Gå til innhold

Jag känner en bot. Hon heter Anna. Anna heter hon,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har du ikke vært nok på byen i sommer! Den ble spilt hele tiden og hver gang jeg hører den nå så tenker jeg øl, sol og fest! Hurra!

Den kan ikke akkurat gå under katogorien "en bra sang" men det er fengende og artig.

Hihi..Enig ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159905378' post='3321977]

Hihi..Enig ;)

:-)

Skrevet

Jeg synes den er kjempefengende. Skikkelig bra låt, ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med :)

"ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med :)"

Hva i all verden? En bot er et script, f.eks i en irc-kanal, som tar seg av en del automatiske funksjoner. Det kan også være en "kunstig intelligens", f.eks i et spill. Hva er "menn" med det?

"........................................"

Skrevet

Det er vel en server som står og går av en eller annen hensikt. Mange som har servere gir de navn. Altså dette er rett og slett en pc som heter Anna.

En bot er IKKE en server. En bot er en elektronisk "robot", et lite program (script), som er en klient på en server. Altså, mer eller mindre det stikk motsatte av en server. En irc-bot er en klient som er koblet mot en server.

"........................................."

Skrevet

"ble dog litt skuffet da jeg skjønte hva en bot var, da tenkte jeg at dette er det bare Menn som kan komme opp med :)"

Hva i all verden? En bot er et script, f.eks i en irc-kanal, som tar seg av en del automatiske funksjoner. Det kan også være en "kunstig intelligens", f.eks i et spill. Hva er "menn" med det?

At noen menn vil ha det istedenfor ekte vare?!

Skrevet

At noen menn vil ha det istedenfor ekte vare?!

At menn vil ha en internet-robot istedet for ekte vare?!?! Hvor er sammenlikningen mellom en bot som gjør automatiske, administrative funksjoner, og "ekte vare"?? Nå tror jeg du har misforstått helt hva dette er for noe :-)

".........................................."

Skrevet

At menn vil ha en internet-robot istedet for ekte vare?!?! Hvor er sammenlikningen mellom en bot som gjør automatiske, administrative funksjoner, og "ekte vare"?? Nå tror jeg du har misforstått helt hva dette er for noe :-)

".........................................."

Men er det ikke det sangen handler om da ;)

Skrevet

Men er det ikke det sangen handler om da ;)

Jeg kan ikke teksten, men det handler altså om internett-boten Anna. Det er ganske vanlig å gi jentenavn til boter - f.eks heter Ranglere-boten Matilda :-) Boter har ingenting med sex å gjøre, annet enn i _meget_ spesielle tilfeller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...