Gjest Flystripa Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Steike. Hodet mitt verker. Begynnende bihuletrøbbel igjen. Har du et godt råd for å løse problemet? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Stå oppreist, bøy overkroppen din ned mot gulvet, pøs på med nesedråper. Så tar du to paracet og en ibux (obs, er du gravid i siste tremester skal du IKKE ta ibux). Gjenta jevnlig til du er kvitt betennelsen. Jeg har så ofte bihulebetennelser at jeg ikke lenger får penicilinkur mot det, da er dette rådet jeg får fra legen. Hvis dette ikke skulle hjelpe etter noen dagers egen-behandling, og det bare blir verre og verre, tar du kontakt med legen, for da kan det være at du må på penicilin. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rinexin (resept-medisin) hjelper meg i alle fall. Får du tatt en bihulebetennelse (eller starten på en) i første fase slipper du antibiotika. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Massèr med fingertuppene fra ytterst til innerst på panna, og nedover til nesen. Så tar du pekefingrene ved ytterkanten av øynene "skviser" de mot nesen. UTROLIG dårlig forklaring, men kanskje finner du ut av det? ' Vi har bihuler i pannen og under øynene, og poenget er altså å få ut gruggen e\av disse. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Øk luftfuktigheten i alle rom, og prøv dampinnhalering. puss nesen veldig forsiktig, et nesebor av gangen. Ta jern, vitamin b-kompleks og vitamin c, sink, og få i deg mye væske. Prøv å ikke røyke (hvis du er en av de som driver med slikt) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hva med å prøve et sånt "horn" som man kan helle vann gjennom nesen med? Det vil kanskje renske opp litt? De har det sikkert både på apoteket og på helsekosten her. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rinexin (resept-medisin) hjelper meg i alle fall. Får du tatt en bihulebetennelse (eller starten på en) i første fase slipper du antibiotika. Der sier du noe - den medisinen tok jeg faktisk for 2 år siden, og den ble jeg bra av. Takk! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Stå oppreist, bøy overkroppen din ned mot gulvet, pøs på med nesedråper. Så tar du to paracet og en ibux (obs, er du gravid i siste tremester skal du IKKE ta ibux). Gjenta jevnlig til du er kvitt betennelsen. Jeg har så ofte bihulebetennelser at jeg ikke lenger får penicilinkur mot det, da er dette rådet jeg får fra legen. Hvis dette ikke skulle hjelpe etter noen dagers egen-behandling, og det bare blir verre og verre, tar du kontakt med legen, for da kan det være at du må på penicilin. Dette er utført i ettermiddag. Hvor ofte skal jeg proppe i meg dette, da? Hver 6. eller 8. time? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Dette er utført i ettermiddag. Hvor ofte skal jeg proppe i meg dette, da? Hver 6. eller 8. time? Hvordan er formen idag ? Du kan gjøre det oftere, så fort du merker at tablettene ikke virker mer, kan du pøse på 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan er formen idag ? Du kan gjøre det oftere, så fort du merker at tablettene ikke virker mer, kan du pøse på Jeg er veldig tett:( Skal ta nesedråper nå straks. Tok paracet + ibux for 30 min siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.