Gå til innhold

Paris - hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, det er veldig stort. Men man trenger jo ikke ta det så seriøst at alt må studeres like grundig.Nesten flaut å ha vært i Paris og ikke ha sett Mona Lisa:)

Næ, stå i kø for å se det bitte lille bildet? Hadde faktisk tenkt å la Louvre vente til neste gang, å småkikke på bilder i forbifarten for å "ha sett" er liksom ikke helt min greie. Men skal definitivt der en gang! Med god tid!

Skrevet

Vonde ben? Hadde tenkt å gå en del da, men også bare sitte på en kafe eller benk i en park. Har ingen abisjoner om å se "alt" denne gangen. Men skal huske det hvis jeg blir lei..

Ok, vi gikk 10 timer hver dag.

Paris _er_ stort.

Skal du få med deg 2-3 severdigheter så anbefaler jeg en guidet busstur.

Ellers kan du glemme å få med deg det meste...

Etterpå kan du sluffe, daffe og spise på en av de 100 kafeene som ligger rundt omkring så mye du vil ;)

Skrevet

Ok, vi gikk 10 timer hver dag.

Paris _er_ stort.

Skal du få med deg 2-3 severdigheter så anbefaler jeg en guidet busstur.

Ellers kan du glemme å få med deg det meste...

Etterpå kan du sluffe, daffe og spise på en av de 100 kafeene som ligger rundt omkring så mye du vil ;)

Takker! Skal ha det i bakhodet! Du får le av meg hvis jeg klager over all gåingen neste helg! ;)

Skrevet

Takker! Skal ha det i bakhodet! Du får le av meg hvis jeg klager over all gåingen neste helg! ;)

Hehe, jeg vet ihvertfall at vi var helt ødelagte ;)

Men vi fikk med oss Seinen, EiffelTårnet, Obelisken, Louvre, Champs Elysse, triumfbuen, Disneyland og en HEL del av gatene til Paris ;)

Skrevet

Hehe, jeg vet ihvertfall at vi var helt ødelagte ;)

Men vi fikk med oss Seinen, EiffelTårnet, Obelisken, Louvre, Champs Elysse, triumfbuen, Disneyland og en HEL del av gatene til Paris ;)

Puh.. Skal ikke prøve å gjøre det etter dere! Har ingen ambisjoner for hva jeg må se, heldigvis. Har bestemt meg for at jeg skal tilbake senere.

Gjest Ferri (login funker ikke)
Skrevet

Har så lyst til og bli med jeg Skal..

Hadde gjort det og jeg, hadde jeg klart og reise ;)

Skrevet

Har så lyst til og bli med jeg Skal..

Hadde gjort det og jeg, hadde jeg klart og reise ;)

En dag kan du det! Du har jo allerede tatt noen store skritt! Flere skal det bli! Hvordan går det?

Skrevet

En dag kan du det! Du har jo allerede tatt noen store skritt! Flere skal det bli! Hvordan går det?

Mmhmm, hadde vært gøy :)

Går bra,takker ;)

Egentlig burte jeg være strålende fornøyd nå.

Har vært helt alene nede i byen nå mitt på natta.. Sykklet så klart!! ;) Kjempe skummelt. og nærvøst :P

Sykklet meg bort, blir lange omveier for og finne veien hjem igjen, hehe ;)

(det er mellom Sentrum og Tøyen jeg roter meg bort, altså, kommer meg fra Tøyen ned til Karl Johann..etc.. men roter meg bort når jeg skal tilbake til Tøyen, ender opp oppe ved Storo og må følge Ring 3 sør/øst igjen, laaang omvei det ;) Må se om jeg kan skaffe meg kompass eller no hvis jeg klarere dette mere ;)

Men det er litt så som så, ble litt usikker på verden når jeg så alle menneskene som var ute i kveld, og alt som er forrandret, det føles så merkelig ut.. klarer ikke forklare det!

