Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• org

6

• ShitDiddelyDo

3

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest theoline
Skrevet

Hvordan ser en herretanga ut? I forhold til en vanlig truse? Eller tenker du på string nå? Sånn som dette:

http://shop.sextase.net/cart/detaljer.asp?vare=61060100

Se der ja, det var tangaen sin det, hadde jeg fått med meg en mann hjem med denne type tanga tror jeg at jeg har mista helt fokus..

Hva er det med den åpningen foran, sånn for å vippe den ut når det er på tide å gjøre noe mer ut av kosen?

Fæle greier!

laguna1365380434
Skrevet

Næsj..Liker både string og blonder jeg..Er nok ganske altetende på trusefronten..Men de kan ikke ha slaskete bak, som krøller seg og legger seg som en klump på de mest følsomme stedene i rumpesprekken! ;-P

Har flest ordinære strings. Liker dog ikke de med superhøy skjæring, som får hvem som helst til å se ut som om de er ute etter å vinne VM i lang ræv..;-)

Skrevet

Jeg brukte stringtruser før, men nå bruker jeg stort sett boxere (heter det det?) for damer. De må være lave i livet og ha korte bein!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg brukte bare det før.

Men nå er jeg mer bygd for komfort, og bruker kun hipster, med unntak av en boxer i ny og ne.

Skrevet

Du kan jo prøve å la dem henge ned sammen, på den ene siden av stringen, da vettu. forandring fryder - og er sexy :P

Oh, synes jeg ser det !!*skrattler*

Skrevet

Stringtruse må da gnage fælt i saker og ting?

Gjest Baugspryden
Skrevet

Ja, de gjør nok det. Men jeg vet ikke hvordan herreutgaven er utformet..

;)

Skrevet

Se der ja, det var tangaen sin det, hadde jeg fått med meg en mann hjem med denne type tanga tror jeg at jeg har mista helt fokus..

Hva er det med den åpningen foran, sånn for å vippe den ut når det er på tide å gjøre noe mer ut av kosen?

Fæle greier!

Jeg lurte også litt på hva det hullet foran var godt for.

Skrevet

*Sikle*

Det var flott mannestump, det!

Nei, æsj, den er jo innhul på hoftene jo!

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jeg trodde du snakket om _dine_ saker og ting..

Unnskyld!

:)

Skrevet

Jeg trodde du snakket om _dine_ saker og ting..

Unnskyld!

Det finnes for herrer også, men fullstendig uaktuelt her i gården.

Skrevet

Jeg blir direkte farlig med stringtruse på. Sur og grinete.

Gnager, ja!!!

Skrevet

Jeg blir direkte farlig med stringtruse på. Sur og grinete.

Gnager, ja!!!

Kvinnemennsker skal alltid plage seg sjøl.

Min bestemor sa at det verste hun gjorde var å krølle håret med gammeldags krølltang, det gjorde skitvondt. De nappet også hår i timevis og fikk krampe både her og der.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg bruker ikke stringtruse. Syns det er direkte ekkelt og ellers er ikke rompa mi særlig fin i slike truser;o)

Skrevet

Tro meg, det er helt forjævlig:D Jeg brukte stringtruser da jeg var fjortis, heldigvis har jeg kommet på bedre tanker etter hvert.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Det finnes for herrer også, men fullstendig uaktuelt her i gården.

Bra!

Det er også mye mer sexy med boxer..

Gjest Kjerringtruser er best
Skrevet

Nei, jeg bruker bare kjerringtruser. De er store og behagelige og kryper ikke inn i rompa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...