Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har mange stringtruser som passer fint. Tror kanskje at jeg er unormalt sensibel for sånt.. ;o) En truse som går inn i rompa kan bortimot ødelegge dagen min. Jeg har kjøpt meg en dame-bokser i dag, skal prøve den i morra, spennende! ) Den er ganske høy i livet da så sexy er den nok ikke, men heldigvis bryr ikke min kjære seg om det. Jeg sover da heller ikke med truse på så han ser ikke så mye til undertøyet mitt i grunnen. ;o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt meg en dame-bokser i dag, skal prøve den i morra, spennende! ) Den er ganske høy i livet da så sexy er den nok ikke, men heldigvis bryr ikke min kjære seg om det. Jeg sover da heller ikke med truse på så han ser ikke så mye til undertøyet mitt i grunnen. ;o) Samme her, jeg sover heller uten - i hvertfall hvis jeg finner ut idet jeg legger meg at trusen jeg har på er av det mamma-aktige slaget ;o) 0 Siter
org Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 En liten korrigering i overskriften, bare... AHA! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.