Gjest Mariusmor Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Fikk ikke noen svar sist så jeg prøver igjen. Etter en virusinfeksjon for 2 år tilbake har jeg vært plaget med stive fingre, kraftig vektøkning,trøtthet osv. Jeg fulgte da Candida kuren og ble frisk i løpet av 14 dager.Ble ett helt nytt menneske og gikk ned hele 20 kg. Nå er symptomene dukket opp på nytt, men jeg er usikker på hvilken diett jeg skal følge. Tok en slik nutrontest, der fikk jeg påvist alt annet enn candida,tok også en hårprøve gjennom bladet Shape up og fikk omtrent samme svarene som på nutrontesten. Så er det blodtypedietten da(type A) ?? Hva gjør jeg.Kan legge til at jeg er 24 år og har omtrent aldri vært syk før jeg fikk viruset(cytamegalovirus) Håper noen kan svare meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24808-nutrontest-ga-samme-svar-som-h%C3%A5r-pr%C3%B8va-gav-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Kjære Mariusmor. Diettbehandling kan være vanskelig ettersom en diett som utelukker endel matvarer også kan påvirke andre allergier og matvareintoleranser. For eksempel vil en Candida diett virke bra for personer med hypoglykemi og melkeintoleranse. Uansett så har du her fasiten i og med at du ble så bra etter å fulgt candida dietten. Jeg vil anbefale deg å følge samme opplegg som hadde så god virkning forrige gang. Cytomegalovirus kan påvirke leveren din som igjen er kroppens største kjemiske fabrikk. Både omsetningen av hormoner, kullhydrater og proteiner skjer i leveren og dette kan føre til en del symptomer hos de som er rammet. Når det gjelder nutrontest og hårtest er meningene delte. Mange mener de ikke er tilstrekkelig reproduserbare til at man kan stole på svaret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24808-nutrontest-ga-samme-svar-som-h%C3%A5r-pr%C3%B8va-gav-men/#findComment-103795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.