Føler meg bare utenfor på en måte. Føles ikke helt ut som om jeg passer inn, eller om jeg vil ha kontakt med alle disse menneskene igjen.. meeen, I dunno..!!! ordner seg vel :)

Det er ikke Oslo jeg husker fra når jeg var yngere, var en annen stemmning nå føltes det som...

Vet ikke.. muligens det er fordi jeg er eldre og litt sprø ;)

Men jeg bare babbler....!!!

Du da? Holder alt sammen håper jeg !!

Når circa skal du reise til kjærlighetens by? Tenk om du finner en mann/kvinne og ta med hjemm, hadde vært gøy, vet jo aldri :)

Gleder meg til og høre om åssen turen din har vært når du kommer tilbake hvis du skriver litt om det da :)

Skrevet

Mmhmm, hadde vært gøy :)

Går bra,takker ;)

Egentlig burte jeg være strålende fornøyd nå.

Har vært helt alene nede i byen nå mitt på natta.. Sykklet så klart!! ;) Kjempe skummelt. og nærvøst :P

Sykklet meg bort, blir lange omveier for og finne veien hjem igjen, hehe ;)

(det er mellom Sentrum og Tøyen jeg roter meg bort, altså, kommer meg fra Tøyen ned til Karl Johann..etc.. men roter meg bort når jeg skal tilbake til Tøyen, ender opp oppe ved Storo og må følge Ring 3 sør/øst igjen, laaang omvei det ;) Må se om jeg kan skaffe meg kompass eller no hvis jeg klarere dette mere ;)

Men det er litt så som så, ble litt usikker på verden når jeg så alle menneskene som var ute i kveld, og alt som er forrandret, det føles så merkelig ut.. klarer ikke forklare det!

Føler meg bare utenfor på en måte. Føles ikke helt ut som om jeg passer inn, eller om jeg vil ha kontakt med alle disse menneskene igjen.. meeen, I dunno..!!! ordner seg vel :)

Det er ikke Oslo jeg husker fra når jeg var yngere, var en annen stemmning nå føltes det som...

Vet ikke.. muligens det er fordi jeg er eldre og litt sprø ;)

Men jeg bare babbler....!!!

Du da? Holder alt sammen håper jeg !!

Når circa skal du reise til kjærlighetens by? Tenk om du finner en mann/kvinne og ta med hjemm, hadde vært gøy, vet jo aldri :)

Gleder meg til og høre om åssen turen din har vært når du kommer tilbake hvis du skriver litt om det da :)

Skal ikke ha med meg hjem noen andre enn meg selv nei! Har mer enn nok med det foreløpig! Kikke litt på kjekke franskmenn kanskje der jeg sitter på kafe, men det får være nok for nå! :)

Joda, holder det sammen, selvom jeg var litt på vei utfor en tur. Nå går det mye bere igjen! Men skal bli godt å komme vekk litt!

Stå på Ferri, men gi det tid! Kanskje GPS er tingen for deg? Nå kryper jeg i seng! Snakkes!

amerikafareren
Skrevet

Skal ikke ha med meg hjem noen andre enn meg selv nei! Har mer enn nok med det foreløpig! Kikke litt på kjekke franskmenn kanskje der jeg sitter på kafe, men det får være nok for nå! :)

Joda, holder det sammen, selvom jeg var litt på vei utfor en tur. Nå går det mye bere igjen! Men skal bli godt å komme vekk litt!

Stå på Ferri, men gi det tid! Kanskje GPS er tingen for deg? Nå kryper jeg i seng! Snakkes!

Kikke på kjekke franskmenn høres spennende ut;)

Skrevet

GPS og pol våtter ja ;)

Trekker vist mot nord når jeg går meg bort =)

Skrevet

Natta :)

Skrevet

For verdens beste pizza bør du gå på en restaurant som heter Mezza Luna. Den ligger på hjørnet mellom Boulevard St.Michel og Rue de Buci. Anbefales på det sterkeste, nammenam.

Naa har jeg vaert der og du hadde rett!! Kjempegodt! Takk for tips! :)

Skrevet

Naa har jeg vaert der og du hadde rett!! Kjempegodt! Takk for tips! :)

Så bra du likte det! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...