Gå til innhold

Gleder du deg til du blir 66?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei - den tanta mi som jeg lignet mest døde i januar - 66 år gammel.

Skrevet

Nei. Dvs jeg gruer meg egentlig ikke heller, for som Ulvinnen sier: alternativet er verre... ;-)

Men jeg gruer meg til nedsatt funksjonsevne og smerter som kommer med alderen når man har en bindevevssykdom.

Det er ikke så veldig fruktbart å grue seg til fremtiden, så man får heller glede seg over nuet og ta det som det kommer :)

Skrevet

Nei, jeg ser for meg skrekkscenario med pleiehjem og oldinger. Da tar jeg reper'n før den tid.

Snacky1365380698
Skrevet

Har begynt et "nytt" liv: fra student med gooood tid til 10t jobbing hver dag. Om jeg gleder meg til jeg blir pensjonist, se tv så mye jeg vil, sove så lenge jeg vil, ha tid til å kjøpe klær, orke å vaske klær, gidde å lage mat??!!? JA!!!!!! Bare synd det er noen år til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...