Gjest Reven Rask Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Eller hvilket land brukes navnet i? 0 Siter
birdie Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er vel snarere et arabisk navn, vil jeg tro. 0 Siter
Gjest Reven Rask Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er vel snarere et arabisk navn, vil jeg tro. Oki! Men er arabere muslimer? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Oki! Men er arabere muslimer? Er nordmenn kristne? Er svensker katolikker? 0 Siter
Gjest Reven Rask Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er nordmenn kristne? Er svensker katolikker? Ti stille nå! Spørsmålet er vel heller om arabere oftest er muslimer, om islam er en normal religion i Arabiske land, den mest vanlige kanskje? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ti stille nå! Spørsmålet er vel heller om arabere oftest er muslimer, om islam er en normal religion i Arabiske land, den mest vanlige kanskje? Ja, det tror jeg vel man kan si. 0 Siter
birdie Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ti stille nå! Spørsmålet er vel heller om arabere oftest er muslimer, om islam er en normal religion i Arabiske land, den mest vanlige kanskje? Gjelder dette en spesifikk person så hjelper det vel ikke hva vi svarer om det "generelt" er fler muslimer enn kristne blant arabere..? 0 Siter
Gjest Reven Rask Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det tror jeg vel man kan si. Katt-ja, var svaret til meg? Ser dere posta omtrent samtidig! 0 Siter
Gjest Reven Rask Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Gjelder dette en spesifikk person så hjelper det vel ikke hva vi svarer om det "generelt" er fler muslimer enn kristne blant arabere..? Nei det gjaldt ikke en eks-gubbe av hun dama som nå er savna, om du lurte på det. Jeg bare så dette navnet, om fikk meg til å undre på om dette var et muslimsk navn eller ikke. Det er det hele! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Katt-ja, var svaret til meg? Ser dere posta omtrent samtidig! Svaret var til deg - det ser du på tråden. Men jeg er egentlig enig i det birdie skriver også, da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er et arabisk navn: http://babynames.indastro.com/arabictwomA.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.