Velouria Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Salat er hverdagskost, vi lever jo på grønnsaker hele gjengen. Luxusmat for meg er sesongvarer som f.eks Sevilla appelsiner og Pakistansk mango. Det er noe av det beste jeg kan tenke meg og har desverre veldig kort sesong. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Har spist hummer en gang,- og jeg syntes ikke det var så fantastisk... Krabbe syntes jeg var bedre. (med forbehold om den ene hummeren var spesielt lite god...) Jeg har spist det en gang jeg også, en gang jeg var i Kragerø hos en klassevenninne og jeg var 17 år;o) Det var godt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Oj. Det høres ut som du har lave krav til lukus i alle fall. ) Hva er luksusmat for meg da tro? Biff? Ferske/frosne reker er noe jeg sjeldent har, kanskje litt luksus ja, skal være enig i det. Elgkjøtt eller rådyrkjøtt fra min svigerfars kvote er luksus - og vanvittig godt! Hm... Jeg må sannelig be min kjære om å gå på "kjøttslang" i foreldrenes fryser når han kommer hjem for nå fikk jeg lyst på viltgryte! ) Heldigvis deler de rundhåndet ut av det de har! 0 Siter
Gjest dame i familie Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Oj. Det høres ut som du har lave krav til lukus i alle fall. ) Hva er luksusmat for meg da tro? Biff? Ferske/frosne reker er noe jeg sjeldent har, kanskje litt luksus ja, skal være enig i det. Elgkjøtt eller rådyrkjøtt fra min svigerfars kvote er luksus - og vanvittig godt! Hm... Jeg må sannelig be min kjære om å gå på "kjøttslang" i foreldrenes fryser når han kommer hjem for nå fikk jeg lyst på viltgryte! ) Heldigvis deler de rundhåndet ut av det de har! Jeg har kanskje lave krav, men jeg tenker på varer jeg av og til (ikke ofte) kan kjøpe i helgen. Salat spiser jeg minst en gang i uken, men det blir fort dyrt når jeg skal ha mye i. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har kanskje lave krav, men jeg tenker på varer jeg av og til (ikke ofte) kan kjøpe i helgen. Salat spiser jeg minst en gang i uken, men det blir fort dyrt når jeg skal ha mye i. Jeg er veldig glad i blomkål og broccoli og spiser mye av det. Noen ganger kjøper jeg litt plukk-selv-salat fra salatbaren på butikken og noen ganger en ferdig pose og tilsetter litt ekstra, veldig greit og ikke så veldig dyrt heller. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skikkelig gode asparges! Ikke fordi det er så dyrt, men fordi det er så utrolig godt! mmmmmm..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.