Gå til innhold

"Jeg elsker deg"

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkelig i dag
Skrevet

Ordene jeg elsker deg satt langt inne hos han. To år tok det. Men de vakreste ordene var alikevel: "Bare å høre pusten din gjør meg godt". Jeg betyr virkelig masse og mye mer for han. Jeg betyr noe fint for noen andre. Det er så godt å vite.

Etter oppturer og nedturer. Venting, håp, skuffelser og tro har han sagt ordene.

Nå går livet mot en lysere tid føler jeg.

Gjest Bendrik
Skrevet

:-)

Håper han viser det i handling også, da. Det er tross alt det viktigste.

Synes

Skrevet

Det tok 8 mnd før vi sa at vi elsker hverandre med rene ord. Men vi hadde kalt hverandre elskede og sagt at vi var glade i hverandre lenge da, selvfølgelig. :o)

Selvsagt er det de små tingene som betyr noe i lengden, men det er nå godt å høre ham si det og da! ;o)

Gjest Jeg venter fortsatt...
Skrevet

hmpf... jeg venter fortsatt, etter åtte år!

Jeg sa det til dan etter to måneder med forelskelse, og da sa han at han var glad i meg, men at det å si at han elsket noen ikke ville komme før vi hadde vært sammen et par år. OK tenkte jeg. Så fra to års dagen har jeg ventet og ventet. Nå håper jeg at han sier at han elsker meg og frir på samme tidspunkt. Noe annet blir ikke aktuelt. Han viser at han elsker meg, og vi har det bra sammen. Men jeg tror ikke han vet at jeg venter på det en gang! Mannfolk!

Gratulerer til deg da! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...