Osiris Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vet noen om et sted man kan få en gratis automatisk oppdatert værmeldingstjeneste for å legge ut på en nettside? 0 Siter
Osiris Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 www.met.no er en flott side :-) Ja met.no er en flott side. Mne det jeg er ute etter er å kunne legge ut værmeldin for et geografisk område på en nettside for en organisasjon. Jeg har ikke funnet den muligheten på met, fins det? Mulgiheten fins hos Storm, men det koster penger. Dette er en barne og ungdomsorganisasjon uten mye penger så dersom det fins en gratis mulighet er det velkomment. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja met.no er en flott side. Mne det jeg er ute etter er å kunne legge ut værmeldin for et geografisk område på en nettside for en organisasjon. Jeg har ikke funnet den muligheten på met, fins det? Mulgiheten fins hos Storm, men det koster penger. Dette er en barne og ungdomsorganisasjon uten mye penger så dersom det fins en gratis mulighet er det velkomment. Nå skjønner jeg hva du mener. Beklager - kan ikke hjelpe deg! 0 Siter
Osiris Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Nå skjønner jeg hva du mener. Beklager - kan ikke hjelpe deg! Jeg skrev nok litt kjapt og forklarte litt dårlig. 0 Siter
Femma Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 http://netwx.accuweather.com/ Prøvde den der for moro skyld. det funket gitt. Men, jeg la inn i koden at jeg ville ha °Celcius, og det funket i prewiev, men ikke da jeg la den inn på min side. Da viste den °Farenheit samma &%¤(¤(%.. Rare greier. 0 Siter
citoyen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Prøvde den der for moro skyld. det funket gitt. Men, jeg la inn i koden at jeg ville ha °Celcius, og det funket i prewiev, men ikke da jeg la den inn på min side. Da viste den °Farenheit samma &%¤(¤(%.. Rare greier. Pussig. Har aldri brukt denne koden selv, har bare sett den bli brukt andre steder. 0 Siter
Osiris Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Prøvde den der for moro skyld. det funket gitt. Men, jeg la inn i koden at jeg ville ha °Celcius, og det funket i prewiev, men ikke da jeg la den inn på min side. Da viste den °Farenheit samma &%¤(¤(%.. Rare greier. Det samme skjedde hos meg, så jeg tok dne bort igjen. Har ikke hatt tid til å se mer på det, skal prøve igjen i morgen. 0 Siter
Femma Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det samme skjedde hos meg, så jeg tok dne bort igjen. Har ikke hatt tid til å se mer på det, skal prøve igjen i morgen. Fortell åssen det går da. 0 Siter
Osiris Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Fortell åssen det går da. Jeg fant denne til slutt, den kommer fint fram med både norsk tekst og temperatur i Celsius. http://www.wunderground.com 0 Siter
Femma Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg fant denne til slutt, den kommer fint fram med både norsk tekst og temperatur i Celsius. http://www.wunderground.com Ahh, den må prøves. Takk takk. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.