Gå til innhold

Råd mot tette bihuler?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Steike. Hodet mitt verker. Begynnende bihuletrøbbel igjen.

Har du et godt råd for å løse problemet?

Skrevet

Stå oppreist, bøy overkroppen din ned mot gulvet, pøs på med nesedråper.

Så tar du to paracet og en ibux (obs, er du gravid i siste tremester skal du IKKE ta ibux).

Gjenta jevnlig til du er kvitt betennelsen.

Jeg har så ofte bihulebetennelser at jeg ikke lenger får penicilinkur mot det, da er dette rådet jeg får fra legen.

Hvis dette ikke skulle hjelpe etter noen dagers egen-behandling, og det bare blir verre og verre, tar du kontakt med legen, for da kan det være at du må på penicilin.

Skrevet

Rinexin (resept-medisin) hjelper meg i alle fall. Får du tatt en bihulebetennelse (eller starten på en) i første fase slipper du antibiotika.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Massèr med fingertuppene fra ytterst til innerst på panna, og nedover til nesen. Så tar du pekefingrene ved ytterkanten av øynene "skviser" de mot nesen.

UTROLIG dårlig forklaring, men kanskje finner du ut av det? '

Vi har bihuler i pannen og under øynene, og poenget er altså å få ut gruggen e\av disse.

Skrevet

Øk luftfuktigheten i alle rom, og prøv dampinnhalering.

puss nesen veldig forsiktig, et nesebor av gangen.

Ta jern, vitamin b-kompleks og vitamin c, sink, og få i deg mye væske. Prøv å ikke røyke (hvis du er en av de som driver med slikt)

Skrevet

Hva med å prøve et sånt "horn" som man kan helle vann gjennom nesen med? Det vil kanskje renske opp litt? De har det sikkert både på apoteket og på helsekosten her.

Gjest Flystripa
Skrevet

Rinexin (resept-medisin) hjelper meg i alle fall. Får du tatt en bihulebetennelse (eller starten på en) i første fase slipper du antibiotika.

Der sier du noe - den medisinen tok jeg faktisk for 2 år siden, og den ble jeg bra av. Takk!

Gjest Flystripa
Skrevet

Stå oppreist, bøy overkroppen din ned mot gulvet, pøs på med nesedråper.

Så tar du to paracet og en ibux (obs, er du gravid i siste tremester skal du IKKE ta ibux).

Gjenta jevnlig til du er kvitt betennelsen.

Jeg har så ofte bihulebetennelser at jeg ikke lenger får penicilinkur mot det, da er dette rådet jeg får fra legen.

Hvis dette ikke skulle hjelpe etter noen dagers egen-behandling, og det bare blir verre og verre, tar du kontakt med legen, for da kan det være at du må på penicilin.

Dette er utført i ettermiddag. Hvor ofte skal jeg proppe i meg dette, da? Hver 6. eller 8. time?

Skrevet

Dette er utført i ettermiddag. Hvor ofte skal jeg proppe i meg dette, da? Hver 6. eller 8. time?

Hvordan er formen idag :) ?

Du kan gjøre det oftere, så fort du merker at tablettene ikke virker mer, kan du pøse på :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvordan er formen idag :) ?

Du kan gjøre det oftere, så fort du merker at tablettene ikke virker mer, kan du pøse på :)

Jeg er veldig tett:( Skal ta nesedråper nå straks. Tok paracet + ibux for 30 min siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...