Gå til innhold

Hva ser du etter på andre folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men så endrer man sikkert oppfatning etterhvert som åra går også.

Jeg må innrømme at jeg som ung og singel aldri så etter menn som var glisne på toppen.

Men så var jeg bare 23 år da jeg traff mannen min, så de aller aller fleste menn rundt meg på den tiden hadde godt med hår.

Han har fortsatt håret i godt behold, men jeg ville jo ikke ha skilt meg fra ham dersom han hadde gått hen og mistet håret i løpet av de årene vi har vært sammen! ;-)

Når det gjelder å titte på _andre_ menn, så synes jeg fortsatt at hår er finest, men jeg har ikke noe problem med å se kjekke menn med lite hår, som f eks Erik Thorstvedt! ;-)

Å, Erik Torstvedt, ja. Der har du beviset på at menn kan være sexy uten hår.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• laguna1365380434

6

• Lillemus

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Strengt tatt må man vel da også ta en titt på mormors far, og oldemors far osv...

Det er jo ikke sikkert at det x-kromosomet moren sendte videre til sønnen var det samme som hun fikk fra sin egen far. Hun kan ha fått det fra moren.

Gjelder dette flere hår-egenskaper forresten?

Jeg vet bare at det gjelder tendensen til å miste hår, tror ikke det gjelder andre ting.

Men du har selvfølgelig rett, man bør nok titte på alle menn i morens familie, evt. finne seg en mann over 50/60 slik at man kan se hvordan tendensen er.

Skrevet

Det er så mangt. Jeg legger merke til positive ting, som et pent ansikt, lekre bein (jeg har en greie for bein), fin rumpa, magen, en veltrent rygg (noe tilnærmet v-form på jenter er uhyre sexy) og øynene - spesielt øynene. De forteller meg mye om jenta. Mye av sjarmen og utstrålingen ligger i dem.

Jeg legger også merke til småting som for trange topper på jenter som strengt tatt hadde trengt en størrelse større, og jeg tenker som så: Enten tror den dama der at hun er tynnere enn hun er - noe jeg egentlig ikke tror (de færreste jenter ser ut til å gjøre det), eller så forsøker hun å sminke bort de fem kiloene som forsøker å presse seg ut over buksa.

En merkelig form for fettkamuflasje. Det eneste den gjør er jo å vise hver eneste jævla bulk.

Og ikke misforstå: Det er ikke kiloene som er problemet. Noen kilo fra eller til har intet å si. Men jeg forstår ikke innstillinga denne svært så lite vellykka kamuflasjen avslører.

Men det jeg ser mest på er utstrålinga. Sjarm og godhet. Jeg liker jenter med snille øyne.

Også får jeg fnatt av ovenpå-og-ned-folk - noe jeg også ser ganske raskt.

Jeg er en ufattelig god menneskekjenner. Leser alt på 10 minutter.

"Jeg er en ufattelig god menneskekjenner. Leser alt på 10 minutter."

Oi... Tror kanskje jeg ikke vil møte deg, jeg :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg er en ufattelig god menneskekjenner. Leser alt på 10 minutter."

Oi... Tror kanskje jeg ikke vil møte deg, jeg :P

Hehe. :)

Det er mulig det bare er noe jeg innbiller meg, men jeg kan jo si umiddelbart at jeg kun har positive tanker om deg - til nå. Jeg tror ikke du har noe å frykte. :)

For øvrig er jeg helt harmløs. Spør hvem som helst av de som har møtt meg her inne. Jeg - derimot, er en smule skeptisk til dere, og spesielt hva dere egentlig innbiller dere at jeg er - sånn i forhold til alt dere har lest her.

Jeg har mest grunn til å være livredd. :)

Skrevet

"Heretter må Mary Poppins be om å få se bilder av samtlige tippoldeforeldre før hun bestemmer seg for om en mann skal godtas! :-D"

Jeg pleier å be dem ta med familiealbumet på første daten, så er det unnagjort og jeg slipper kaste bort tiden min ;)

Det er et helt klart bedre sjekketriks av en mann å by en dame hjem for å se på familiealbumet enn frimerkesamlingen! ;-)

Skrevet

Hehe. :)

Det er mulig det bare er noe jeg innbiller meg, men jeg kan jo si umiddelbart at jeg kun har positive tanker om deg - til nå. Jeg tror ikke du har noe å frykte. :)

For øvrig er jeg helt harmløs. Spør hvem som helst av de som har møtt meg her inne. Jeg - derimot, er en smule skeptisk til dere, og spesielt hva dere egentlig innbiller dere at jeg er - sånn i forhold til alt dere har lest her.

Jeg har mest grunn til å være livredd. :)

Hva tror du vi innbiller oss, da? :)

Skrevet

Det er et helt klart bedre sjekketriks av en mann å by en dame hjem for å se på familiealbumet enn frimerkesamlingen! ;-)

Haha definitivt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva tror du vi innbiller oss, da? :)

Vettafaen. :)

Neida. Det har gått bra tidligere. Har jo møtt en del folk her inne. :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvorfor er du så nysjerrig på om jeg er sammen med noen eller ikke?

Neida, jeg er ikke det. Syns bare du hadde enorme krav til menn og tenkte at det skal mye til for å finne en som matcher;o)

Skrevet

Neida, jeg er ikke det. Syns bare du hadde enorme krav til menn og tenkte at det skal mye til for å finne en som matcher;o)

Jeg tror jeg har funnet en :)

Og jeg har hatt en del kjærester så det er ikke så vanskelig :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg tror jeg har funnet en :)

Og jeg har hatt en del kjærester så det er ikke så vanskelig :)

Så flott! Håper du ikke dumper de når de mister håret;o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jammen det er så vannskelig å sette ord på..Vet det når jeg ser det! ;-)

Sånn litt kokett, småpikeaktig, gjerne ordentelig malplasert..Den luggen illustrerer stilen VELDIG, liksom. De snakker gjerne småpikeaktig også..fargerike sokker..snoopy på pysjen...Tori Amos & stor tekopper & Erlend Loe....Eller no. Huff.

Det ble sikkert MYE klarere nå! ;-P

Erlend Loe???

Nei, det ble ikke så veldig innmari mye klarer :)

Jeg lurte på om jeg falt innunder, siden jeg har ganske kort lugg. Men jeg har kort hår, og trodde ikke at frisyren min var spesielt søt. I så fall har jeg bommet helt på "image-byggingen" - skrekk!

Faller absolutt ikke innenfor de andre kriteriene, så da kan jeg vel puste ut... :)

Skrevet

Jeg ser alltid på overarmene først. Er de store, sterke og stramme, og i tillegg brystkassen, så er jeg faen meg lost in the tango.

Etter det kommer humor og utstråling. Jeg faller alltid for de guttene som slår mest vitser i gjengen og utstråler selvtillitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...