Gå til innhold

Hva er luksusmatvarer for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Salat er hverdagskost, vi lever jo på grønnsaker hele gjengen.

Luxusmat for meg er sesongvarer som f.eks Sevilla appelsiner og Pakistansk mango. Det er noe av det beste jeg kan tenke meg og har desverre veldig kort sesong.

Skrevet

Har spist hummer en gang,- og jeg syntes ikke det var så fantastisk... Krabbe syntes jeg var bedre. (med forbehold om den ene hummeren var spesielt lite god...)

Jeg har spist det en gang jeg også, en gang jeg var i Kragerø hos en klassevenninne og jeg var 17 år;o)

Det var godt.

Skrevet

Oj. Det høres ut som du har lave krav til lukus i alle fall. :o)

Hva er luksusmat for meg da tro? Biff? Ferske/frosne reker er noe jeg sjeldent har, kanskje litt luksus ja, skal være enig i det.

Elgkjøtt eller rådyrkjøtt fra min svigerfars kvote er luksus - og vanvittig godt! Hm... Jeg må sannelig be min kjære om å gå på "kjøttslang" i foreldrenes fryser når han kommer hjem for nå fikk jeg lyst på viltgryte! :o) Heldigvis deler de rundhåndet ut av det de har!

Gjest dame i familie
Skrevet

Oj. Det høres ut som du har lave krav til lukus i alle fall. :o)

Hva er luksusmat for meg da tro? Biff? Ferske/frosne reker er noe jeg sjeldent har, kanskje litt luksus ja, skal være enig i det.

Elgkjøtt eller rådyrkjøtt fra min svigerfars kvote er luksus - og vanvittig godt! Hm... Jeg må sannelig be min kjære om å gå på "kjøttslang" i foreldrenes fryser når han kommer hjem for nå fikk jeg lyst på viltgryte! :o) Heldigvis deler de rundhåndet ut av det de har!

Jeg har kanskje lave krav, men jeg tenker på varer jeg av og til (ikke ofte) kan kjøpe i helgen. Salat spiser jeg minst en gang i uken, men det blir fort dyrt når jeg skal ha mye i.

Skrevet

Jeg har kanskje lave krav, men jeg tenker på varer jeg av og til (ikke ofte) kan kjøpe i helgen. Salat spiser jeg minst en gang i uken, men det blir fort dyrt når jeg skal ha mye i.

Jeg er veldig glad i blomkål og broccoli og spiser mye av det. Noen ganger kjøper jeg litt plukk-selv-salat fra salatbaren på butikken og noen ganger en ferdig pose og tilsetter litt ekstra, veldig greit og ikke så veldig dyrt heller.

tzatziki1365380058
Skrevet

Skikkelig gode asparges!

Ikke fordi det er så dyrt, men fordi det er så utrolig godt!

mmmmmm.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...