Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jeg har vært hos sykkologen og hentet sykkelen min...

Skrevet

I dag har jeg gått tur med hundene,hjulpet ungene med å gå reklame,kjørt hun eldste på ridning,laget middag til 6 unger,gitt gutten min intravanøs og fysikalsk behandling også selvsagt det vanlige kjedelige husarbeidet ;o)

Hilsen

Gjest fritt frem
Skrevet

Det går greit å suge en kompis, selv om du ikke er rompis.

Skrevet

Jeg har jobbet (og jobber egentlig fortsatt), hentet bilen på verksted, handlet, vært ute og tatt bilder (for jobben), glodd en del på tv, nå venter jeg bare på min kjære som snart kommer hjem fra trening...

Skrevet

Jeg har levert jenta mi på 4,5 år i barnehagen,slappet av hjemme.

Jeg er høy gravid.

Og nå snart skal jeg på hurpetreff.

Der skal vi kose oss med ost og kjeks. :-)

Skrevet

Jobbet, hentet barn, ryddet, laget og spist middag. Nå skal jeg slappe av på sofaen og se på TV :o) Må kanskje brette litt tøy samtidig.

Skrevet

Jeg har jobbet med hjemmeeksamen, sett litt tv, vært på alnabrusenteret for sambo skulle kjøpe en ny flatskjerm til pc'n sin, og vi så på sykkel til meg, og handlet mat på Ultra. Vel hjemme lagde jeg indisk linsegryte med ris og raita til middag, og dette spiste vi mens vi så en episode av Family guy. Rydda kjøkkenet og nå doler jeg. Har dola litt tidligere idag og :P Og lest nettaviser.

Skrevet

Jobbet, shoppet vinterstøvler til ungene, installert et dataspill for ungene, laget og spist middag, lest for ungene, og nå sitter jeg og oppdaterer meg på dagens nettdill og lærer meg hvordan den splitter nye mobilen min funker.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jeg har jobbet med hjemmeeksamen, sett litt tv, vært på alnabrusenteret for sambo skulle kjøpe en ny flatskjerm til pc'n sin, og vi så på sykkel til meg, og handlet mat på Ultra. Vel hjemme lagde jeg indisk linsegryte med ris og raita til middag, og dette spiste vi mens vi så en episode av Family guy. Rydda kjøkkenet og nå doler jeg. Har dola litt tidligere idag og :P Og lest nettaviser.

Så effektiv du er, da!

Vil prøve å bli like flink..

:)

Skrevet

Sykkelreparatøren, heter det visst...

;)

Synes ikke du skal kritisere svar i egen tråd!.Det virker arrogant, dessverre.

Du forsto meningen, sant!

Gjest Baugspryden
Skrevet

Får jeg ikke rette på _meg selv_ engang??

Hva er det nå, da?

Skrevet

Hva er det nå, da?

Har bare sagt min mening og jeg har ingen problemer med deg!

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jeg er faktisk ikke så arrogant at jeg kan finne på å gjøre slikt mot andre enn meg selv.

Fra innlegg om skrivefeiltema i går, vil du også kunne lese at _jeg_ er en av de som synes at folk må få skrive feil uten å bli kritisert..

Gjest Baugspryden
Skrevet

Altså synes du det var arrogant å rette min egen feil.

Dette synes jeg er latterlig.

Skrevet

Jeg har også rettet på egne skrivefeil i min egen tråd. Synes ikke det er arrogant?

Skrevet

Sykkelreparatøren, heter det visst...

;)

Har ikke sagt at du er arrogant bortsett fra da du skrev sykkelreperatør heter det visst.

...

Den dagen vi slutter å feile, så lever vi ikke lengre!

Personlig synes jeg du har mye bra å bidra med og det gjør du òg.

Kommer selvfølgelig til å fortsette å lese dine mange gode innlegg. Gjort er gjort og ingen grunn til å dvele mer over det....

Gjest Baugspryden
Skrevet

Har ikke sagt at du er arrogant bortsett fra da du skrev sykkelreperatør heter det visst.

...

Den dagen vi slutter å feile, så lever vi ikke lengre!

Personlig synes jeg du har mye bra å bidra med og det gjør du òg.

Kommer selvfølgelig til å fortsette å lese dine mange gode innlegg. Gjort er gjort og ingen grunn til å dvele mer over det....

Takk skal du ha.

Skjønner nå at det kan virke arrogant på andre, pga språkbruken min, selv om det var meg selv jeg rettet.

Takk for at du forklarte meg dette, og ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Hva er det nå, da?

Jeg har virkelig dritt meg ut! Er så lei meg, skjønte ikke at det var deg selv du rettet på!

*legger meg langflat og ber om unnskyldning*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...