Gå til innhold

Hvor ligger dette stedet??

Anbefalte innlegg

Gjest Tikka-booo
Skrevet

Jeg har en veninne fra usa som skriver ganske bra norsk. Jeg har ikke hatt kontakt med henne på et par år fordi vi mistet mailadressene til hverandre. Hun snakker om at hun har en hytte på Tromoeya (Tromøya tror jeg hun mener siden de ikke har ø på tastaturet) på sørlandet. Hvor er dette? Takker på forhånd for alle svar! =)

Skrevet

En av de flotteste plassene på sørlandet! Det er en øy med mange fastboende, de har campingplasser, flotter strender, herlig turterreng og du kan sitte på svaberga og nyte havet. Tar ca 15-20 minutter med bil inn til sentrum.

Veldig populær plass og det kryr av liv der om sommeren!

Det finnes butikker og skoler samt noen arbeidsplasser.

Ville ønsket venninna di velkommen til Tromøya!

Skrevet

En av de flotteste plassene på sørlandet! Det er en øy med mange fastboende, de har campingplasser, flotter strender, herlig turterreng og du kan sitte på svaberga og nyte havet. Tar ca 15-20 minutter med bil inn til sentrum.

Veldig populær plass og det kryr av liv der om sommeren!

Det finnes butikker og skoler samt noen arbeidsplasser.

Ville ønsket venninna di velkommen til Tromøya!

"Tar ca 15-20 minutter med bil inn til sentrum."

Et viktig poeng er vel at det er Arendal sentrum :-)

"......................................"

Skrevet

"Tar ca 15-20 minutter med bil inn til sentrum."

Et viktig poeng er vel at det er Arendal sentrum :-)

"......................................"

Glemte jeg å nevne det? Uffda, tabbe de lux! Ble litt for ivrig for jeg er så godt kjent i Arendal...

*skammer seg bitte litt..*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...