste pizza bør du gå på en restaurant som heter Mezza Luna. Den ligger på hjørnet mellom Boulevard St.Michel og Rue de Buci. Anbefales på det sterkeste, nammenam. Det må jeg kanskje prøve! Takk! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 For verdens beste pizza bør du gå på en restaurant som heter Mezza Luna. Den ligger på hjørnet mellom Boulevard St.Michel og Rue de Buci. Anbefales på det sterkeste, nammenam. Er den sånn at man må bestille på forhånd, eller er det bare å gå dit tror du? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er den sånn at man må bestille på forhånd, eller er det bare å gå dit tror du? Jeg bestilte ikke der, fikk bord med en gang. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bestilte ikke der, fikk bord med en gang. Så bra! Da er jeg kanskje sikret middag en dag! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Siden du tydligvis har noe interesse for kunst er jo Louvre en selvfølge...Lite som slår det i så måte. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Siden du tydligvis har noe interesse for kunst er jo Louvre en selvfølge...Lite som slår det i så måte. Er ikke det veldig stort? Har tankt at man egentlig trenger flere dager hvis man skal dit.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sørg for å ta en guidet tour. Vi gikk hele tiden. Aldri igjen! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke det veldig stort? Har tankt at man egentlig trenger flere dager hvis man skal dit.. Jo, det er veldig stort. Men man trenger jo ikke ta det så seriøst at alt må studeres like grundig.Nesten flaut å ha vært i Paris og ikke ha sett Mona Lisa:) 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sørg for å ta en guidet tour. Vi gikk hele tiden. Aldri igjen! Vonde ben? Hadde tenkt å gå en del da, men også bare sitte på en kafe eller benk i en park. Har ingen abisjoner om å se "alt" denne gangen. Men skal huske det hvis jeg blir lei.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.