Gå til innhold

Paris - hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vakkert, spesiellt, godt (mat) osv? Skal ha fire dager i Paris alene, aldri vært der før. Gleder meg som et barn men aner ikke hva jeg skal gjøre der. Eller jo, litt. Har tenkt å gå langs Seinen, kanskje noen av parkene. Har tenkt meg ut på den øyen der Notre dame ligger samt sachre cæur (VET det ikke staves sånn, men finner det ikke nå..) og picassomuseet. Har ingen planer om show eller store konserter, det er jeg for sliten til.

Dere som har vært der - noen anbefalinger? Noen gode steder for crepes og croissinter?

Skrevet

Tror kanskje jeg ville unngått Hilton ;-)

Takk for tips.. ;) Tips på hva jeg ikke behøver unngå?

Skrevet

Takk for tips.. ;) Tips på hva jeg ikke behøver unngå?

Heh, prøvde bare å være litt morsom ;-)

Paris....Hilton...get it?

Skrevet

Mont martre

Skal bo ikke så langt unna mont martre, så der kommer jeg nok til å vandre litt. Vet du om noen koselige kaféer eller er er de liksom overalt der?

Gjest god natt folkens
Skrevet

Tror kanskje jeg ville unngått Hilton ;-)

LOL

Jeg tenkte på det samme.....

Skrevet

Heh, prøvde bare å være litt morsom ;-)

Paris....Hilton...get it?

Aha.. Ikke utfordre hjernen min om natten er du snill! *geiper*

Skrevet

Skal bo ikke så langt unna mont martre, så der kommer jeg nok til å vandre litt. Vet du om noen koselige kaféer eller er er de liksom overalt der?

Jeg husker ikke.

Skrevet

For verdens beste pizza bør du gå på en restaurant som heter Mezza Luna. Den ligger på hjørnet mellom Boulevard St.Michel og Rue de Buci. Anbefales på det sterkeste, nammenam.

Skrevet

For verdens beste pizza bør du gå på en restaurant som heter Mezza Luna. Den ligger på hjørnet mellom Boulevard St.Michel og Rue de Buci. Anbefales på det sterkeste, nammenam.

Det må jeg kanskje prøve! :) Takk!

Skrevet

Er den sånn at man må bestille på forhånd, eller er det bare å gå dit tror du?

Skrevet

Er den sånn at man må bestille på forhånd, eller er det bare å gå dit tror du?

Jeg bestilte ikke der, fikk bord med en gang.

Skrevet

Jeg bestilte ikke der, fikk bord med en gang.

Så bra! Da er jeg kanskje sikret middag en dag! :)

Skrevet

Siden du tydligvis har noe interesse for kunst er jo Louvre en selvfølge...Lite som slår det i så måte.

Skrevet

Siden du tydligvis har noe interesse for kunst er jo Louvre en selvfølge...Lite som slår det i så måte.

Er ikke det veldig stort? Har tankt at man egentlig trenger flere dager hvis man skal dit..

Skrevet

Sørg for å ta en guidet tour.

Vi gikk hele tiden.

Aldri igjen!

Skrevet

Er ikke det veldig stort? Har tankt at man egentlig trenger flere dager hvis man skal dit..

Jo, det er veldig stort. Men man trenger jo ikke ta det så seriøst at alt må studeres like grundig.Nesten flaut å ha vært i Paris og ikke ha sett Mona Lisa:)

Skrevet

Sørg for å ta en guidet tour.

Vi gikk hele tiden.

Aldri igjen!

Vonde ben? Hadde tenkt å gå en del da, men også bare sitte på en kafe eller benk i en park. Har ingen abisjoner om å se "alt" denne gangen. Men skal huske det hvis jeg blir lei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...