mariaflyfly Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Den "kjendisen" jeg misliker mest i det hele tatt er Pia Haraldsen. Ellers fikser jeg lite den selvgode minen til Dan Børge Akerø. 0 Siter
Gjest Rengana Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Åsne Seierstad!! Jeg håper inderlig at hun holder en lav medieprofil i årene som kommer! 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Åsne Seierstad!! Jeg håper inderlig at hun holder en lav medieprofil i årene som kommer! NEII! - Hva er gæli med henne da? 0 Siter
tonie Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Åsne Seierstad!! Jeg håper inderlig at hun holder en lav medieprofil i årene som kommer! Jeg får også kløe av den dama. Hun virker så arrogant, og så virker hun som en person som logrer og smisker med fiffen. Sånne liker jeg bare ikke. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er det gommene til Andie Mc Dowell som gjør utslaget, kanskje? ;-) Jeg tåler henne, men ikke noe mer enn det. Jeg inbiller meg at filmen fire brylluper og en gravferd hadde vært mye mye bedre med en annen skuespillerinne! ;-) Næh, hle damen liksom, fra gommer til krøller..til alt! ;-) Og alt hadde vært berdre uten henne! Hun er fæl! :-) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Halvard Flatland og han der fra Tønsberg som hadde sjekkeprogram sammen med Lillebror. 0 Siter
mai 67 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pia Haraldsen... Paris Hilton... Nikole Smith... Vaske-Bakke... FRP`s enøyde banditt... Alle Big Brother deltagere... Pia Haraldsen !!!! Uten TVIL !! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tore "jeg er så folkelig ogliketil og jovial og uselvisk" Strømøy. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tommy Steine og vokalisten i REM,husker ikke hva han heter. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Off, han lille hotell-spirrevippen, Petter Stordalen. Grøss. 0 Siter
Mekri Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dette var enkelt :-) Rune utmothavet Rudberg og Pia Haraldsen. Iiiiiisj! 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Off, han lille hotell-spirrevippen, Petter Stordalen. Grøss. Åhhhh ENIG!! Stordalen har ihvertfall tatt for mye Møllers tran! Og jeg vil gjerne også inkludere Idar Vollvik. *urk* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Åhhhh ENIG!! Stordalen har ihvertfall tatt for mye Møllers tran! Og jeg vil gjerne også inkludere Idar Vollvik. *urk* Også er det hele klesstilen hans, den krampe-solbrune med spisse sko, åpen skjorte og smykker.. Jækk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.