Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det _ikke_. Har prøvd det, jeg blir nærmest mannevond av å ha på meg sånt.

Og blonder er også pyton. Det stikker, klør og gnager.

Jeg har noen deilige truser: boksershorts for dame. Noen er mørkegrå og noen er mørkeblå.Tror mora mi kjøpte dem til meg på SparKjøp mens jeg ennå bodde hjemme. Det er 14 år siden! Men nå synger de på siste verset, dessverre.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• org

6

• ShitDiddelyDo

3

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja jeg gjør det. men har begynt å kjøpe sånne "kvinneboxere" i det siste. og noen andre, som er på en måte en mellomting mellom string og sånne "vanlige". Tror jeg slutter å kjøpe string fremover. Ikke fordi de ikke er behagelige (det er de), men fordi stumpen er ikke så stram og fin som den en gang var :P

Men nå skal sambo og jeg begynne å svømme 1-2 ganger i uka fra og med neste uke, så mulig den blir fin igjen haha.

Skrevet

Stringtruser står jeg over. Jeg liker ikke at balla henger på begge sidene av stringen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, bruker både stringtruse, taitruse og boksertruser. Alt etter humør og dagsform. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stringtruser står jeg over. Jeg liker ikke at balla henger på begge sidene av stringen.

Mmmm, det er sexy.

Skrevet

Jeg gjør nok ikke det. Brukte det før, men ca midt i svangerskapet ble det bare helt fullstendig pyton og har ikke takla det siden. Bruker jenteboxere. Liker de fra Pierre Robert som man stort sett får kjøpt i matbutikker.

Skrevet

:-O

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg bruker ikke stringtruse.

Men det er utrolig sexy på enkelte andre.

Skrevet

Nei, takler ikke stringtruse. Bruker vanlig truse og jenteboxer

Skrevet

:-)))

Menn i stringtruse er ikke noe særlig :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Du kan jo prøve å la dem henge ned sammen, på den ene siden av stringen, da vettu. forandring fryder - og er sexy :P

Gjest theoline
Skrevet

Ja, bruker bare string, får noia av andre truser, bedre til mindre tøy det er på dem.

Litt dumt egentlig, for det finnes så mye lekkert å få kjøpt, jeg kunne godt tenkt meg noen fine hipsters, boxers e.l.

Men erfaring viser at jeg klarer å gå i det _kun_ når jeg ikke har noe utenpå.

Desverre er det ikke alltid det passer seg å gå i truse...

Skrevet

Ja, bruker bare string, får noia av andre truser, bedre til mindre tøy det er på dem.

Litt dumt egentlig, for det finnes så mye lekkert å få kjøpt, jeg kunne godt tenkt meg noen fine hipsters, boxers e.l.

Men erfaring viser at jeg klarer å gå i det _kun_ når jeg ikke har noe utenpå.

Desverre er det ikke alltid det passer seg å gå i truse...

Å, ikke det?

Skrevet

Jada, masse. Jeg mener at trange bokser "krever" det. Ellers er jeg svært glad i "boy-brief", de kler min kropp. De som er større, boxeraktige, gjør meg firkantet. Og firkantet er ikke bra.

Skrevet

Nei fytterakkern det er stygt!

Minner meg for mye om sumobrytere:)

Skrevet

Jeg brukte g-string i flere år, det er ikke ubehagelig hvis du finner noen som sitter skikkelig. :o)

Nå sverger jeg til Sloggi thai.

Måtte låne en bokser av kjæresten en dag her (dårlig planlegging på vaskefronten...) og det var faktisk veldig behagelig!

Gjest theoline
Skrevet

Å, ikke det?

Prøver å begrense det ja, er nok best det tror jeg.. :)

Har heller ikke string på stranden, viktig å understreke, he he. men må ha med snøring i sidene da, sånn type Brasiliansk.

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke stringtruse.

Men det er utrolig sexy på enkelte andre.

Å gud! Nå minte du meg på at jeg en gang kjøpte en g-string til eksen fordi jeg ville se hvordan det så ut på menn sånn på ordentlig.

Såvidt jeg husker holdt jeg på å le meg ihjel og han brukte den aldri...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å gud! Nå minte du meg på at jeg en gang kjøpte en g-string til eksen fordi jeg ville se hvordan det så ut på menn sånn på ordentlig.

Såvidt jeg husker holdt jeg på å le meg ihjel og han brukte den aldri...

Jeg husker enkelte på videregående avslørte tangabruk i dusjen. :)

De ble bra mobba!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...