DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Her var både jeg, mamma, pappa og den ene søsteren min representert. Og tre av mine elskere =p 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Og tre av mine elskere =p Hm, ingen av mine, dessverre. (Hvis jeg ikke skal regne med meg selv da, haha.) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hm, ingen av mine, dessverre. (Hvis jeg ikke skal regne med meg selv da, haha.) Hehehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hehehe Selvgjort er velgjort. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Selvgjort er velgjort. Ikke sant? Så på malcolm i midten idag, da læreren var på besøk hos hun moren for å bekymre seg over malcolm. Endte med at de satt i sofaen og drakk kaffe med dram, og den stive lærerinnen sa "du har hvertfall mann og barn å komme hjem til. Jeg har bare meg selv, og tre katter. Og dusjhodet..." Holdt på å flire meg ihjel =) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ikke sant? Så på malcolm i midten idag, da læreren var på besøk hos hun moren for å bekymre seg over malcolm. Endte med at de satt i sofaen og drakk kaffe med dram, og den stive lærerinnen sa "du har hvertfall mann og barn å komme hjem til. Jeg har bare meg selv, og tre katter. Og dusjhodet..." Holdt på å flire meg ihjel =) Ja, Bob, som hun kalte det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, Bob, som hun kalte det. Haha, det fikk ikke jeg med meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dere har god smak. Takk og takk, jeg synes jo også det, da!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.