flisa Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Fordi det VAR to forskjellige..Han ene bare kødda, kjenner hun jeg kjenner (og timet det dårlig!) han andre veit jeg ingenting om..;-) Kanskje eksen din.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Kanskje eksen din.... Neida.Det skulle tatt seg ut! ;-) Han er riktig nok rar innimellom men ikke loco! :-) Vi er venner vi! :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hehe, faen så dårlig humor enkelte av de få mannfolka som er her inne har. Jaja, desto mer kred til meg og musikeren. Prozak da? =/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Prozak da? =/ Ja, faen. Han glemte jeg. Urutinert. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, vi må ha med damer! Er det lov å melde seg frivillig? 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Vi kunne jo kjørt et introduksjonstilbud? Bare for å komme igang. Tja.... Egentlig så kunne det holdt med gratis øll for min del. Den ultimate trygghet og all den moroa du kan tenke deg! Jepp. Hepp. http://www.load.dk/pic/picstor.php?id=2092 Hva synes du om dette antrekket? (Hvis jeg får gå i midten?) 0 Siter
musikeren Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 http://www.load.dk/pic/picstor.php?id=2092 Hva synes du om dette antrekket? (Hvis jeg får gå i midten?) Snacksy:-) Ja, bare du betaler med nok øll så kan du gjerne få sitte på kongetrone for den saks skyld. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kan godt melde meg frivillig til å gå i midten. En øl eller to skulle jeg gjerne spandert for den tryggheten En kunde! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Er det lov å melde seg frivillig? Åff kårs, baby! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Åff kårs, baby! Stilig. *børste støvet av danseskoa* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Stilig. *børste støvet av danseskoa* Hvis du knuser tærne mine blir jeg skikkelig pissed. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du knuser tærne mine blir jeg skikkelig pissed. Herregud, hva tar du meg for? Kommer jo an på hvor god du er til å føre det da vet du. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Herregud, hva tar du meg for? Kommer jo an på hvor god du er til å føre det da vet du. Vel, det er min føring som skremmer. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Vel, det er min føring som skremmer. Ja, ikke skyld på meg da. Lærte meg forresten linedance i helga, det er kanskje litt tryggere? 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Snacksy:-) Ja, bare du betaler med nok øll så kan du gjerne få sitte på kongetrone for den saks skyld. Kan jeg ta med tvillingen min? Det er 2 av oss, skjønner du.. Helt like.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.