Gjest Sigurdson Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hva? Hva er det som har gjort dette til sommerens store floor-fillere? 0 Siter
hidi Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ikke meg ihvertfall! Den er jo grusom.... 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes den er kjempefengende. Skikkelig bra låt, ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med 0 Siter
Gjest hehehehe Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes den er kjempefengende. Skikkelig bra låt, ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med Øh, mulig jeg burde vite dette, men hva betyr en bot da? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes den er kjempefengende. Skikkelig bra låt, ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med Og jeg som trodde det var "båten Anna" og tenkte dét var teit.. Men hva er en bot da? :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Og jeg som trodde det var "båten Anna" og tenkte dét var teit.. Men hva er en bot da? :-) Jeg har trodd at det var en forkortelse på robot. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Akkurat det samme lurer jeg på også. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Og jeg som trodde det var "båten Anna" og tenkte dét var teit.. Men hva er en bot da? :-) Det er vel en server som står og går av en eller annen hensikt. Mange som har servere gir de navn. Altså dette er rett og slett en pc som heter Anna. 0 Siter
Gjest Sigurdson Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Og jeg som trodde det var "båten Anna" og tenkte dét var teit.. Men hva er en bot da? :-) Det er en robot på en chatte-kanal. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Den er skrekkelig. *grøsser og holder meg for ørene* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjenner en bil. Den heter Pelle og er homofiiiiil 0 Siter
Gjest neve Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1159902675' post='3321881] Jeg kjenner en bil. Den heter Pelle og er homofiiiiil Den har jeg og fått høre av eldstesønnen;) 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det er en robot på en chatte-kanal. Ja, nettopp!! Men vil han ha en bot istedenfor en tjei så gjerna for mej 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Den har jeg og fått høre av eldstesønnen;) He he.. Jeg har fått høre den i hele sommer. Noe gnagsår i ørene nå 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Da har du ikke vært nok på byen i sommer! Den ble spilt hele tiden og hver gang jeg hører den nå så tenker jeg øl, sol og fest! Hurra! Den kan ikke akkurat gå under katogorien "en bra sang" men det er fengende og artig. 0 Siter
Gjest Sigurdson Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Da har du ikke vært nok på byen i sommer! Den ble spilt hele tiden og hver gang jeg hører den nå så tenker jeg øl, sol og fest! Hurra! Den kan ikke akkurat gå under katogorien "en bra sang" men det er fengende og artig. Jo takk, det har jeg fått med meg. En "floor-filler" er nettopp en sang som fyller dansegulvet. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er sikkert helt avleggs, for jeg tror ikke jeg har hørt den engang... *rødme* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nå begynner jeg å føle meg gammel! Tidligere hadde jeg bestandig peil på hva som var hot, men nå..? *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.