Gå til innhold

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen
Skrevet

Du provoserer meg overhodet ikke. Men du får jo lov til å tro det, om det gir deg glede.

Men her forsøker jeg faktisk å diskutere helt saklig, og jeg har fremlagt et syn som forholder seg 100% til det som eksisterer av informasjon - i tillegg til at jeg faktisk har litt "insideinformasjon" (som du kaller det), både med tanke på at disse bodde litt over 50 meter bortenfor meg, og det faktum at de aller fleste pakistanere i Norge er i en eller annen grad tilknyttet et bestemt pakistansk miljø.

"........................................"

;o) ÅÅ så sinna mann.

Orker ikke å diskutere dette mer. Du har din mening og jeg har min. Så godt at vi bor i et land der vi har ytringsfrihet.

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• Prozak

23

• Goliath

17

• flisa

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

;o) ÅÅ så sinna mann.

Orker ikke å diskutere dette mer. Du har din mening og jeg har min. Så godt at vi bor i et land der vi har ytringsfrihet.

Å, der kom hersketeknikken igjen, når du ikke har noen argumenter igjen.

Forskjellen på din og min "mening" her, er at din mening er noe du dikter opp, og som er stikk i strid med det vi vet så langt. _Min_ mening er basert på en kjennskap til pakistanske miljøer som du ikke har, og ting vi vet av fakta vedr. saken.

Din barnslige hersketeknikk med å forsøke å få det til at jeg er sint, gjør ingenting annet enn å få deg selv til å fremstå dum, kunnskapsløs og utrolig barnslig. Enkelt og greit.

"......................................."

Gjest Humlepungen
Skrevet

Å, der kom hersketeknikken igjen, når du ikke har noen argumenter igjen.

Forskjellen på din og min "mening" her, er at din mening er noe du dikter opp, og som er stikk i strid med det vi vet så langt. _Min_ mening er basert på en kjennskap til pakistanske miljøer som du ikke har, og ting vi vet av fakta vedr. saken.

Din barnslige hersketeknikk med å forsøke å få det til at jeg er sint, gjør ingenting annet enn å få deg selv til å fremstå dum, kunnskapsløs og utrolig barnslig. Enkelt og greit.

"......................................."

Ha ha. Det er bare så komisk. Tenk å føle seg så viktig i en debatt i åpent forum. Det er bare mennesker her som ytrer forskjellige meninger. Jeg har sagt det jeg mener og føler ikke for å utdype det videre når jeg ser at diskusjonen ikke blir sakelig.

Dessuten har jeg faktisk kjennskap til pakistanske miljøer. Er norsk selv, men har flere veninner som er muslimer. Et par av dem har gitt meg info om ting jeg var blind for tidligere.

Så nå må du roe deg litt ned. Tål at andre har andre meninger enn deg uten å fyre deg så veldig opp. Det er "bare" en debatt dette her.

Skrevet

Ja, ikke sant? :o)

Jeg har fått behandling hos psykolog i ca. 10 år så lurer på hvor mange mennesker jeg kunne drept uten å få en straff for det :-p Det blir for dumt at alle med psykiske lidelser skal slippe straff! Selv om personen ikke har fått hjelp i forkant vil jeg påstå at folk som begår slike handlinger ikke er helt friske i hodet likevel. Og hva skal vi med fengsler når alle er så psyke at de egentlig burde være på sykehus? På tide å ansette psykiatrisk personale i fengsler kanskje... Han der har ingenting på et sykehus å gjøre. Hva slags inntrykk gir det til samfunnet? "Ta livet av noen så skal du få slippe fengsel og få hjelp på sykehus og slipper ut om et års tid. Bare husk å si at du ikke husker noe!"

Det var dumt at han ikke fikk tilstrekkelig med hjelp før dette tragiske skjedde, men man tar ikke livet av 3 personer likevel... Jeg tror ikke noe på at dette bare er psykiatri, men det er mulig at det er en blanding av psykiatri og kultur (ære osv.).

nå er ikke sikkerhetsavd akkurat som en et vanlig koselig sykehus.

er der psykisk syke og farlige personer havner.

Skrevet

nå er ikke sikkerhetsavd akkurat som en et vanlig koselig sykehus.

er der psykisk syke og farlige personer havner.

Nei, klar over det. Men så er vel egentlig norske fengsler vel så "koselige" som sykehus da ;-) Enerom og greier. De lever ikke akkurat på vann og brød heller.

Poenget mitt var at jeg synes det er feil å bruke psykiatrien til sånt. De burde havne i fengsler hvor de fikk behandling av psykolog/psykiater. Dessuten så slipper de ut så snart de er "friske". Synes det blir veldig feil... De er tross alt ikke "bare" psyke, men har også begått grusomme kriminelle handlinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...