Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næsj..Liker både string og blonder jeg..Er nok ganske altetende på trusefronten..Men de kan ikke ha slaskete bak, som krøller seg og legger seg som en klump på de mest følsomme stedene i rumpesprekken! ;-P

Har flest ordinære strings. Liker dog ikke de med superhøy skjæring, som får hvem som helst til å se ut som om de er ute etter å vinne VM i lang ræv..;-)

"Liker dog ikke de med superhøy skjæring, som får hvem som helst til å se ut som om de er ute etter å vinne VM i lang ræv..;-) " Hihihi *lol* Helt enig med du, blonder og string gjør ingenting så lenge de ikke sitter oppå ryggen :P

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• org

6

• ShitDiddelyDo

3

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker både string, (jente)boxere og hipsters, går faktisk mer og mer i hipsters om dagen. Men, bruker ikke en string om den gnager eller sitter feil da, da blir den liggende nederst i undertøysskuffen :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, æsj, den er jo innhul på hoftene jo!

Det er bare fordi han strammer rumpeballene, ser du vel!

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg bruker alt mulig.

Bortsett fra blonder!

Gjest dess mindre dess dyrere
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Klarer ikke bruke så mye annet heller. Så slikt kan nok gå en del på vane.

Behagelig med små truser synes jeg, kjenner de så godt som ikke og ikke kryper, vrir og drar de seg :) Blonder på slike truser blir så lite alikavel at det ikke irriterer.

Synes det ser deilig ut med sånn bokserting til damer, iallefall vinterstid. Har lurt på om jeg skal prøve det, men det virker så stoooort :o

Gjest Persille
Skrevet

Jeg brukte g-string i flere år, det er ikke ubehagelig hvis du finner noen som sitter skikkelig. :o)

Nå sverger jeg til Sloggi thai.

Måtte låne en bokser av kjæresten en dag her (dårlig planlegging på vaskefronten...) og det var faktisk veldig behagelig!

Bedre med dårlig planlegging den veien enn andre veien - menn i Sloggi Thai? *fniser*

Gjest Persille
Skrevet

Stort sett bare string, og stort sett med blonder, glatte stoffer eller diamantpynt - les litt penere enn vanlig bomull.

Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg bedre når jeg har pent undertøy - og man vet jo aldri når man kan bli sjekket opp ;)

Skrevet

Bedre med dårlig planlegging den veien enn andre veien - menn i Sloggi Thai? *fniser*

Han har faktisk en herre-sloggi! Jeg trodde ikke det fantes, men måtte gi meg på det da. Men den ser ikke ut som en dametruse nei. :o) Helt vanlig herretruse bare.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Klarer ikke bruke så mye annet heller. Så slikt kan nok gå en del på vane.

Behagelig med små truser synes jeg, kjenner de så godt som ikke og ikke kryper, vrir og drar de seg :) Blonder på slike truser blir så lite alikavel at det ikke irriterer.

Synes det ser deilig ut med sånn bokserting til damer, iallefall vinterstid. Har lurt på om jeg skal prøve det, men det virker så stoooort :o

Jo større, jo bedre. :-)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jo større, jo bedre. :-)

En liten korrigering i overskriften, bare...

;)

Skrevet

Jeg orker ikke stringtruser jeg heller. Man skal ikke gå og kjenne at man har på truse, det er stress!

Skrevet

Jeg orker ikke stringtruser jeg heller. Man skal ikke gå og kjenne at man har på truse, det er stress!

Har du en string som passer skikkelig så kjenner du den ikke.

Skrevet

Ja, det må jeg bare. Fikser ikke sånne usexy der kanten går på skrått over rumpeballen og glir inn i rumpesprekken hele tida. Men jeg liker også sånne hipsters.

Gjest salmiakk
Skrevet

Ja, jeg bruker det og har vel gjort det de siste ti årene. Men da jeg tilfeldigvis så stussen i speilet her om dagen så vurderer jeg sterkt å begynne å ta på meg noe annet.

Den tyngdekraften kom litt vel fort for meg. Var ikke helt forberedt:)

Skrevet

Har du en string som passer skikkelig så kjenner du den ikke.

Jeg har mange stringtruser som passer fint. Tror kanskje at jeg er unormalt sensibel for sånt.. ;o) En truse som går inn i rompa kan bortimot ødelegge dagen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...