Gå til innhold

å ikke like utseende

Anbefalte innlegg

Gjest på sjekkeren
Skrevet

Har inne en profil på finn en venn.

Har fått noen svar og nå fikk jeg se bilde av han ene, jeg har også sendt til han.

Utav bilde ser han ikke ut til å være min type, har nok dessverre litt (for) store krav til utseende.

Hva gjør man da? Sier det rett ut og håper han synes det samme om meg. Lar vær å si noe og ikke skriver mer eller hva er mest rettferdig? Er det vits å bruke tid på å bli mer kjent evt møtes når jeg i utgangspunktet tenker som jeg gjør?

Gjest Baugspryden
Skrevet

Du sier i hvert fall _ikke_ til han at utseendet ikke holder mål!

Hvis du er sikker på at du ikke ønsker å bli nærmere kjent med han, kan du bare si fra at du har funnet en annen(?)

På den annen side, så kan dette være mannen for deg. Selv om du ikke "faller" for utseendet hans.

Skrevet

Noen ganger bare _vet_ man det når man ser bilde, at dette overhode ikke mannen for seg!

Jeg hadde også en sånn opplevelse på finnenvenn.no og prøvde desperat å vri meg unna, men han insisterte på å få treffe meg....

Det ble med det ene treffet for å si det sånn. :o)

Skrevet

"Du er dessverre ikke min type, beklager."

Dere har chattet sammen og du kan si at du ikke føler den helt store kjemien, og kjemi er veldig viktig for deg.Så ønsker du han lykke til videre i livet!

Her kommer litt hvite løgner inn for å spare et annet mennske følelser...

Lyke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...