Gå til innhold

Jag känner en bot. Hon heter Anna. Anna heter hon,

Anbefalte innlegg

Gjest Sigurdson
Skrevet

Hva?

Hva er det som har gjort dette til sommerens store floor-fillere?

Skrevet

Jeg synes den er kjempefengende. Skikkelig bra låt, ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med :)

Gjest hehehehe
Skrevet

Jeg synes den er kjempefengende. Skikkelig bra låt, ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med :)

Øh, mulig jeg burde vite dette, men hva betyr en bot da?

Skrevet

Og jeg som trodde det var "båten Anna" og tenkte dét var teit.. Men hva er en bot da? :-)

Skrevet

Og jeg som trodde det var "båten Anna" og tenkte dét var teit.. Men hva er en bot da? :-)

Jeg har trodd at det var en forkortelse på robot.

Skrevet

Det er vel en server som står og går av en eller annen hensikt. Mange som har servere gir de navn. Altså dette er rett og slett en pc som heter Anna.

Gjest Sigurdson
Skrevet

Det er en robot på en chatte-kanal.

Skrevet

Den er skrekkelig.

*grøsser og holder meg for ørene*

Skrevet

Jeg kjenner en bil. Den heter Pelle og er homofiiiiil

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159902675' post='3321881]

Jeg kjenner en bil. Den heter Pelle og er homofiiiiil

Den har jeg og fått høre av eldstesønnen;)

Skrevet

Det er en robot på en chatte-kanal.

Ja, nettopp!! Men vil han ha en bot istedenfor en tjei så gjerna for mej ;)

Skrevet

Den har jeg og fått høre av eldstesønnen;)

He he.. Jeg har fått høre den i hele sommer. Noe gnagsår i ørene nå ;)

Skrevet

Da har du ikke vært nok på byen i sommer! Den ble spilt hele tiden og hver gang jeg hører den nå så tenker jeg øl, sol og fest! Hurra!

Den kan ikke akkurat gå under katogorien "en bra sang" men det er fengende og artig.

Gjest Sigurdson
Skrevet

Da har du ikke vært nok på byen i sommer! Den ble spilt hele tiden og hver gang jeg hører den nå så tenker jeg øl, sol og fest! Hurra!

Den kan ikke akkurat gå under katogorien "en bra sang" men det er fengende og artig.

Jo takk, det har jeg fått med meg. En "floor-filler" er nettopp en sang som fyller dansegulvet.

Skrevet

Jeg er sikkert helt avleggs, for jeg tror ikke jeg har hørt den engang...

*rødme*

Gjest Elextra
Skrevet

Nå begynner jeg å føle meg gammel!

Tidligere hadde jeg bestandig peil på hva som var hot, men nå..?

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...