Gå til innhold

Hvordan har Pia Haraldsen blitt kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun var vel sammen med en eller annen spansk prins også?

Skrevet

Det lå vel i bunnen. I tillegg er hun nokså sjelden vare i Norge - hun trives i rampelyset, og det er slike media vil ha. De utnytter hverandre.

Skrevet

Jeg la egentlig første gang skikkelig merke til henne da hun dukket opp i en barndåp på slottet - var det til Ingrid Alexandra tro?

Ihvertfall - i det hun skulle gå inn i kapellet - midt på en søndag formiddag - stoppet hun opp og _poserte_ i en bitteliten ettersittende kjole.

Hun fikk naturlignok kamerafolkenes oppmerksomhet.

Dette var nok en veldig god inngangsbillett til senere tv-opptredener, ja.

Skrevet

Jeg la egentlig første gang skikkelig merke til henne da hun dukket opp i en barndåp på slottet - var det til Ingrid Alexandra tro?

Ihvertfall - i det hun skulle gå inn i kapellet - midt på en søndag formiddag - stoppet hun opp og _poserte_ i en bitteliten ettersittende kjole.

Ja, poseringen i den knallrosa kjolen i barnedåpen - til Maud Angelica, ikke Ingrid Alexandra - på slottet var nok inngangsbilletten til Pia Haraldsens "kjendis-tilværelse".

At hun hadde datet en-eller-annen europeisk prins tidligere hadde vel kun Se & Hor fått med seg forut for denne barnedåpen.

Skrevet

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1092980811.87763.jpg

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Her snakker vi KVALITET.

Hvis ikke Norge, den norske befolkningen og media hadde trykket denne go`biten til seg hadde nok andre nasjoner kapret dette mesterverket.

Bare å ta en titt på disse KUNNSKAPS-PROGRAMMENE på TV2 så har du svaret.

juba-juba.....

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Jeg la egentlig første gang skikkelig merke til henne da hun dukket opp i en barndåp på slottet - var det til Ingrid Alexandra tro?

Ihvertfall - i det hun skulle gå inn i kapellet - midt på en søndag formiddag - stoppet hun opp og _poserte_ i en bitteliten ettersittende kjole."

Den var ubetalelig! Husker jeg satt og kikka på sånn halvveis, og der dukka dette poserende kvinnemennesket opp. Tenkte på hvem svarte hun kunne være, hadde aldri sett henne før så vidt jeg visste.

Skrevet

"Jeg la egentlig første gang skikkelig merke til henne da hun dukket opp i en barndåp på slottet - var det til Ingrid Alexandra tro?

Ihvertfall - i det hun skulle gå inn i kapellet - midt på en søndag formiddag - stoppet hun opp og _poserte_ i en bitteliten ettersittende kjole."

Den var ubetalelig! Husker jeg satt og kikka på sånn halvveis, og der dukka dette poserende kvinnemennesket opp. Tenkte på hvem svarte hun kunne være, hadde aldri sett henne før så vidt jeg visste.

Ja, man skulle tro hun gikk på den røde løperen som Oscar-nominert - ikke at hun var på vei inn i et gudshus for å delta i en barnedåp! ;-)

Skrevet

Hun er vel ikke i slekt med dronningen?

Nei, ikke i slekt, men moren hennes var gift med en slektning av Sonja.

Gjest grøsss...
Skrevet

Hun er fæl... Og hun er ikke i slekt med dronningen..

Skrevet

Hun har usedvanlig høy selvtillit

ihvertfall. Like eller ikke like, bryr meg veldig lite...

Skrevet

Haha....jeg var med andre ord ikke den eneste som tenkte den tanken....:-D

Skrevet

Åh, stemmer, det var første gang jeg la merke til henne også. Hvis hun hadde på seg en rosa kjole, stemmer det?

Gjest Bittenen
Skrevet

Er det ikke pga at hun var sammen med en eller annen prins en gang i tiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...