Gå til innhold

Hvilken kjendis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...liker du IKKE utstrålingen til??

Jeg liker ikke utsrålingen til Anette Stai...

Gjest Kræsja
Skrevet

Pia Haraldsen...

Paris Hilton...

Nikole Smith...

Vaske-Bakke...

FRP`s enøyde banditt...

Alle Big Brother deltagere...

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Hvis Dabladets Marie Simonsen kan betraktes som kjendis så velger jeg meg henne som klar ener på min liste.

Skrevet

Jeg visste ikke engang at Anette Stai hadde utstråling.

Skrevet

Hvis Dabladets Marie Simonsen kan betraktes som kjendis så velger jeg meg henne som klar ener på min liste.

Klar støtte til Mette Marits forslag fra meg!

Skrevet

Jeg visste ikke engang at Anette Stai hadde utstråling.

Tenkte akkurat det samme som deg, hun har ingen utstråling jeg har lagt merke til (uten at det er negativt ment). Ikke er hun noe spesielt kjendis lenger heller, er det ikke mange år siden vi hørte og så henne???

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker virkelig ikke Synnøve Svabø..Og hun derre Angie Mc Dowell.. Der vel det fæleste jeg vet.

Skrevet

Jeg liker virkelig ikke Synnøve Svabø..Og hun derre Angie Mc Dowell.. Der vel det fæleste jeg vet.

Enig om Svabø og, hun har jeg aldri likt. Vet ikke hvorfor, men har aldri sett noe morsomt i hennes stunt.

Skjønner ikke hvorfor slike slipper til på TV og får forsøple sendetida.

Skrevet

Pia Haraldsen og Simone i D sound (eller hva pokker bandet heter)

De to der klarer jeg ikke, da er det av med tvèn

Skrevet

Enig om Svabø og, hun har jeg aldri likt. Vet ikke hvorfor, men har aldri sett noe morsomt i hennes stunt.

Skjønner ikke hvorfor slike slipper til på TV og får forsøple sendetida.

Svabø var _litt_ morsom for ørten år siden da hun bare var et frisk "pauseinnslag" i et annet program (husker ikke hvilket).

Nå er hun bare slitsom, og det blir ikke noe bedre av at hun får hele programmer!! *urk*

Skrevet

Er det gommene til Andie Mc Dowell som gjør utslaget, kanskje? ;-)

Jeg tåler henne, men ikke noe mer enn det. Jeg inbiller meg at filmen fire brylluper og en gravferd hadde vært mye mye bedre med en annen skuespillerinne! ;-)

Skrevet

Som laguna. Synnøve Svabø er det optimale av det ekle.

Liker heller ikke Ivar Dyrhaug.

Skrevet

Pia Haraldsen, Anette Stai, Paris Hilton og sikkert mange fler

Gjest Elextra
Skrevet

Pamela Anderson, Vidar Lønn Arnesen, Rune Larsen.... pluss en drøss andre.

Gjest salmiakk
Skrevet

Tommy Steine som klar "ener" der ja. Ellers må det bli flere mannlige medlemmer av gutteklubben grei i tv2 sporten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...