Gå til innhold

Vibrerende halspulsåre

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp....22
Skrevet

Hmm..høres ikke ut som du er i riktige hender - hvis psykologen ikke akter å finne på noe for å hjelpe deg.

Du kan da ikke fortsette med å drikke "nokia-pulver" for å få i deg næring. Da synes jeg sony ericsson er bedre! Neida, bare tuller.

Poenget er: du må begynne sakte men sikkert, med suppe. Så kan du begynne å spise mer og mer ettersom du blir vant med det, og ikke får angst av det.

På en måte vet jeg at det ikke er farlig å spise. Jeg har jo gjort det hver dag nesten hele livet. På den andre måten er det tryggere å ikke spise. Føler på en måte at jeg har stålkontroll over meg selv, og nesten at jeg er et overmenneske som kan gå i flere uker uten å røre en matbit. For hver dag jeg ikke spiser, føler jeg meg enda sterkere.

Skrevet

På en måte vet jeg at det ikke er farlig å spise. Jeg har jo gjort det hver dag nesten hele livet. På den andre måten er det tryggere å ikke spise. Føler på en måte at jeg har stålkontroll over meg selv, og nesten at jeg er et overmenneske som kan gå i flere uker uten å røre en matbit. For hver dag jeg ikke spiser, føler jeg meg enda sterkere.

Der finnes vel bedre måter du kan bevise for deg selv at du er et menneske av stål?

Trening, yrke, kunnskap, familie - eller bli en mesterkokk og dyrk frem de mest fantastiske retter ;)

Nå vet ikke jeg om du er dame eller mann da, men jeg gikk ut fra at du er mann av en eller annen grunn.

Uansett - så prøver jeg å si at det er en destruktiv tankegang du har.

Du har ikke fobi for å svelge mat - snarere en vanlig spiseforstyrrelse - utifra det jeg kan skjønne.

Kanskje du burde lese litt om anorexia nervosa på nettet, og se om dette appellerer til deg.

Så har du i allefall noe som psykologen din kan sette en diagnose på, og forhåpentligvis vil da behandlingen snarest mulig finne sted=)

Lykke til!

Vil gjerne høre om fremgangen din.

Skrevet

Følest mer ut som en liten mus. Jeg ser til og med at pulsen slår gjennom halsen.

Har du tynt nok underhudsfett, kan du se litt av hvert av pulsårer overalt.

Jeg har en 4-5 mm pulsåre som har tatt en omvei og ligger i en sving ut rett under guden på håndleddet. Den hopper som en liten målerlarve. Legen har aldri sett noe slikt. Den har gått seg bort og skal ikke være der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...