Gå til innhold

Er Abderrahim et muslimsk navn?

Anbefalte innlegg

Gjest Reven Rask
Skrevet

Er vel snarere et arabisk navn, vil jeg tro.

Oki!

Men er arabere muslimer?

Skrevet

Oki!

Men er arabere muslimer?

Er nordmenn kristne? Er svensker katolikker?

Gjest Reven Rask
Skrevet

Er nordmenn kristne? Er svensker katolikker?

Ti stille nå! ;)

Spørsmålet er vel heller om arabere oftest er muslimer, om islam er en normal religion i Arabiske land, den mest vanlige kanskje?

Skrevet

Ti stille nå! ;)

Spørsmålet er vel heller om arabere oftest er muslimer, om islam er en normal religion i Arabiske land, den mest vanlige kanskje?

Ja, det tror jeg vel man kan si. :)

Skrevet

Ti stille nå! ;)

Gjelder dette en spesifikk person så hjelper det vel ikke hva vi svarer om det "generelt" er fler muslimer enn kristne blant arabere..?

Gjest Reven Rask
Skrevet

Ja, det tror jeg vel man kan si. :)

Katt-ja, var svaret til meg?

Ser dere posta omtrent samtidig!

Gjest Reven Rask
Skrevet

Gjelder dette en spesifikk person så hjelper det vel ikke hva vi svarer om det "generelt" er fler muslimer enn kristne blant arabere..?

Nei det gjaldt ikke en eks-gubbe av hun dama som nå er savna, om du lurte på det.

Jeg bare så dette navnet, om fikk meg til å undre på om dette var et muslimsk navn eller ikke. Det er det hele!

Skrevet

Katt-ja, var svaret til meg?

Ser dere posta omtrent samtidig!

Svaret var til deg - det ser du på tråden.

Men jeg er egentlig enig i det birdie skriver også, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...