Gjest werra Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 ...liker du IKKE utstrålingen til?? Jeg liker ikke utsrålingen til Anette Stai... 0 Siter
Gjest Kræsja Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pia Haraldsen... Paris Hilton... Nikole Smith... Vaske-Bakke... FRP`s enøyde banditt... Alle Big Brother deltagere... 0 Siter
Sothami Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Paris Hilton. Signerer! Hilton her og! 0 Siter
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hvis Dabladets Marie Simonsen kan betraktes som kjendis så velger jeg meg henne som klar ener på min liste. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg visste ikke engang at Anette Stai hadde utstråling. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hvis Dabladets Marie Simonsen kan betraktes som kjendis så velger jeg meg henne som klar ener på min liste. Klar støtte til Mette Marits forslag fra meg! 0 Siter
Sothami Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg visste ikke engang at Anette Stai hadde utstråling. Tenkte akkurat det samme som deg, hun har ingen utstråling jeg har lagt merke til (uten at det er negativt ment). Ikke er hun noe spesielt kjendis lenger heller, er det ikke mange år siden vi hørte og så henne??? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg liker virkelig ikke Synnøve Svabø..Og hun derre Angie Mc Dowell.. Der vel det fæleste jeg vet. 0 Siter
Sothami Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg liker virkelig ikke Synnøve Svabø..Og hun derre Angie Mc Dowell.. Der vel det fæleste jeg vet. Enig om Svabø og, hun har jeg aldri likt. Vet ikke hvorfor, men har aldri sett noe morsomt i hennes stunt. Skjønner ikke hvorfor slike slipper til på TV og får forsøple sendetida. 0 Siter
flowy Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Uten tvil: Ivar Dyrhaug og Vidar Lønn Arnesen. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pia Haraldsen og Simone i D sound (eller hva pokker bandet heter) De to der klarer jeg ikke, da er det av med tvèn 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Enig om Svabø og, hun har jeg aldri likt. Vet ikke hvorfor, men har aldri sett noe morsomt i hennes stunt. Skjønner ikke hvorfor slike slipper til på TV og får forsøple sendetida. Svabø var _litt_ morsom for ørten år siden da hun bare var et frisk "pauseinnslag" i et annet program (husker ikke hvilket). Nå er hun bare slitsom, og det blir ikke noe bedre av at hun får hele programmer!! *urk* 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg liker virkelig ikke Synnøve Svabø..Og hun derre Angie Mc Dowell.. Der vel det fæleste jeg vet. Er det gommene til Andie Mc Dowell som gjør utslaget, kanskje? ;-) Jeg tåler henne, men ikke noe mer enn det. Jeg inbiller meg at filmen fire brylluper og en gravferd hadde vært mye mye bedre med en annen skuespillerinne! ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Samme her, Anette Stai i tillegg til Paris Hilton. 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Som laguna. Synnøve Svabø er det optimale av det ekle. Liker heller ikke Ivar Dyrhaug. 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pia Haraldsen, Anette Stai, Paris Hilton og sikkert mange fler 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pamela Anderson, Vidar Lønn Arnesen, Rune Larsen.... pluss en drøss andre. 0 Siter
Gjest salmiakk Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tommy Steine som klar "ener" der ja. Ellers må det bli flere mannlige medlemmer av gutteklubben grei i tv2 sporten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.