Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Noen som har forslag på et kult navn til meg? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hva mener du egentlig? Er det et nick her på DOL du ønsker deg? 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hva mener du egentlig? Er det et nick her på DOL du ønsker deg? Ja. Er i det fantasiløse hjørnet selv, så alle foslag mottas med takk! 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Baugspryden Navnet var litt _tungt_, men ellers godt forslag! Jeg tenkte meg et humoristisk navn, kanskje.. 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 et fantastisk nick nicket skjemmer ingen sumarnatti rock og rull "Jane Doe" fargeklatten gresstrollet Gammel krok knerten husfruen hilde moster karen onkel jan friskus elvis p. prinsessen på erten kongen på haugen linus janus (palmo)live 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 et fantastisk nick nicket skjemmer ingen sumarnatti rock og rull "Jane Doe" fargeklatten gresstrollet Gammel krok knerten husfruen hilde moster karen onkel jan friskus elvis p. prinsessen på erten kongen på haugen linus janus (palmo)live Takk for gode forslag! Skal sove på det, og se om jeg også får flere forslag. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 er det ikke samme hva man kaller seg a ? 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Baugspryden Men det var et veldig fint navn. Tusen takk for forslaget! Og god natt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vel, skal du ha guttenavn eller jentenavn da? Her er et utvalg av de jeg liker: Ingrid, Astrid, Sigrid, Sunniva, Synnøve, Solveig, Sofie. Johannes, Sigurd, Erling, Eivind, Erlend, Harald, Ola, Håkon. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Ja. Er i det fantasiløse hjørnet selv, så alle foslag mottas med takk! Oooops, misforsto tydeligvis... Får skylde på en dårlig natts søvn. Hinkery Hoppla Minime Markjordbær Himbeer Raspberry 0 Siter
Gjest Streker paa veggen..! Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 "Svar på dette innlegget" "Pose med Twist i" "uforsvarlig pen idag" "uforsvarlig pen i mørket" "bank bank, hvem der" "alle barna untatt..." "19 menn på banen" "Tijuana - HEI, som det går!" "Erru der el?" "Livets Frosne Roser" "Bil,strikketøy å hu Frøydis" "Dommer'n" "Dinnliane" "OperaSåpe" "FlammeBelgen" "kjøper konsonanter" "Verdensrommets Keiserinne" og så, må jeg løpe 0 Siter
cizz Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vel, skal du ha guttenavn eller jentenavn da? Her er et utvalg av de jeg liker: Ingrid, Astrid, Sigrid, Sunniva, Synnøve, Solveig, Sofie. Johannes, Sigurd, Erling, Eivind, Erlend, Harald, Ola, Håkon. Ååå vi er så utrolig enige om fine navn altså!! Tror jeg må be deg om hjelp til å overtale sambo ang hva lillesøster i magen skal hete.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Ååå vi er så utrolig enige om fine navn altså!! Tror jeg må be deg om hjelp til å overtale sambo ang hva lillesøster i magen skal hete.... Så kuult! Føler at jeg er den eneste i hele dolverden som liker sånne "skikkelige" navn. Bare send sambo til meg, så skal jeg overtale ham!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Vel, skal du ha guttenavn eller jentenavn da? Her er et utvalg av de jeg liker: Ingrid, Astrid, Sigrid, Sunniva, Synnøve, Solveig, Sofie. Johannes, Sigurd, Erling, Eivind, Erlend, Harald, Ola, Håkon. Her var både jeg, mamma, pappa og den ene søsteren min representert. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Her var både jeg, mamma, pappa og den ene søsteren min representert. Kuult!!! Et par av dem finnes også i min familie 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Kuult!!! Et par av dem finnes også i min familie Dere har god smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.